Minkälaisista tytöistä pojat tykkää?

pearl92

Tämä asia kiinnostaa minua kovasti. Olisi mukava jos pojat kykenisivät vastaamaan asiallisesti ja keskustelemaan aiheesta.

Elikkäs:
Minkälainen tytön kuuluu olla (eli minkälainen on tyttö jonka kanssa voisit vaikka seurustella)

Voit vastata alla oleviin kysymyksiin tai sitten kirjoittaa vapaasti.

Ikäero? (paljonko saa olla ikäeroa, jos seurustelet tytön kanssa? pitääkö tytön olla vanhempi vai nuorempi?)

Pituus? (paljonko saa max. olla pituuseroa? Tyttö pidempi vai lyhyempi?)

Ulkonäkö? (onko ulkonäkö tärkeämpi kuin luonne? Haittaako jos on ylipainoa, finnejä, silmälasit?)

Meikkaus? (pitääkö tytön meikata? paljon/ vähän?)

Hiukset? (pitääkö laittaa hiuksia jotenkin hienosti vai voiko hiukset vain olla luonollisesti? onko hyvä jos hiukset on värjätty?

Luonne? (ujo, puhelias, rauhallinen, menevä, bilehile [roikkuu jatkuvasti ties missä bileissä], kotihiiri [viihtyy kotona] yms.)

Harrastukset? (onko väliä mitä harrastaa? Haittaako jos ei harrasta mitään?)

Koulumenestys? (pitääkö tytön olla hyvä koulussa [hikke] vai haittaako jos arvosanat on jatkuvasti lähempänä nelosta ja vitosta)


Sitten vielä lopuksi, tämä siksi, että hevostyttöjä haukutaan usein. Haittaako jos tyttö pitää hevosista/ käy ratsastamassa/ omistaa hevosen yms.?

Kaikkeen ei ole pakko vastata. Monia tyttöjä kuitenkin varmasti kiinnostaa, että minkälaisista tytöistä pojat tykkää.

75

12462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asfafaf

      Ikäero? Kyllä se mun tapauksessa saa olla vähintään nuoren aikuisen ikäinen. Eli siit 17-> 3v

      Pituus? No jossei ihan kahtapäätä lyhyempi tai ees päätäppidempi olisi :>

      Ulkonäkö? Ulkonäköön se ensimmäinen huomio aina kiinnittyy, ja oliski kiva jos häntä sitte jaksaisi katsella myöhemminkin. Omastamielestä ei anoreksiaa lähellä olvat pyykkilaudat ole kauniita. Et pientä muotoo saa ja pitää olla. Eikä ne finnit ja lasit nyt niin haittaa kun itsekin niitä omistan.

      Meikkaus? Hillitysti.

      Hiukset? Pitkäthiukset sopii tytöille kuin nyrkki silmää. Ja värin pitäs sopia siihen pukeutumis tyyliin :>.

      Luonne? Itsevarma ja rento, huumorintajuinen (siis mun huumorin :D).

      Harrastukset? Joku harrastus vois olla kiva ni olis jottai muutakin tekemistä sitte.

      Koulumenestys? Tois arvoista, tosin mitä parempi sen parempi. -perseennuolijat.


      Haittaako jos tyttö pitää hevosista/ käy ratsastamassa/ omistaa hevosen yms.? Ei haittaa ja jos omistaa hevosin ni se kertoo yleensä siit että rahaa on :>

      • LOVEE

        IKÄERO 23 - < 1 V < 22V
        SOPIVA
        PITKÄT VAALEAT HIUKSET
        TAI PUNAISET HIUKSET
        NO JOO
        MEIKKAUS SOPIVA
        LUONNE VÄRIKÄS
        HARRASTUKSET MATKAILU.AUTOT.MOOTTORIPYÖRÄT.KOIRAT
        < MUISTUTTAISI PIKKAISEN ANNE POHTAMON TYTÄRTÄ JASMIN POHTAMOA TAI SITTEN SCARLETT JOHANSSONIA TAI JENA MALONEA


      • 15vuotiasmies

        En kirjoita tähän mitään vaatimuksia, vaan vain mun teenage dream tytön - sellainen joka nyt kiinnostaisi, jonka kanssa seurustelisin ja rakastelisin ja joka veisi minut seikkailuille - en välttämättä kirjoita sellaisesta jonka kanssa viettäisin loppuelämäni.

        Ikäero? Korkeintaan kaks vuotta nuorempi, samanikäinen, tai ehkä vuoden-kolme vanhempi (vanhemmissa tytöissä suurin ongelma on etteivät he kiinnostu nuoremmista).

        Pituus? Mua lyhyempi, eli alle 175cm. Pituus tasapainossa muun ruuminrakenteen kanssa.

        Ulkonäkö? Mieluiten suloinen ja kaunis - solakka keho, ei lauta vaan vahva mutta hoikka, ei kuitenkaan kehonrakentaja, vaan vartalo joka huokuu terveyttä ja elämäniloa.
        Timmu ja naisellinen peppu, muodokas vartalo eli aika kurvikas, ei kuitenkaan tarvitse (pidä) olla mikään Nikki Minaj, vaan sellainen luonnollinen ja naisellinen. Rinnat eivät ole aivan yhtä tärkeitä, mutta jos nyt rakennetaan unelma tyttöä niin miksei: ei suuret vaan keskikokoiset ja kauniit, sellaiset että vanhempani eivät ajattele "Hui mitkä tissit!" vaan "Onpa pojallamme kaunis tyttöystävä!"

        Meikkaus? On söpöä kun tytöt meikkaa, ja varsinkin ottaen huomioon että kuvaan "teiniunelmaani" niin saa meikata mutta vain vähän, ei missään nimessä liikaa! Jos on epävarma siitä, että on liikaa meikkiä, niin laita vähemmän! Vähempi on parempi.

        Hiukset? Pitkät hiukset ovat niin kauniita! Pitkät, aaltoilevat, tuulessa villinä vellovat hiukset! Voih!
        Se on mielestäni erittäin piiipp kun tytöt laittavat hiuksiaan. Se näyttää että he välittävät ulkonäöstään ja varsinkin teiniunelmassa tahdon jonkun joka panostaa ulkonäköönsä.
        Kuitenkin silloin tällöin ellei jopa usein tukka vapaana hulmuten - harjaamattomana, laittamattomana, mutta ylellisen kauniina - oleminen näyttää tytön olevan sinut itsensä kanssa, itsevarma ja riippumaton meikistä ja kauneustuotteista.

        Luonne? Ulospäin suuntautunut, huumorintajuinen, älykäs... Sellainen kapinallinen ja näsäviisas, mutta joka voi (minun vuokseni) käyttäytyä (melko) mallikaasti omien vanhempieni seurassa.
        Sellainen joka ei välitä mitä muut hänestä (tai Meistä) ajattelevat, vaan voi suudella mua kiihkeästi jopa koulupihalla (luultavasti vastustelisin, mutta hän vain sanoisi:"tiedät että haluat"). Tuhma tyttö, eli dirty minded, joka usein haluaisi (ei sentään koko ajan) säätää.

        Harrastukset? Tehköön mistä pitää.

        Koulumenestys? Mainitsin ajelin älykkyyden, sillä haluan olla yhdessä sellaisen kanssa joka ei näytä kysymysmerkiltä heti kun sanon jotain puuroa monimutkaisempaa. Arvosanat saisivat silti olla melko Natalia, siitä syystä että hän kapinallisessa älykkyydessään ei välitä tai suostu koulutehtävissä, niin sitten voin auttaa häntä motivoitua ja parantamaan arvosanojaan. Mikä nuorien rakkaustarina!
        Vaikkei (alussa) menestyisi koulussa, niin painotan silti älykkyyttä tässä päiväunessani, sillä jos haluan siitä jotain ystävyyttä tai yhden kerran rakastelua vakavampaa olisin mieluiten älykllisesti veroisena kanssa, eniten koska pidän sitä erittäin puoleensavetävänä kun joku ei jää väittelyssäkään sanattomaksi.

        Haittaako hevoset? Ei tietenkään haittaa, varsinkaan jos hänen kuten ylempänä kirjoitin. Sehän paljastaa hänessä piilevän pehmeän puolen, puolen joka muuten vain näkyy minun seurassani.
        Sitä paitsi tiukoissa ratsastushousuissa hyvä perse näyttää taivaalliselta!

        Ai että olisin onnellinen jos tapaisin tällaisen ja hän ihastuisi minuun!


      • Tarkoitin siis nimimerkki 15vuotiasmiestä


      • Anonyymi
        Veeksu kirjoitti:

        Tarkoitin siis nimimerkki 15vuotiasmiestä

        eipä oo tainnu vieläkää vastata


    • Pilvipuhuri

      Ikäero? (paljonko saa olla ikäeroa, jos seurustelet tytön kanssa? pitääkö tytön olla vanhempi vai nuorempi?)
      -Mulla ei oo mitään odotuksia tai vaatimuksia tytön iän suhteen. Yleensä ihastun nuorempiin tyttöihin ja sit seurustelen itteäni vanhempien tyttöjen kanssa;D Sisin ratkasee tässä


      Pituus? (paljonko saa max. olla pituuseroa? Tyttö pidempi vai lyhyempi?)
      -Jotenkin ainakin mun mieleen on iskostunut että tyttö ei sais olla näkyvästi mua pidempi:D Mielummin lyhyempi kun minä

      Ulkonäkö? (onko ulkonäkö tärkeämpi kuin luonne? Haittaako jos on ylipainoa, finnejä, silmälasit?)
      -Eipä oo ulkonäkö luonnetta tärkeämpi. Musta vaan se menee niin et jos on luonteeseen rakastunut niin rakastaa sitä, minkä näkee:) Ja mikäs vika rilleissä on;P

      Meikkaus? (pitääkö tytön meikata? paljon/ vähän?)
      -Näyttäähän se nätiltä kun on vähän laiteltu:)

      Hiukset? (pitääkö laittaa hiuksia jotenkin hienosti vai voiko hiukset vain olla luonollisesti? onko hyvä jos hiukset on värjätty?
      -No öh:D Jostain syystä kunnon punaset hiukset vie mun huomion..(ei mitkään oranssit) nam:P Ruskeet, tummat on kans mun mieleen:) Sitten blondit, ööm. Niin tavallinen hiusten väri että ei huomioi erityisemmin vaaleeta tukkaa, tosin oon seurustellut ainoostaan vaaleaverikköjen kanssa;D Joten aika sama mulle, hiusten väri siis:)


      Luonne? (ujo, puhelias, rauhallinen, menevä, bilehile [roikkuu jatkuvasti ties missä bileissä], kotihiiri [viihtyy kotona] yms.)
      -Arvostan ite tosi paljon avoimuutta ja sellasta et pystyy estotta kertomaan asioista, sellasistakin jotka on yleisiä "tabuja" Menevä pitää olla ja ois kiva myös jos uskaltaa bilettää jossain festareilla, vaikka nolaiskin ittensä tosikkojen silmissä:) Arki-iltoina on sit kivempi olla rauhassa kotona.


      Harrastukset? (onko väliä mitä harrastaa? Haittaako jos ei harrasta mitään?)
      -Ei haittaa vaikka ei harrastais mitään, mutta tokihan se ois plussaa:) Itellä tosi paljon kaikenlaista puuhaa, et jos tyttö jaksaa mun räpellyksiä niin jes:D


      Koulumenestys? (pitääkö tytön olla hyvä koulussa [hikke] vai haittaako jos arvosanat on jatkuvasti lähempänä nelosta ja vitosta)
      -No niin. Koulumenestys ei kerro paljoakaan mitään ihmisestä. Ehkä siitä, että miten omistautuu jollekkin opiskelulle ja miten antaa arvoa sellaselle. Mun oma isäni on sellanen et sen mielestä varmaan ei oo olemassakaan tulevaisuutta jos ei opiskele kunnolla ja pitkään. Koulu on vaan pieni osa elämää ja kyllä se siinä määrin vaikuttaa tulevaisuuteen, että minkä ammatin valitsee ja tälläseen. Elämä voi olla miljoona kertaa parempaa vaikka ei koulussa menestyiskään.
      Mieluiten ehkä en ihan minkään ylihikarin kanssa seurustelis. Aika sama kuitenkin:)


      Sitten vielä lopuksi, tämä siksi, että hevostyttöjä haukutaan usein. Haittaako jos tyttö pitää hevosista/ käy ratsastamassa/ omistaa hevosen yms.?
      -Me ollaan kaikki erilaisia:) Mun tuntemat tollaset muutenkin eläinrakkaat ja hevostytöt yms. on olleet kyl tosi mukavia, että miten vaan:)

      • Ihanvainminä

        Minkä* 😂


      • thirstymuch

        oot tyylii kysyny kahelta jätkält tääl snäppii 😂😂😂👏👏 ja kommasit viel 10 vuotta vanhaa viestii. well done


      • Anonyymi
        thirstymuch kirjoitti:

        oot tyylii kysyny kahelta jätkält tääl snäppii 😂😂😂👏👏 ja kommasit viel 10 vuotta vanhaa viestii. well done

        Bruh. Tästäki on jo 5 vuptta😂👍🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bruh. Tästäki on jo 5 vuptta😂👍🏻

        Siis 5 vuotta


      • Anonyymi

        Mul on snäppi


      • Anonyymi

        Oon mul säppi


    • vastaan nyt kerran kun kysytte

      Minun mielestäni tytön pituudella/painolla ole mitään väliä. Ehkä minua saattaisi aluksi häiritä, jos tyttö olisi isokokoisempi kuin minä.

      Itse arvostan tytöissä enemmän luonnetta kuin ulkonäköä, mutta ulkonäkö on aina plussaa (olette varmaan samaa mieltä myös pojista :) )

      Meikeillä ei niinkään ole väliä. Nykyään ei taida enää kuitenkaan löytyä yhtään tyttöä, joka ei yhtään käytä meikkiä. (suomeksi= meikkiä vähän ennemmin kuin liikaa)

      Tykkään jos tytöt pitää huolta ittestään (liikkuu, ei juo, eikä polta)... Pidän myös jos tyttö on puhelias, eikä aina menossa jonnekkin.

      Harrastukset ja koulunkäynti: Minusta koulussa tulisi menystyä ja olla edes ns. "kasin oppilas". Liikunnalliset harrastukset ovat mielestäni aina plussaa.

      Mielestäni ei haittaa jos käy ratsastelemassa, jollei haise kovin pahalle :D

      • Tyttö joka ei meikkaa

        Jaa-a, tätä yleistystä taas. Eivät kaikki tytöt suinkaan käytä vapaa-aikaansa meikkaamiseen.

        Saattaa toki olla, että liikun jollain tapaa erikoisissa piireissä, mutta ystävistäni aika harva meikkaa. Ei, älkää pistäkö iän piikkiin. 17-18 -vuotiaita lukiolaisia olemme.
        Wanhojen tansseihin saatan jopa meikata, mutta muuten, ei.

        Ja ei, emme tosiaankaan ole minkään sortin uskovaisia ja ei, eivät pojatkaan meitä vältä.
        Itseäni ei vain kiinnosta käyttää aikaa johonkin niinkin typerään ja pinnalliseen asiaan kuin meikkaaminen. Jos joku poika on niin pinnallinen, että meikkattu tyttö on must, niin sitten en ole kiinnostunut hänestä ;D.


      • tyttö, joka ei meikkaa
        Tyttö joka ei meikkaa kirjoitti:

        Jaa-a, tätä yleistystä taas. Eivät kaikki tytöt suinkaan käytä vapaa-aikaansa meikkaamiseen.

        Saattaa toki olla, että liikun jollain tapaa erikoisissa piireissä, mutta ystävistäni aika harva meikkaa. Ei, älkää pistäkö iän piikkiin. 17-18 -vuotiaita lukiolaisia olemme.
        Wanhojen tansseihin saatan jopa meikata, mutta muuten, ei.

        Ja ei, emme tosiaankaan ole minkään sortin uskovaisia ja ei, eivät pojatkaan meitä vältä.
        Itseäni ei vain kiinnosta käyttää aikaa johonkin niinkin typerään ja pinnalliseen asiaan kuin meikkaaminen. Jos joku poika on niin pinnallinen, että meikkattu tyttö on must, niin sitten en ole kiinnostunut hänestä ;D.

        ^^Osaan kuitenkin kirjoittaa. Siis "meikata", ei "meikkata" :P.


    • ghjklöä''

      Ikäero?
      - Yleensä olen ollut kiinnostunut vähän nuoremmista tai saman ikäisistä eli mieluummin ehkä vähän nuorempi, mutta ei sillä niin väliä ole.

      Pituus?
      - Mielellään itseäni lyhempi. Ei mitään tarkkoja rajoja muuten.

      Ulkonäkö? (onko ulkonäkö tärkeämpi kuin luonne? Haittaako jos on ylipainoa, finnejä, silmälasit?)
      - Sekä ulkonäöllä että luonteella on merkitystä. Vaikka olisi kuinka kaunis tahansa, mutta muuten ärsyttävä tyyppi, niin ei mielestäni ainakaan ole kiinnostava. Terveellä tavalla hoikka, nätti ja hymyilevä tyttö on mieleeni. Ei ole finneistä tai silmälaseista haittaa.

      Meikkaus? (pitääkö tytön meikata? paljon/ vähän?)
      - Kyllähän pienehkö meikkaus kaunistaa, mutta liika on liikaa.

      Hiukset? (pitääkö laittaa hiuksia jotenkin hienosti vai voiko hiukset vain olla luonollisesti? onko hyvä jos hiukset on värjätty?
      - Ehkäpä tummanruskea on värinä hienoin, mutta ei se paljon merkitse. Ei niin väliä miten ne on laitettu, kunhan nyt eivät ole kovin poikamaisen lyhyet.

      Luonne? (ujo, puhelias, rauhallinen, menevä, bilehile [roikkuu jatkuvasti ties missä bileissä], kotihiiri [viihtyy kotona] yms.)
      - Mieluummin sellainen ujohko, rauhallinen ja kotona viihtyvä eli samankaltainen kuin itsekin. Rehellisyys ja etenkin avoimuus ovat hyviä piirteitä myös.

      Harrastukset? (onko väliä mitä harrastaa? Haittaako jos ei harrasta mitään?)
      - No eipä sillä niin väliä ole, mitä harrastaa vai harrastaako mitään. Tosin olisi hyvä, jos siihen ei menisi kaikki aika. Parasta olisi tietenkin yhteinen harrastus.

      Koulumenestys? (pitääkö tytön olla hyvä koulussa [hikke] vai haittaako jos arvosanat on jatkuvasti lähempänä nelosta ja vitosta)
      - Hmm, no kuten tuossa sanottiinkin, niin ei se koulumenestys vielä paljon kerro ihmisestä. Mieluiten fiksu tyttö, joka tekee silti muutakin kuin läksyjä.

      Sitten vielä lopuksi, tämä siksi, että hevostyttöjä haukutaan usein. Haittaako jos tyttö pitää hevosista/ käy ratsastamassa/ omistaa hevosen yms.?
      - No, itse tykkään hevosista vain leivän välissä, mutta ihan sama se mulle on, jos joku ratsastamisesta sattuu tykkäämään.

      • tyyttööööö

        pakko kysyä kun ajattelet noin samlaa tavlaa kun mä et minkä ikänen oot? :)


    • Purdelo

      Ikäero? (paljonko saa olla ikäeroa, jos seurustelet tytön kanssa? pitääkö tytön olla vanhempi vai nuorempi?)
      *No se 3 vuotta ikäeroa et tyttö on nuorempi, sitten jos tyttö on vanhempi nii ei sillä ole niin paljoa väliä.

      Pituus? (paljonko saa max. olla pituuseroa? Tyttö pidempi vai lyhyempi?)
      *Mulle ihan yhdentekevää

      Ulkonäkö? (onko ulkonäkö tärkeämpi kuin luonne? Haittaako jos on ylipainoa, finnejä, silmälasit?)
      *Luonne se tärkein.

      Meikkaus? (pitääkö tytön meikata? paljon/ vähän?)
      *No ei välttämättä tarvi mut ei haittaa vaikka meikkaa mut mikää maalikaupan värivalikoima ei tarvi olla.

      Hiukset? (pitääkö laittaa hiuksia jotenkin hienosti vai voiko hiukset vain olla luonollisesti? onko hyvä jos hiukset on värjätty?
      *Toi on kans ihan yhdentekevää mulle.

      Luonne? (ujo, puhelias, rauhallinen, menevä, bilehile [roikkuu jatkuvasti ties missä bileissä], kotihiiri [viihtyy kotona] yms.)
      *No sellanen et täys absolutisti ei tarvi olla, mut ei bileissä 24/7, ujokin saa olla, ei liian puhelias ku sit ei saa ite puheenvuoroa, menevä saa olla, ja miks ei kotohiirikään sais olla.

      Harrastukset? (onko väliä mitä harrastaa? Haittaako jos ei harrasta mitään?)
      *Tytön oma asia.

      Koulumenestys? (pitääkö tytön olla hyvä koulussa [hikke] vai haittaako jos arvosanat on jatkuvasti lähempänä nelosta ja vitosta)
      *Se kaikkein yhdentekevin asia seurustelussa...Olishan se kiva jos olis hikke ja samalla luokalla ja istuu vieressä, mut ei väliä kyl.

      Sitten vielä lopuksi, tämä siksi, että hevostyttöjä haukutaan usein. Haittaako jos tyttö pitää hevosista/ käy ratsastamassa/ omistaa hevosen yms.?
      *No miks haittais, voisin mie mennä tytön kanssa ratsastaa ihan turvallisin mielin

    • MMKML

      HUUMORINTAJUINEN.KAUNIS.HOIKKA.VAALEA
      1-3 V..2-3 V.3-4 V.4-5 V.5-6 V.6-7 V NUOREMPI TAI VUODEN VANHEMPI
      176-192
      EI
      SOPIVA
      NO EI MUSTA OIS IHANAA SITTE HARRASTAA REISSAAMISTA

    • vastaajaaaaaa

      Ikäero: Haluaisin mieluiten nuoremman tyttöystävän. Ikäero max. 5 vuotta, mutta kyllähän vanhempikin käy mainiosti.

      Pituus: Lyhyempi tyttö ehdottomasti. Max. voisi olla esimerkiksi 175cm.

      Ulkonäkö: Luonne on toki tärkeämpi, mutta sitä en voi kiistää etteikö myös ulkonäkö olisi tärkeä. Rasva luiden päällä ei haittaa mitään, mutta liikunnallisuus on iso plussa. Finnejä nyt on melkein kaikilla. Tärkeää on että tyttö huolehtii siisteydestä ja peseytyy säännöllisesti, eikä haise hielle tms. Silmälaseilla ei ole mitään merkitystä.

      Meikkaus: Luonnollisen kauniit tytöt ovat nättejä. Liiallinen meikkaus ei ole hyvä asia. Pieni meikki kuitenkin usein tekee terää.

      Hiukset: Puhtaat ja luonnolliset. Siinä tärkein.

      Luonne: Rento, puhelias, iloinen, mukava, osaa irroitella, mutta koti-iltakin toisinaan kelpaa. Päihteiden käyttö on iso miinus.

      Harrastukset: Ei väliä. Liikkuminen on plussaa.

      Koulumenestys: Ei väliä, kunhan tyttö ei kokoajan takerru juttelemaan kouluasioista.

    • Punttari

      Tapaus kohtaisia mutta oma mielipiteeni on tämä:


      Ikäero?
      Tykkään itseäni nuoremmista mutta ei se nyt maata kaada vaikka tyttö olisi hieman vanhempikin.. kunhan ei kovin paljoa.
      Tässä iässä 3v on maksimi miten paljon itseäni nuoremman uskaltaisin ottaa, asia tosin muuttuu iän myötä =)

      Pituus?
      Tyttö ehdottomasti lyhyempi :)
      semmonen 20cm lyhyempi tyttö on juuri sopiva.

      Ulkonäkö?
      Ulkonäkö valitettavasti on se johon ensin kiinnittää huomion, mutta loppupelissä se ei paljoakaan merkkaa.
      Luonne on tärkeämpi =)

      Meikkaus?
      Tapauksesta riippuen jos on kaunis ilmankin niin ei ollenkaan, mutta mahdollisimman vähän joka tapauksessa.

      Hiukset?
      Ei väliä kunhan eivät aivan "siili" mittaiset ole.

      Luonne?
      Ujo on toisaalta aika mielenkiintoinen ;)

      Koulumenestys?
      No jaa eipä se ykkös asia ole, onhan se hyvä jos hän jotenkin pärjää mutta valitettavasti nämä "hiket" taas muuten eivät yleensä ole tyyppiäni.



      Ei väliä kunhan ei koko elämä riipu hevosesta.

    • unelma

      Ikäero - Max.1-2 vuotta ikäeroa, mieluiten samanikäinen.

      Pituus - Suht samanpituinen kuin itse(180cm) saa olla vähän pitempi/lyhyempi. Tosin lyhyys ei niin paljoa haittaa, kunhan ei mikään kääpiö ole.

      Ulkonäkö - Ulkonäkö on tietysti eräs kriteeri, mutta ei vaikuta niin paljoa. Tietysti ''nätteys'' on plussaa. Ei haittaa jos on vähän ylipainoa ( pieni pömppis on seksikäs

    • Erdblick

      "Minkälainen tytön kuuluu olla (eli minkälainen on tyttö jonka kanssa voisit vaikka seurustella)"

      Sellainen, jota rakastan eniten tässä maailmassa. Muutenhan koko hommassa ei olisi mitään järkeä.

      "Ikäero? (paljonko saa olla ikäeroa, jos seurustelet tytön kanssa? pitääkö tytön olla vanhempi vai nuorempi?)"

      Mielellään ei yhtään. Jos olisi pakko valita, niin vanhempi tyttö.

      "Pituus? (paljonko saa max. olla pituuseroa? Tyttö pidempi vai lyhyempi?)"

      Itseäni 10 cm eli 164 cm olisi optimi. Goljatit eivät kiinnosta.

      "Ulkonäkö? (onko ulkonäkö tärkeämpi kuin luonne? Haittaako jos on ylipainoa, finnejä, silmälasit?)"

      Ulkonäkö merkitsee 100% ja persoona 100%. Kummastakaan en osaa tinkiä. Nirsoa? Kyllä mutta minulle riittää yksikin hyvä suhde. Odotan siis ulknäöltä TÄYDELLISYYTTÄ, mutta on turha kuvitella, että ihanteeni vastaisi mitenkään valtavirtaa. Pikkuvirheet eivät tuhoa täydellisyyttä, vaan antavat sille väriä. Se pieni luomi nenän sivussa, arpi kaulassa tai tummentuma hampaassa voi olla sellainen piire johon kiintyy täysin. :D Finnit ovat myös melko sama.

      Ylipaino? Itsekurittomat ja huonogeeniset goljatit eivät kiinnosta. Ylimääräisessä rasvassa ei ole minusta mitään naisellista ja kaunista. Mieluiten ei silmälaseja, että saa nähdä ne kauniit simmut. :>

      "Meikkaus? (pitääkö tytön meikata? paljon/ vähän?)"

      Naisellisesti.

      "Hiukset? (pitääkö laittaa hiuksia jotenkin hienosti vai voiko hiukset vain olla luonollisesti? onko hyvä jos hiukset on värjätty?"

      Otsatukka ja hartiapituus ovat hiuksissa jumalainen yhdistelmä. Vaaleat hiukset sopivat vain harvoille.

      "Luonne? (ujo, puhelias, rauhallinen, menevä, bilehile [roikkuu jatkuvasti ties missä bileissä], kotihiiri [viihtyy kotona] yms.)"

      Moniulotteinen, yllättävä, sarkastinen, huoleton...

      "Harrastukset? (onko väliä mitä harrastaa? Haittaako jos ei harrasta mitään?)"

      Joku lenkeily on jo ihanan yhdessä harrastettava laji. :) Satunnainen musisointi myös. Sitoutuneisuus johonkin lajiin ahdistaa.

      "Koulumenestys? (pitääkö tytön olla hyvä koulussa [hikke] vai haittaako jos arvosanat on jatkuvasti lähempänä nelosta ja vitosta)"

      7-8 on melko optimi. :D

      "Sitten vielä lopuksi, tämä siksi, että hevostyttöjä haukutaan usein. Haittaako jos tyttö pitää hevosista/ käy ratsastamassa/ omistaa hevosen yms.?"

      Hevostytöt ovat ihan luonnevammaisia, kunnes toisin todistetaan. Anteeksi. :D

      Ja ikää löytyy mahtavat 18-vuotta.

      • hevostytöt on kaukana luonnevammaisesta :D mutta silloin kun yksi on hevostyttö ja ''luonnevammainen'' niin sen jälkeen kaikki hevostytöt on :D voi tätä yleistämisen iloa! ;;)


    • fjaoesig

      en jaksa kopsata kysymyksiä, joten vastaan vapaasti:

      2 vuotta ikäeroa on iha sopiva, mut saman ikänen olis kiva :) En pidä ylipainoisista....sori ny vaa.
      tyttö ehdottomasti lyhyempi.

      luonne on tärkeämpi, mut tykkäisin kovasti blondeista, hoikista vähän meikkaavista typyköista!
      Ei rillit haittaa, eikä finnit, kunhan ei oo koko naama ihan punanen näpyistä ja ruvista.

      hyvältä tuoksuvat, PITKÄT!, puhtaat.
      ujous on söpöä. urheiluharrastus on plussaa :)
      koulumenestys... olis kiva jos olis keskiarvo kasin paikkeilla....

    • Nimetön

      elikkäs ensinäkin olen poika..ja tässä tulee oma mielipiteeni kysymyksiisi.

      elikkäs jos ikäeroa on aivan kauheasti,ja jos vielä nuoria ollaan niin siitä ei tule mitään..eikä se näytä katsojaltakaan oikein hyvältä..elikkäs se riippuu aikas paljon iästä..minusta jos mennään paljonkin ylä-aste puolta niin silloin ikäeroa saa 1-3 vuotta olla maksimissaan..nainen on yleensä lyhyempi kuin mies ja niinhän sen pitäisikin olla. (tasa-arvo kunniaan)ja jos kummatkin ovat tyytyväisiä suhteeseen henkisesti niin mikäs teitä estää..minusta naiseni pitää olla laiha ja kaunis naamasta.koska en itsekkään ole mikään pullukka enkä niin kauhean rumakaan..mutta tottakai eroavaisuuksia pitää olla..eihän siitä muuten tulisi yhtään mitää.tässä oli omaa mielipidettäni.onnea matkaan kaikille kumppania hakeville!

    • Finnish Pagan

      Minä ainakin pitäisin tällaisesta tytöstä:

      -Itse olen yläaste-ikäinen, joten ikäeroa voi olla 1-3 vuotta.

      -Pituudella ei niin väliä, kunhan on yli 160 cm.

      -Luonne on ehdottomasti tärkeämpi, painoakin saa olla (pitäähän sitä olla jotain luiden päällä), finnejä on itsellänikin, ja silmälasit vain kaunistavat joitakin.

      -Minä en pidä meikkaavista tytöistä, pidän enemmän luonnollisesta kauneudesta.

      -Hiuksetkin saisi mieluusti olla pitkät, luonnollisesti ja värjäämättömät!

      -Luonne saisi olla luova, mietiskelevä, rauhallinen ja vähän underground-henkinen. Itse olen filosofinen, muisteleva ja vaelteleva (vietän aikaani metsissä, pidän luonnosta).

      -Harrastuksia ei tarvitse olla, ei ole itsellänikään (ellei metallimusiikkia lasketa).

      -Koulumenestyksellä ei ole väliä kunhan ei ole laiska ja piittaamaton, tai ettei paneudu siihen liikaa.

      -Ratsastus ei haittaa, harrastin sitä itsekkin aikoinaan. Lemikkinä jos on hevonen, niin se ei saa viedä liikaa aikaa.

      Tällaisista tytöistä minä pidän. Joidenkin mielestä voin olla vähän erikoinen, mutta niin haluankin olla! Pitää osata poiketa valtavirrasta!

    • DuME DUUD

      oma ihtesä pitää aina olla minä tykkään erillaisista ihmisistä siis ei erillaisista vaan siis että se on vähä niin ku mun vastakohta joissain asioissa. ulkonäköä en pahemmin katso sillä se on minusta loukkaavaa tosin ei se oo pahasta että näyttää hyvältä

    • tykkääntytöistä

      ei mikään hikke, semmonen rakastettavan tyhmä. ei kuitenkaan liian tyhmä vaan vähän semmonen hölmö. semmoset on söpöjä :P pitkät hiukset, ei liian lyhyet. ikäeroa max 3v.

    • Elämästä tietoinen

      Elikkäs vastaan näihin kaikkiin samalla



      Elikkäs:
      Minkälainen tytön kuuluu olla (eli minkälainen on tyttö jonka kanssa voisit vaikka seurustella)

      Hauska,villi (ei liian XD),semmonen joka tajuu tästä hemmetin elämästä ees jotakin

      Ikäero? (paljonko saa olla ikäeroa, jos seurustelet tytön kanssa? pitääkö tytön olla vanhempi vai nuorempi?)

      Saman ikäinen,ei mitään 2v vanhempi tyyliin eikä todellakaan mitään 1v tai 2v nuorempi

      Pituus? (paljonko saa max. olla pituuseroa? Tyttö pidempi vai lyhyempi?)

      Ulkonäkö? (onko ulkonäkö tärkeämpi kuin luonne? Haittaako jos on ylipainoa, finnejä, silmälasit?)

      Itse pidän semmoisista näteistä... mutta luonne on myös tärkee asia

      Meikkaus? (pitääkö tytön meikata? paljon/ vähän?)

      Emmä mitään pissistä haluu mukaan roikkumaan mun elämään

      Hiukset? (pitääkö laittaa hiuksia jotenkin hienosti vai voiko hiukset vain olla luonollisesti? onko hyvä jos hiukset on värjätty?

      Luonne? (ujo, puhelias, rauhallinen, menevä, bilehile [roikkuu jatkuvasti ties missä bileissä], kotihiiri [viihtyy kotona] yms.)

      Puhelias (ei liian),hauska,ei mitään hullua villi käy viel

      Harrastukset? (onko väliä mitä harrastaa? Haittaako jos ei harrasta mitään?)

      Mitä välii sil on et harrastaa kunhan ei oo ylipainoinen

      Koulumenestys? (pitääkö tytön olla hyvä koulussa [hikke] vai haittaako jos arvosanat on jatkuvasti lähempänä nelosta ja vitosta)

      Noitten puolivälissä


      Sitten vielä lopuksi, tämä siksi, että hevostyttöjä haukutaan usein. Haittaako jos tyttö pitää hevosista/ käy ratsastamassa/ omistaa hevosen yms.?

      Eläimistähän pitää kaikki ei sillä oo mitään väliä hyvä asia vaan

      Kaikkeen ei ole pakko vastata. Monia tyttöjä kuitenkin varmasti kiinnostaa, että minkälaisista tytöistä pojat tykkää.

    • umppalumppahippi

      Minkälainen tytön kuuluu olla: Riehuvan rauhallinen, huumorintajuttoman huumorintajuinen, täysijärkinen sekopää.

      Voit vastata alla oleviin kysymyksiin tai sitten kirjoittaa vapaasti.

      Ikäero? Vaikka 50 vuotta. Ne vanhemmat puumat on kivoja~

      Pituus? Siis, ehdottomasti kaksimetrinen nainen. Itse olen nääs 150 cm.

      Ulkonäkö? Ruman kaunis, pitkän lyhyt, lihavan laiha,

      Meikkaus? Viisi kiloa meikkiä vähintään.

      Hiukset? Pinkki, kalju.

      Luonne? No... Eka kysymys!

      Harrastukset? Sumopaini ja strutsiratsastus.

      Koulumenestys? Hyvis pahis.

      Sitten vielä lopuksi, tämä siksi, että hevostyttöjä haukutaan usein. Haittaako jos tyttö pitää hevosista/ käy ratsastamassa/ omistaa hevosen yms.?

      Vastaus: Strutsit on parempia.

    • kova jäbä

      Ulkonäkö: Tytön tai oikeastaan naisen kuuluu olla kaunis, hyvännäköinen ja seksikäs. Ulkonäöltään naisen pitää olla sellainen, että se miellyttää miehen silmää. Ylipaino, finnit ja silmälasit ovat tietysti turn-off.

      Lisäksi kropaltaan naisen on oltava hoikka, mutta silti sopivan muodokas. Pepun on oltava sopivan muodokas. Tissien pitää olla vähintään DD-kokoa ja tissien on oltava tietenkin myös kauniin pyöreän muotoiset ja kiinteät. Kasvoiltaan naisen pitää olla kaunis.

      Meikata pitää ainakin jonkin verran.

      Pituus: Kaikki käy, mutta tuollaiset mallinmittaiset tai missinmittaiset ovat aika unelmia. Meikäläinen kun on naisten keskuudessa niin suosittu, etten tavoittelekkaan muita kuin ulkonäöltään malleja ja ulkonäöltään missejä. Yleensä ne tuppaavat olemaan myös pituudeltaan missinmitoissa ja mallinmitoissa, vaikka naisen pituudella ei itselleni ole niin merkitystä.

      Hiusten pitää olla alaselkään asti ulottuvat pitkät, suorat, kiiltävät, paksut ja blondit.

      Luonteeltaan naisen pitää olla puhelias, menevä ja rohkea, sekä sellainen, että tykkää seksistä.

      Harrastuksilla ja koulumenestyksellä ei ole väliä, kunhan ei ole mitään nörttiharrastuksia ja kunhan nainen arvostaa tosimiesamiksia enemmän kuin hikisiä nörttejä.

      Lisäksi naisen tulisi olla sellainen, joka antaa sängyssä miehelleen sellaisen nautinnon, että mielelle tulee siitä niin hyvä fiilis, että miehen ajatukset harhailevat vielä seuraavana päivänäkin.

    • tietäjä92

      Minkälainen tytön kuuluu olla (eli minkälainen on tyttö jonka kanssa voisit vaikka seurustella) - Luonteeltaan suurinpiirtein samanlainen kuin minäkin, eli tykkää välillä juhlia kaveriporukalla ja välillä olla yksikseenkin. Elämäntavat tulee olla samanlaisia, sillä eihän siitä muuten mitään tule jos tyttö haluaa elämältään ihan muuta kuin kumppaninsa. Lisäksi mukava, epäitsekäs ja niin edelleen, tiedätte jo nämä kuviot.

      Ikäero? (paljonko saa olla ikäeroa, jos seurustelet tytön kanssa? pitääkö tytön olla vanhempi vai nuorempi?) - Vuosi korkeintaan ylös tai alas.

      Pituus? (paljonko saa max. olla pituuseroa? Tyttö pidempi vai lyhyempi?) - Tässä olen pidättäytyvä, eli tytön on oltava joko samanpituinen tai lyhyempi.

      Ulkonäkö? (onko ulkonäkö tärkeämpi kuin luonne? Haittaako jos on ylipainoa, finnejä, silmälasit?) - Onhan se mukava olla silmää miellyttävä, ja sitä miellyttävyyttä kyllä löytyy lähes jokaisesta.

      Meikkaus? (pitääkö tytön meikata? paljon/ vähän?) - Umpipissis ei kiinnosta. Saathan sinä meikata, jos haluat. Se on oma valintasi. Silti mieluumin ei yhtään kuin liikaa.

