Miten sinusta tuli Elvis Fani?

Pelvis

oma Faniuteni alkoi kun pyysin 10-vuotis lahjahkseni Elviksen 30-parasta cd. erityisesti Tutti Frutti kolahti, sitten tuli parin vuoden tauko Elviksestä ja kuuntelin paljon suomi rokkia sitten ammatti-kouluun mennessäni luokallani oli yksi Rockabilly musiikista pitävä heebo ja silloin kaivoin taas levyni esiin ja kuuntelin muitakin kappaleita esim Love Tender,Don t be true kolahti aloin etsiä tietoa netistä ja kirjoista luin Viimeinen juna Mephisistä ja Gracelandin nopeaa vauhtia ja nyt on levyjäkin kertynyt jonkin verran.

5

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cilla...

      7 vuotias tyttönen olin kun ensimmäinen kasetti ilmestyi hyllyyni ja sillä tiellä olen vieläkin...mitä nyt vuosien myötä on kertynyt tuota Elvis kamaa vähän enemmän hyllyihin!

      -TCB-

    • johannal

      Minä rakastuin Elvikseen aivankin samoina aikoina kuin Pelvis, juurikin vuonna 1997. Vähän vanhempana kuin hän, tosin. CD- soitinta en edes omistanut tuolloin, enkä moneen vuoteen sen jälkeenkään. Keräsin kasetteja (vaikka elettiin jo CD-aikakautta) ja LP- levyjä. Kai se oli jotain kapinaa "tunteetonta" digiaikaa vastaan. Kun olisin vaan tiennyt mihin se vielä menee... :) Olen aina ollut sitä mieltä, että parhaalta musiikki kuullostaa vinyyliltä soitettuna. Mutta takaisin noihin päiviin... siinä Kuninkaan 20- vuotis kuolinpäivän aikoihin huomasin mediassa esillä olevan komean miehen ja loppu onkin historiaa. Nyt on kymmenen vuotta hujahtanut enkä päivääkään vaihtaisi pois! Tosin 10v fanittaminen varmasti kalpenee tälläkin foorumilla käyvien veteraanifanien suorituksille ;)

    • Elvisburgeri-75

      Sain yläasteella (eli jotain 20 v. sitten =D)isältäni paljon lahjaksi 50-luvun musiikkia, mua aivopestiin ihan kylmästi. Vähitellen sitä aloin myös kuunnella. Elvis on noussut luonnollisesti yli muiden, koska hän ON ylitse muiden!!! Mahtava karisma, mielenkiintoinen persoona, jumalaisen komea, ääni...se ääni!!!! Pari viikkoa olen repeatilla autossa soittanut Love me- kappaletta,laittakaa soimaan,takuuvarmat väristykset selkäragassa =)Elvistavaraa on kohta talo täynnä......Ja ehkä matka Gracelandiinkin häämöttää parin vuoden päästä!

    • Jen. 90

      Satuin katsomaan Elvis ja presleyt dokumentin kun se ensimmäistä kertaa televisiossa näkyi,
      eli joskus 2004 kesällä. Siitä asti olen Elvistä fanittanut. Musiikki sitä parasta ja henkilönäkin kiinnostava. Olen jopa saanut tätä Elvis innostusta tarttumaan kavereillekkin. :) Monikaan ikäiseni ei kuuntele Elvistä kun purkkapoppi on jo peitonnut oikeiden muusikoiden materiaalin.

    • C.P. Elvis

      Vietin nuoruuteni normaalisti Elvistä vihaten, niin kuin muutkin älykkäät ihmiset. Kammoksuin hänen ihraisaa olomuotoaan ja siirappimaista uraansa. Elvistä ala-arvoisempaa tähteä ei tuntunut löytyvän.
      Sitten jouduin kolariin ja sain aivovamman. Henkinen tasoni laski tuntuvasti. Nyt harrastan formulaa, raveja, jääkiekkoa ja Elvistä. Tv:stä katson vain kaupallisten kanavien formaattiohjelmaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe