niin. kauan siinä menee et se päätös sieltä tulee? kiva jos joutuu kauanki yli 4.9. odottaa masseja tilille ku rahat ihan loppu muuton vuoks..
opintotukipäätös, kauan menee?
8
5141
Vastaukset
- taaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Itsellä meni 3 viikkoa.
- ....
Jos olet lähettänyt hakemuksesi niin myöhään, ettei sitä ehditä käsitellä ennen syyskuun maksupäivää, saat rahaa vasta lokakuun 4. päivä. Tosin silloin tulee takautuvasti myös syyskuun tuki, mutta paljonpa se lohduttaa kun syyskuussakin on laskuja maksettavana ja ruokaa ostettavana.
Kysymys kuuluukin, oletko ollut tarpeeksi ajoissa liikkeellä vai oletko kuvitellut olevasi ainoa opintotukea hakeva yksilö?- alottaja
tässä on oltu niin aikasin liikkeellä kun on pystytty kun huomenna vasta tulee hyväksymispaperi. ja sulla on muutenki ihan väärää tietoa, ne maksaa takautuvia JOKA PÄIVÄ.
"Takautuvat etuuserät voidaan kuitenkin maksaa myös muuna pankkipäivänä (ne maksetaan yleensä muutaman päivän kuluessa päätöksen antamisesta)." - odotan myös...
alottaja kirjoitti:
tässä on oltu niin aikasin liikkeellä kun on pystytty kun huomenna vasta tulee hyväksymispaperi. ja sulla on muutenki ihan väärää tietoa, ne maksaa takautuvia JOKA PÄIVÄ.
"Takautuvat etuuserät voidaan kuitenkin maksaa myös muuna pankkipäivänä (ne maksetaan yleensä muutaman päivän kuluessa päätöksen antamisesta)."Itse kävin kelassa tekemässä ne opintotukihakemuspaperit joskus heinäkuun lopulla eikä vieläkään ole tullut vahvistusta tms postista... Mahtaako sellainen ylipäätänsä tulla, vai ilmestyvätkö rahat vain tilille tuo 4. päivä..?:)
- päätös
odotan myös... kirjoitti:
Itse kävin kelassa tekemässä ne opintotukihakemuspaperit joskus heinäkuun lopulla eikä vieläkään ole tullut vahvistusta tms postista... Mahtaako sellainen ylipäätänsä tulla, vai ilmestyvätkö rahat vain tilille tuo 4. päivä..?:)
Kyllä päätös tulee postissa sitten kun se on tehty. Jos ei ala kuulua, niin sinne Kelaan voi myös soittaa ja kysyä mikä kestää tai sitten nettisivuilta pankkitunnuksilla tutkailla omaa tilannetta.
- Ota selvää ensin
Opintotukia maksetaan 4.9 jälkeen joka päivä. Ei siis kerran kuussa kuten väitit.
Jos hakemus käsitellään 4.9, niin rahat on tilillä 6.9. Eli aina vain yksi pankkipäivä välissä.
- kosee opintotukee
laitono pintotukihakemuksen 31 pvä , millon saan opinto tukee?
'- 5
Pari päivää siitä, kun olet saanut opintotukipäätöksen. Päätöksen saaminen riippuu Kelan kiireistä. Todennäköisesti jotain viikon ja kuukauden välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817