      Hiukset? (pitääkö laittaa hiuksia jotenkin hienosti vai voiko hiukset vain olla luonollisesti? onko hyvä jos hiukset on värjätty? - Kunhan ei sateenkaaren värejä, niin kelpaa.

      Luonne? (ujo, puhelias, rauhallinen, menevä, bilehile [roikkuu jatkuvasti ties missä bileissä], kotihiiri [viihtyy kotona] yms.) - Katso ensimmäinen kohta.

      Harrastukset? (onko väliä mitä harrastaa? Haittaako jos ei harrasta mitään?) - Jälleen, oma valintasi.

      Koulumenestys? (pitääkö tytön olla hyvä koulussa [hikke] vai haittaako jos arvosanat on jatkuvasti lähempänä nelosta ja vitosta) - Fiksuus on osa seksikkyyttä. Apinoita voi käydä eläintarhassa katsomassa.

      Sitten vielä lopuksi, tämä siksi, että hevostyttöjä haukutaan usein. Haittaako jos tyttö pitää hevosista/ käy ratsastamassa/ omistaa hevosen yms.? - Ihan sama minulle. Hevostytöissä on kuitenkin se piirre, että eivät pelkää paskaisempaakin ja luonnonläheisempää hommaa, mikä on hyvä.

    • ManGuest

      Ikäero? (paljonko saa olla ikäeroa, jos seurustelet tytön kanssa? pitääkö tytön olla vanhempi vai nuorempi?)

      Olen 17 ja aikalailla samanikäinen tytön pitäisi olla. Muutama vuosi suuntaan tai toiseen ei haittaa. Tärkeämpää on, että tyttö on "henkiseltä iältään" kypsä.

      Pituus? (paljonko saa max. olla pituuseroa? Tyttö pidempi vai lyhyempi?)

      Olen noin 180cm. Tytön olisi hyvä olla itseäni lyhyempi, mutta mikään ehdoton edellytys tämä ei ole. Rakastuneena tuskin juuri huomioisin tytön pituutta, jos hän muuten olisi rakastettava.

      Ulkonäkö? (onko ulkonäkö tärkeämpi kuin luonne? Haittaako jos on ylipainoa, finnejä, silmälasit?)

      Luonne on paljon tärkeämpi ja ulkonäkö vaikuttaa lähinnä ensivaikutelman luomisessa (tärkeää toki sekin). Silmälaseilla yms. ei ole väliä, kunhan tytöllä on kohtalaisen puhdas iho ja hän osaa huolehtia itsestään. Ylipainoa ei saisi olla paljoa, koska olen kohtalaisen laiha mieheksi.

      Meikkaus? (pitääkö tytön meikata? paljon/ vähän?)

      Arvostan luonnonkauneutta, mutta hillitty meikkaaminen kaunistaa poikkeuksetta. Liiallinen meikkaaminen ei ole hyvästä. Toisaalta joillekin sopii runsaskin meikki, joten tämä on tapauskohtainen asia.

      Hiukset? (pitääkö laittaa hiuksia jotenkin hienosti vai voiko hiukset vain olla luonollisesti? onko hyvä jos hiukset on värjätty?

      Ideaalipituus on olkapään kohdille asti, mutta mikään ehdoton edellytys tämäkään ei ole. Tärkeintä on, että hiukset ovat puhtaat ja tyttö pitää niistä huolen. Räikeät värit ovat hieman karkoittavat, mutta eivät yksinään ole este.

      Luonne? (ujo, puhelias, rauhallinen, menevä, bilehile [roikkuu jatkuvasti ties missä bileissä], kotihiiri [viihtyy kotona] yms.)

      ainakin:

      -Rehellisyys
      -Luotettavuus
      -Suvaitsevaisuus
      -"Järkevyys" (esim. kohtuudella alkoholia, ei lavertele kavereilleen aivan kaikkia asioita)
      -Keskustelutaito myös arkisia juttuja vaikeammista asioista (esim. elämän tarkoitus, Suomen tulevaisuus)
      -Auttavaisuus
      -Kuuntelutaito (vaikka esiintymimen ja puhuminen onkin arvostettavia asioita, liialliseksi se ei saa mennä, tytön on pystyttävä myös kuuntelemaan mitä asiaa mulla on)

      En käytä päihteitä enkä ole kova juhlija, joten rauhallinen kotihiiri lienee lähimpänä ihannettani.

      Harrastukset? (onko väliä mitä harrastaa? Haittaako jos ei harrasta mitään?)

      Samanlaiset harrastukset olisivat tietenkin hyvä juttu. Kuitenkaan suurta väliä tällä ei ole eikä ole este suhteelle. Paitsi jos tytön koko elämä pyörii täysin harrastuksen ympärillä ja hänellä jää vain vähän aikaa muuhun.

      Koulumenestys? (pitääkö tytön olla hyvä koulussa [hikke] vai haittaako jos arvosanat on jatkuvasti lähempänä nelosta ja vitosta)

      Ei välttämättä kerro ihmisestä paljoakaan, joten en anna tälle juurikaan painoarvoa.

      Sitten vielä lopuksi, tämä siksi, että hevostyttöjä haukutaan usein. Haittaako jos tyttö pitää hevosista/ käy ratsastamassa/ omistaa hevosen yms.?

      Hevostytöt ovat tyttöjä siinä missä muutkin ja heitä on turha tuomita vain harrastuksensa vuoksi. Ei siis ole mitään väliä, kunhan tytön koko elämä ei pyöri hevosen ympärillä ja polle on minua tärkeämpi.

    • InLove<33

      Joo mun kommenttini ei liity nyt noihin kysymyksiin millään tavalla, mutta kun lueskelin täällä näitä juttuja niin muutama odotti ihan hulluja asioita! Tietysti suurin osa jutuista oli asiallisia, mutta esimerkiksi, tuo, että odottaa tytöltä täydeliisyyttä, niin odotatko myös itseltäsi täydellisyyttä?? Jos vaaditte tyttöä olemaan täydellinen, niin vaatikaa myös itseänne olemaan täydellinen! Ei ole reilua jos vain tytön pitää olla täydellinen! Löysin onneksi vain tuon yhden henkilön ja saman henkilön kommentti, että hevostytöt ovat luonnevammaisia!!! Voi jumalauta sanon minä! Pojat miettikää vähän mitä oikein vaaditte tytöltä! Ja miettikää jos tyttö vaatisi samaa teiltä!

    • JHNBGVFFCX

      Mieluiten nuorempi kun mä tai sit samanikänen.

      Pituudella ei kauheesti oo väliä, mut ääripäät (tyyliin 185 cm tai 140 cm) ei varsinaisesti iske, paitsi jos on muuten tosi mukava niin sitten menettelee.

      Riittää, et tyttö on ihan siedettävännäkönen eikä sen näkeminen saa aikaan mitään oksennusrefleksii. Tietysti pitkistä hiuksista, nätistä naamasta ja hyvästä kropasta plussaa.

      Voi meikata tai olla meikkaamatta, ihan sama. En mä kunnolla edes huomaa eroa, jos ei sillä oo ihan kauheet johannatukiaiset naamas.

      Hiuksis sama juttu, ei oo siis oikein väliä ja en huomaa helposti eroa laitetun ja laittamattoman tukan välillä.

      Keskustelutaitoinen, tasapainoinen ja kaikin tavoin kypsä, hillitty ja aikuismainen tyttö sytyttää eniten.

      Harrastuksilla ei ole väliä.

      Neloset ja vitoset nyt kertoo ihmisestä jotakin, mut ei mikään kympin tyttö tarvitse kuitenkaan olla. Tärkeempää on olla street smart kuin book smart.

      Ei haittaa hevoset kunhan mun ei tartte olla niiden kanssa tekemisissä :D

    • mm

      no oon 12 mun mielest pojan pitäs olla pituudel pitkä ta minim päät lyhempi joku 13-12 v . tyylilt sellane hoppari. se osais skeitata tanssii. halailis aina ja se olis kivaa jos se aina sanois et rakastan sua. sill olis beber hiukset tai joku irogees mut ei kalju. ja jos haluu iskee tytön nii. kattoo sitä aina ku se kattoo sua ja muulloinki. sit tyttö huomaa et oot ehk ihastunu siihe. ;)

    • Joonas.......

      1. Ikäero? (paljonko saa olla ikäeroa, jos seurustelet tytön kanssa? pitääkö tytön olla vanhempi vai nuorempi?)

      Omaa ikää pari vuotta nuorempi tai vuoden vanhempi.

      2. Pituus? (paljonko saa max. olla pituuseroa? Tyttö pidempi vai lyhyempi?)

      No maksimissaan varmaan pituuseroa vois olla joku 25 cm, tai jotain sinne päin. Ja niin päin että tyttö on se joka on lyhyempi.

      3. Ulkonäkö? (onko ulkonäkö tärkeämpi kuin luonne? Haittaako jos on ylipainoa, finnejä, silmälasit?)

      Ylipaino haittaa, jos se on oikein huomattavaa, mutta todella pieni pyöreys ei haittaa jos muuten näyttää solakalta. Finnit ei haittaa jos niitä on vähän vaikka otsassa, mutta en kyllä seurustelis semmosen tytön kaa jolla on finnirypäs huulten ympärillä. Silmälasit kyllä tökkii aika pahasti omalla kohdallani, että itse ainakin toivoisin että tyttö jolla on huono näkö, niin vaivautuisi käyttämään piilolinssejä.

      4. Meikkaus? (pitääkö tytön meikata? paljon/ vähän?)

      Luonnollinen meikki, ei mitään raskaita luomivärejä tai huulipunaa/kiiltoa. Itse pidän eniten kun tyttö käyttää vain vähän ripsiväriä ja meikkivoidetta joka ei oo kauhean peittävää ja sen meikkivoiteen pitää sulautua omaan ihon väriin.

      5. Hiukset? (pitääkö laittaa hiuksia jotenkin hienosti vai voiko hiukset vain olla luonollisesti? onko hyvä jos hiukset on värjätty?

      Suorat hiukset on nätit ja näyttää paljon parempikuntoisilta kuin kiharat/kiharretut. Laineet ovat ihan kivoja kuitenkin jos hiukset ovat puoleen selkään asti. Itse tykkään vaaleista, raidoitetuista hiuksista, mutta tietenkin se riippuu kenelle sopii. Itse kuitenkin eniten arvostan että hiukset ovat luonnolliset ja terveen näköiset, ei mitään räikeitä/luonnottomia värejä. Jos värjää hiuksia, niin kannattaa ennemmin pitää ne lähellä omaa väriä.

      6. Luonne? (ujo, puhelias, rauhallinen, menevä, bilehile [roikkuu jatkuvasti ties missä bileissä], kotihiiri [viihtyy kotona] yms.)

      Ujous on söpöä aluks, mutta toivoisin että ujon kuoren alta kuoriutuis kuitenkin semmonen tyttö joka osaa jutella, puhua omista asioistaan ja kuunnella. Rauhallisuus on ok, mutta haluaisin että tytössä olis myös villi puoli ja ettei suutu kauhean herkästi jos vaikka heittää järveen. Itsevarmuus on myös hyvä juttu, kunhan ei ole liian päällekäyvä.
      Kaikista parasta olis jos tyttö olis liikunnallinen, niin että vois kulkea kaikkialla yhdessä ja tehdä kaikkea, huonoina päivinä kotona katsotut leffat on kans ihan mukavaa vaihtelua. :)

      7. Harrastukset? (onko väliä mitä harrastaa? Haittaako jos ei harrasta mitään?)

      Ei periaatteessa mitään väliä jos kyse on urheilusta.

      8. Koulumenestys? (pitääkö tytön olla hyvä koulussa [hikke] vai haittaako jos arvosanat on jatkuvasti lähempänä nelosta ja vitosta)

      Mielellään että keskiarvo olis ainakin yli 7,5, koska en haluais ainakaan tyhmää/laiskaa tyttöä itselleni. Ennemmin semmonen tyttö joka menestyy koulussa, niin semmoinen tulee myös menestymään tulevaisuudessakin.

      9. Sitten vielä lopuksi, tämä siksi, että hevostyttöjä haukutaan usein. Haittaako jos tyttö pitää hevosista/ käy ratsastamassa/ omistaa hevosen yms.?

      Ei mua ainakaan haittaisi jos tyttö ratsastaa. Kunhan puheenaiheet ei oo kokoajan hevosissa. Ja on aika noloa jos tytöllä on monta kuvaa itsestään hevosen selässä/hevosista esim facebookissa.

    • Yks tyttö

      Eikös tässä aluksi puhuttu ''tytöistä'' ei ''naisista'' eli minkalaisista tytöistä pojat tykkää :D

    • 17v poika

      Minkälainen tytön kuuluu olla (eli minkälainen on tyttö jonka kanssa voisit vaikka seurustella):

      Ikäero? (paljonko saa olla ikäeroa, jos seurustelet tytön kanssa? pitääkö tytön olla vanhempi vai nuorempi?): Iällä ei ole suurta merkitystä mutta yli 3 vuoden ikäero olisi kyllä mulle liian iso, koska oon vasta 17.

      Pituus? (paljonko saa max. olla pituuseroa? Tyttö pidempi vai lyhyempi?): Oon melko lyhyt (171cm), joten olisi kiva, jos tyttö ei olisi kovin paljoa pidempi.

      Ulkonäkö? (onko ulkonäkö tärkeämpi kuin luonne? Haittaako jos on ylipainoa, finnejä, silmälasit?): Pakko myöntää, että ulkonäöllä on merkitystä. En haluaisi, että tyttö on ylipainoinen. Luonne ja ulkonäkö ovat yhtä tärkeitä.

      Meikkaus? (pitääkö tytön meikata? paljon/ vähän?): En osaa sanoo. Riippuu, miltä näyttää.

      Hiukset? (pitääkö laittaa hiuksia jotenkin hienosti vai voiko hiukset vain olla luonollisesti? onko hyvä jos hiukset on värjätty?: En osaa sanoa hiuksista mitään. Monilla tytöillä on ihan kivat hiukset.

      Luonne? (ujo, puhelias, rauhallinen, menevä, bilehile [roikkuu jatkuvasti ties missä bileissä], kotihiiri [viihtyy kotona] yms.): Olisi tärkeää, että tyttö olisi mukava ja meillä olis hauskaa yhdessä. Ei haittaa vaikka tyttö olisi vähän ujo aluksi, mutta jos ei puhuu oikeen mitään ni sillon se haittaa. Puheliaisuus on hyvä juttu. Voi olla tylsää, jos tyttö on jatkuvasti vain kotona. En silti haluaisi, että tyttö myöskään juoksisi koko ajan bileissä. Bilehilen ja kotihiiren välimuoto olisi paras.

      Harrastukset? (onko väliä mitä harrastaa? Haittaako jos ei harrasta mitään?): Ei ole väliä mitä harrastaa ja ei haittaa vaikka ei harrastaisi mitään kunhan ei ole silti mikään sohvaperuna tai muuten vaan tosi huonokuntonen.

      Koulumenestys? (pitääkö tytön olla hyvä koulussa [hikke] vai haittaako jos arvosanat on jatkuvasti lähempänä nelosta ja vitosta): Koulumenestyksellä ei oo väliä, jos tykkään jostain tytöstä.

      Sitten vielä lopuksi, tämä siksi, että hevostyttöjä haukutaan usein. Haittaako jos tyttö pitää hevosista/ käy ratsastamassa/ omistaa hevosen yms.?: Ei haittaa :D

    • 132456789

      Ikäero? 1-2 vuotta

      Pituus? Tyttö mieluiten lyhyempi max 20 cm

      Ulkonäkö? Ulkonäkö ja luonne yhtä tärkeitä, ehkä ulkonäkö vähän enemmän.

      Meikkaus? Hillitysti

      Hiukset? Hiukset voivat olla ihan tavallisesti ja ei se värjäys haittakaan ole

      Harrastukset? Ois varmaan kiva olla jotain yhteistä esim. harrastuksissa.

      Koulumenestys? Varmaan keskiarvon pitäis olla yli 7.

      Sitten vielä lopuksi, tämä siksi, että hevostyttöjä haukutaan usein. Haittaako jos tyttö pitää hevosista/ käy ratsastamassa/ omistaa hevosen yms.? Eihän se mitään jos itse pidät hänestä.

      • Anonyymi

        kovat on puheet


      • Anonyymi

        miksi suurin osa tykkää lyhyistä tytöistä


    • janne .

      Ikäero: No olen itse 15v nii kai se haarukka olis 13-17v

      Pituus:Pituudella niinkuin painollakaan ei oo merkitystä

      Ulkonäkö:Ei se ulkonäkö oo tärkeämpi kuin luonne,mut ulkonäköö ois kiva et löytyis sen verran et kattella vois :) silmälasit ei haittaa

      Meikkaus:Sen verran miten tytölle sopii muttei todellakaan mikään sotanaamio...

      Hiukset:Tytöille sopii erilaiset hiukset joten paha vastata :)

      Luonne:Sopivan ujo,mutta kumminki jos sais suunsa auki.Rauhallinen,ei mikään joka bileissä roikkuva.Huumorintajua pitäisi löytyä,sopivan rento,mutta tarvittaessa ottaa myös asioita vakavasti.

      Harrastukset:ei väliä :)

      Koulumenestys:Ei mikään liian hikke muuten ei väliä

      No itsekin pidän hevosista,joten hevostytöt kelpaa todellakin :)

    • Balubo

      ois tosi kiva et kaikki laittais ikäänsä et voi si ite kattoo niist et en lueskele jonku 50v äijän mielipiteit ;)

    • tawallinenmies

      Vastaan tälleen kompaten noita alotus keskustelu ideota..! :D
      Ensiks mun ihanne nainen jonka kans voisin seurustella tälleen lyhyesti:
      Ulkonäkö ei mulle koskaan ole ollut kovin tärkeä, en pidä tytöistä jotka tuhlaavaat liikaa aikaa meikkaamiseen tai muutenkaan käyttää paljon meikkiä. Pidän enempi luonnollisesta luukista vaikka olsikin finnejä hiukan tai pisamia tai mitä vaan luomia. Silmälasit ei haottaa, päin vastoin ne jotenkin houkuttelee jos on tyylikkäät lasit eikä mummo rillit ;)

      Sopusuhtainen kroppa on paras, en halua langanlaihaa huippumallia, mutta toisaalta en pidä hirveästi lihavistakaan. Urheilen itse paljon ja olisi kiva jos tämä neitokainen olisi kykenevä edes jossain määrin liikkumaan yhdessä :)
      Tissien koolla tai pepun muodoillakaan ei niin kovin ole väliä..

      Luonteeltaan olis tyttö hyväksyväinen, sopivasi ymmärtäväinen ja rehti sekä reilu. Niin niittää kuin kylvää! Eli kun molemmin puolin on kunnioitusta ja rehellisyyttä niin on paras molempien elää. Pitää käsittää että seurustelun ohella on molemmilla omat kaverit ja harrastukset joista pidetään kiinni. Silti on hyvä molempien järjestää aikaa yhdessä ololle. Tytöllä saa olla harrastuksena vaikka hevoset, ihan sama, niin kauan kun se pysyy hänen harrastuksena eikä mun tarvi lähtee ratsastaa. Ei tarvi tytön minunkaan mukaan tulla moottorikelkkailee tai prätkällä suhailee, jääkiekkoilee tai pilkille jos ei tahdo.
      Tyttö sais olla vähän enempi puhelias kun itse olen ujohko, tasottas vähä meikaläistä. Sama toi menevyys. Ite tykkään kotona oleskella töitten jälkee iha vaa telkun eessä tai sitte kamujen kans. Harvoin tulee baareis/klubeil käytyy.. Vois olla joku jonka kans tulis käytyy, muttei joka viikonloppu kuitenkaan.. :D


      Ikäero ei niin kovin ole aiheellinen, tämän ikäisenä se saattaa tuntuu suurelta jos parivuotta on ikäeroo mut vanhempana ei tunnu missään. Milummin kuitenkin niin että Tyttö olisi nuorempi tai ei ainakaan hirveesti vanhempi. Pituudella ei väliä kuhan ei hirveesti minua pitempi (182cm)

      Hiuksilla ei ole väliä, kuhan on ne. Punasista mä jotenki tykkään paljon muttei sillä ole merkitystä. Omani on ruskeet ja usein duunien jäljiltä likaiset.

      Koulumenestys...? Mitä se vaikuttaa seurusteluun? Tietty ois kiva kun tytöllä olis töitä ettei tarvis kokoajan elättää.. ei vaan nykymailmas mee se niin. Töitä saa jos on vähänkään töissä pärjänny. Ite oon aika hyvä koulussa, mutten ole hikke. En käytä kaikkea aikaani koulu juttujen tekemiseen/kokeisiin lukemiseen. Tunnilla kuullut asiat muistan kokeessa ja saan 8-9 joka kokeessa. Ei tarvi vaivautuu edes lukemaan. Eli Tiedoksi muille: Kaikki jotka saa hyviä numeroita, ei ole hikkejä! Tarpeeksi on siitä haukuttu elämän aikana.

      Semmoseesta minä tykkään.

      Ja sokerina pohjalla asiat joita todennäkösesti joka jäbä naises arvostaa:
      Pitkiä hermoja, me miehet ollaan yksinkertaisia pitkä piuhaisia olentoja. Jos sanot että vie roskat, ei ne roskat lähde heti sillä sekunnilla, vaan saatta mennä hetki jos toinenkin että saadaan omat jutut tehtyy ja sitte valmistauduttuu siihe roskien vientiin..
      Toisten naisten katsominen, Kadulla vastaan tulee joku huippumalli jolla peppu keinuu ja tissit hölskyy... Tottakai me katotaan/vilkastaan. Ei se tarkota että mielessämme petämme teitä tai muutakaan. Katottehan teki rannalla uroksia joilla hirmuset koukistaja lihakset ja älytön pyykkilauta vatsa. Ei haittaa ainakaan mua, kuhan viellä illalla saa sen tytön viekkuu kellistyy.
      Sitte viel suorasanaisuus, ei mitään vihjailuu ynnä muuta shaibaa. Ei olla hetkeen käyty tuolla raflassa mikä on tuolla ja silln ku käytii naapureiden kans siellä ja täällä ja sitä rataa.. Sanokaan että voitasko perjantaina käydä tulla kivassa ravintolassa? Ei se vaadi paljoo, sen verran vaa että myö se ymmärretään :D

      Jos kysyttävää tai valitettavaa liian tiukoista vaatimuksista niin saapi valittaa ja kertoo missä meni vikaan.
      Ps. Nopsaan kirjotettu, tuskin tuli joka pilkku ja piste kohilleen puhumattakaan isoista alkukirjaimisita/yhdysanoista...
      Ja viellä se että olen itse 18w tawallinen nuorimies.

    • ASDASDASD

      Nonih, elikkkäs..
      Ikäeroa saisi olla VAIN ylöspäin se 1v. Tytyn pitää olla minua lyhyempi (178cm) se 160cm-163cm olisi se sopiva. Ikävä se on tässä myöntää, mutta minulle on ulkonäkö suht koht tärkeä, en halua liikkua minkään suohirviön kanssa kaupungilla ylipaino ei olisi kovinkaan hyvä asia ja finnejä ei kyllä saisi olla, silmälasit on OK kunhan ne sopivat tytölle. Tyttö voi meikata kunhan ei tee sitä liikaa. Lempi hiustyylini tytöille on poninhäntä, pitkät hiukset jotka VÄHÄN kiehkuralla. Tytön kuuluisi olla mukava, ei puhuisi paskaa samassa porukassa olevista ellei siihen ole aihetta, huumorintajuinen eikä roiku minussa kiinni koko ajan. Ei ole mitään väliä mitä harrastaa kunhan harrastaisi jotain ja kunhan se ei kaikki kaikessa. En pitäisi jos tyttö saisi nelosta joka kokeesta mutta en kyllä niin paljoa jos hänen elämässään ei ole muulle tilaa kuin lukeminen kokeisiin, ei siis joka kokeesta sitä kymppiä.

    • 14 poika (:

      Mä pidän ainakin tytöistä joilla on maksimissaan 1 vuoden ikäero. Tytön pitää käyttää tiukkoja farkkuja ja hänellä olisi mieluusti pitkät suorat hiukset. Hiuksien värillä ei ole mulle väliä. Ei haittaa jos ei harrasta mitään mutta se on aina plussaa :) Finnitkään eivät haittaa ellei ole paha akne. Kannattaa myös muistaa että todellinen kauneus lähtee kasvoista mutta isot rinnat ja peppu ovat hyvä juttu

    • :D:D

      Jonku mainosukkelin naama saa kaikki mielikuvat näyttään vääristyneiltä ;D
      Melkein en osannu laskee roskapostivarmennusta...

    • Hehee ekaks mietin et mitä 22 v tekee täällä kyselemäs tollasii mutta sitte huomasin että perhana täähä o 7 vuotta vvanha ketju. Tyttö oli sillo 15v, mites tää ny yht äkkii esille kaivettii

      • Romeo 14.v

        Moi!
        Tällä puhuu/testaa 14.v poika.
        Mun mielestä:
        A)
        Tytön pitäis olla 1-3 vuotta nuorempi.
        B)
        Kivat hiukset mieluiten blondi tai
        Toffeen ruskeet.
        C)
        Kiva kroppa mieluiten
        Esim: 12.v paino 55kg tai vähemmän.
        Pituus 150-160cm (mä olen 169cm)
        Isot rinnat ja taka puoli.:-p..!
        D)
        Luonne:
        Aika ööö...
        Tosissaan ja ujo koska sitten se vois olla
        Munkaa koulussa tai vaikka kaupungissa.
        Sella nenä pimuja kaipaan!


    • zzzzzzzzzzzzzzz

      Mä oon 14v poika ja mun mielestä pituudella ei oo väliä.
      Harrastus tytöllä saa olla se mistä ite tyttö tykkää.
      Ite oon vähän pyöreämpi mut omasta mielestä aika normaali kokonen mut kuitenkin mun mielestä tytön pitää olla semmonen aika normaali kokonen Itseltäni toivottavasti sit armeijassa sitä mahaa lähtee joo mut takasin aiheeseen.
      Saa laittaa meikkiä mut ei liikaa koska mun mielestä tyttö on omana itsenään kaunis.
      Saa laittaa hiuksia mut luonnollisena ovat ilman väriä kauniit omasta mielestäni.
      Ei tarvii olla mikään koulu nero itelläni on huonoin numero seitsemän mut ei tarttee olla mikään nero tosiaan koulussa. Luonne pitää olla ei ujo mut ei kovin puhelias eli siltä väliltä myös huumorin tajua pitää olla mut täähän on mun oma maku.

      • zzzzzzzzzzzzzzz

        Ai niin ja pitää olla vähintään 2/3 vuotta nuorempi


      • zzzzzzzzzzzzzzz

        Ai niin ja soitan kitaraa.


    • kiinnostaisi

      Ikäero? –5

      Pituus? –10 cm

      Ulkonäkö? …luonne? Normaalipainoinen tavis

      Meikkaus? mieluummin ei

      Hiukset? luomu

      Luonne? (ujo, rauhallinen, kotihiiri

      Harrastukset? pitää harrastaa jtkn

      Koulumenestys? tavis

      tyttö pitää hevosista … ei

    • Zzzzzzzzzzzzzxxxxxx

      olen 14v poika ja olen aika iso mahainen mutta se saatta armeijassa lähtee mulla on r vika mutta se ei ole kovin paha siis mitä vois olla ja en ole kasvoistaan kovin kaunis mutta mulla on huonoin arvosana koulussa 7 paras 9 mutta luonne mulla on hyvä (esim) 1, olen laiska mutta kun aloitan jotain teen sen loppuun eli aloitus ei ole vaikeaa 2, olen rauhallinen 3, suutun harvoin mutta osaan senkin 4, olen kiltti siinä tärkeimpiä. Tykkään ruuan laitosta, soitan rumpuja, osaan ihan silleesti laulaakin siis ihan ok armeijassa attelin mennä sotapoliisiksi. Olen silleen hauska ja huumorin taju on hyvä en pettäisi tyttöä ikinä enkä valehtelisi.

      Tyttö mun mielestä pitäis olla tavallinen kiva tyttö.
      -kiva
      -tavallinen keho
      -joka tykkää viettää aikaa
      -huumorin tajuinen
      -pituudella ei niin väliä kuhan ei hirveen pitkä
      -eikä silmälaseja
      -kaunis tietysti
      -hyväksyy sellasena kun on tai olen
      -joka välittää enemmän luonteesta
      -toivon että ois 2v nuorempi kun mä siis kun oon 20v
      -joka ei häpeä mua siis vikoja mitä muassa on
      -tytöt on mun mielestä kauniita myös ilman meikkejä
      -hiuksiaan ei tarvisi kovin paljoa (esim) värjätä
      -eikä mun mielestä tytön tarvii olla mikään koulussa menestyvä
      Mä suojelisi tyttöä vaikka hyppäämällä luodin eteen tai puukon jos on tarvis.
      Mä myös oon ajatellut että mun ammatti olis kokki.

      HYVÄÄ JATKOA 😃🎵🇫🇮

    • zzzzzzzzzzzzz

      ajattelin mennä poliisiksi sitten myöhemmin mut mieleen viel tuli muita juttuja tytöistä ei silmä laseja ei paljon meikkii koska tyttö on kaunis ilmankin kiva/mukava
      Huumorin tajuinen pitää olla ja pituudella ei väliä ite oon aika lyhyt jätkä mulla on kiero huumorintaju ja oon aika kiva tyyppi. Löytäkää mukava/kiva tyttö itellenne moikka.

    • 14v

      Mä oon 14v poika mutta mun mielipide on että tavallinen tyttö ja normi vartalo pitkät hiukset ja värillä ei väliä ei silmälaseja eikä finnejä ainakaan paljon ei polta juo ja luonne kiltti tykkää olla pojan kaa eikä höpöttäjä eikä hirveen ujo mielummin enemmän ujo mitä hölöttäjä ja puhtaat hampaat tietysti ja hyvä hygieenia muutenkin ja huumorin tajuinen pituus itestä saattaa tulla jotain 185cm tai jopa 190cm ehkä niin olisko siinä 180cm suunilleen ulkonäöstä viellä normaali keho ja ihan normi kaunis omat kasvot ei oo mitkään hienot kasvot ne punottaa mulla on punoittavat kasvot joku periytynyt juttu mutta olen silleen normaali kiva ja hyvä luonteinen 14v poika mut erin tyttöystävää kun oon ite 20v

    • Poiku00

      Nosiis ite oon 12/00 poika ja mun ois näää

      Ikäero: seon siinn 98-01 välil eri vuos pari heittoo molempii suuntii on iha ok :D

      Pituus: Tietenkii pitää olla mua lyhyempi, eiks se ois ny VÄHÄN noloo jos tyttö ois pidempi xDDD

      Ulkonäkö: Nyt kaikki feministihihulit jotka hokee et "ei ulkonäöl oo välii" nii pitää sen turpansa kiinni. Kyllä vittu on väliä! :DD Finnit ei haittaa paljoo ja silmälasit vähän riippuu siit et kuink hot se tyttö on nii ne voi ehkä antaa vähä boostii sille ulkonäölle. Ylipaino on miinus, en kyl haluis ite seurustella ylipainosen kans ku oon tämmöi hoikkapoika XD ja sit joo hyvät tisut ja pyly on ain plussaa :3

      Meikkau: kaikki miehet arvostaa luonnonkauneutta. Jos käyttää liikaa meikkiä (sen kyl erottaa joo jos on liikaa :DD) nii todennäkösest on iha helvetin ruma luonnossaa. Eli mielummin vähemmän meikkiä. Vaikee sanoo ketää kauniiks ellei nää sitä mitä siel kemikaalien takaan on xD

      Hiukset: Blondit on aina nättejä mut sitku tulee se yks hyvännäkönen brune vastaa ni se kyl voittaa kaikki blondit :DD Shokkiväreistä en ite ainakaa nii paljoo perusta et juu mielipidekysymyksii nääki xd Näyttää hyvältä ku tytöt pistää hiukset sillee poninhännälle korkeelle emt mikä se on älkää lyökö

      Luonne: Omast mielest tytön pitäs olla niiku pojan vastakohta. En tiiä toimiiko kaikilla mut ite pääsen pidemmälle kaikessa semmosten puheliaitten tytyjen kans. Oon ite aik ujo ja hiljanen nii ujojen tyttöjen kans vaikee tulla toimee ku mitkää keskustelut ei oikee etene yms. Ehkä se "kotiiiri" vois olla kivempi ku en itekkää paljoo missää bileis käy nii vois olla enemmön kahestaa :3

      Harrastukset: Jokanen tekee mitä haluaa. Sillä ei oo mitää väliä harrastaako vai eikö harrasta.


      Koulumenestys: Eipä tälläkää loppuenlopuks mitää väliä oo. Mielummin ottasin ehkä kummiski semmosen joka on vähä parempi koulussa xd

      Hevoset, niis ei oo mitää hävettävää. Mua on koulussa kiusattu siitä että oon ajanu ponilla vähän kilpaa ja ylipäätänsä siitä et meil on hevosia. Nykyää vaa pelaan totoa ku ponivauhti ei enää riitä ja hevosajokortinkii saa vast 18v xdd Kaikille "ruualla ei saa leikkiä" tyypeille voi sanoo et mielummin hyvällä tuurilla otan sen hevosen kilpailuuran ajalta sen 6milj€ rahaa ku tuhlaan sen meetvurstiks. Pitää kans muistaa se et ilman suomenhevosia maata nimeltä Suomi ei ehkä olis.

      Sori romaani älkää suuttuko.
      Jos jollaa meni tunteisii nii suutu vaa ei kinosta xd

    • Lustlord

      Ikäero? &- 5v itse 24v mies

      Pituus? Lyhyempi.

      Ulkonäkö? Riittää että tyttö miellyttää omaa silmää. Naurattaa että viimevuosina tosin kaikki mulle flirttailleet naiset ollu erittäin kauniita/näyttäviä. Luonne silti tärkein.

      Meikkaus? Luonnonkauniit naiset on hot. Eli mahd vähän meikkiä.

      Hiukset? Useimmiten lämpeen bruneteille ja mustahiuksisille. Lempityylit on otsatukka tai kiharat hiukset. Ei silti niin väliä.

      Luonne? Saa olla rempseän puhelias, pilkettä silmäkulmassa ja jostain syystä meleko flirteille tytöille lämpeen :D. Ehkä siks että oon ite samanlainen.

      Harrastukset? Urheilullinen saa olla koska yhtenee omiin harrastuksiin kans sillo.

      Koulumenestys? No siis fiksu pitää naisen olla. Kouluarvosanoilla ei niin väliä koska lähin itekki 6.9 KA peruskoulusta mutta vastuuntunto ja tietty kunnianhimo pitää löytyä.

      Sitten vielä lopuksi, tämä siksi, että hevostyttöjä haukutaan usein. Haittaako jos tyttö pitää hevosista? Ei haittaa. Ei todellakaan. Pidän itsekin ratsastamisesta joten jos tyttö sattuu vielä omistaa hevosen ni sehän on vaa hieno juttu :D

    • Tyttö_15v

      Oon bi tyttö, joten haluun kertoo mun unelma tytön xD

      Ikäero?
      -Pari vuotta nuorempi tai vamhempi. Samanikäinen olisi kyllä paras

      Pituus?
      -Mielellään mua pidempi ( yli 165cm), sillä haluun ite olla se lyhyt

      Ulkonäkö?
      -Ulkinäöllä ei väliä, kunhan hän on ite tyytyväinen itteensä

      Meikkaus?
      -Mielellään vaan vähän

      Hiukset?
      -Luonnollisen väriset, lainehtivat ja suht lyhyet hiukset :>

      Luonne?
      -Huolehtivainen, huumorintajuinen, höpsö, kiltti, luotettava

      Harrastukset?
      -Aivan sama mitä harrastaa

      Koulumenestys?
      -jotain 8-9 luokkaa

      Haittaako jos tyttö pitää hevosista/ käy ratsastamassa/ omistaa hevosen yms.?
      -Ei haittaa!

    • jkhkljhjkhkjh

      Ei ole mitään "aina kiinnostavan tytön" muottia, jollaiseksi muuttumalla saat pojat kiinnostumaan itsestäsi.
      Ole sellainen mikä itseä kiinnostaa ja mikä susta tuntuu hyvältä. Kyllä sä joskus jätkänkin löydät.

    • Anonyymi

      Ite tykkään laihoista tytöistä jolla on tummat pitkät hiukset. Jos on laiha niin sit pidempi on kiva mut jos oot sopusuhtane niin sit ei haittaa vaikka kuinka lyhyt ois. Silmälasit on söpöt ja pisamat myös eikä harrastuksilla oo väliä kuhan tyttö tykkää ite. Luonne vois olla semmonen ei mikään hiljanen masennus. Voi olla sillei semi hiljane ja huumorin tajunen myös kiltit tytöt miellyttää

    • Anonyymi

      Nonii
      Ikäero max vuosi, pituus 10cm lyhempi, ulkonäkö on tarkeä, mielummin paljo meikkiä muttei liikaa, hiuksilla ei väliä(ei mitään kirkasta väriä), rauhallinen mutta hauska bilehile, mielummuin harratsa jotai, ei tarvi olla hikke mutta iha hyvä, heppatyttö ei haittaa

    • Anonyymi

      Kuinka vanha olet pearl92 minäkin tarvitsen seurustelu kumppanin

    • Anonyymi

      Aloittajan kysymykseen ei ole yksiselitteistä vastausta.
      Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Toinen ohkaisista, toinen jenkkakahvoista.
      Jos itse pitäisi vastata, niin Peppi Pitkätossun kaltainen
      rempseä ilopilleri.

    • Anonyymi

      Ite tykkään millaisesta vaan kun yks kiva poika saa koulusta esim. 5-6

    • Anonyymi

      Pitääkö tytön käyttää liivejä jos on noin 11

    • Anonyymi

      Ulkonäkö ei oo ensisijainen mutta laihoista tytöistä joilla on hyvä peppu ja kuumat tissit tykkään. Tukalla ei oo kauheesti väliä, vähän mikä naiselle sopii oli sitten lyhyt tai pitkä.
      Huumorintajua pitää olla eikä tarvii olla mikään 160iq
      Pituudella ei oo mitään väliä ja lasit on söpöt

    • Anonyymi

      Ikäero 1 vuos nuorempi - 2 vuotta vanhempi
      Pituus 160cm ja ylöspäin
      Ulkonäöllä ei ole hirveemmin väliä
      Meikata voi jos haluaa. Ei mulla ole preferenssiä
      Hiuksilla ei oo muuta väliä ku että ei oo kalju
      Luonteelta rauhallinen kotihiiri koska itsellä samat
      Harrastuksia jos ois samoja ni iso plus
      Koulumenestys ei ole mulle tärkee
      Heppatyttö voi olla kunhan se ei oo koko persoona.

    • Anonyymi

      Ikäero: suht saman ikäinen ehkä enintään 2v ikäeroa
      Pituus: ei oo väliä mut mieluummin lyhyempi
      Ulkonäkö: itseni mielestä melkeinpä pelkästään se onko mukava vai rasittava tekee suuren vaikutuksen ulkonäköön, eli ei ole mitään tiettyä
      Meikkaus: ei väliä
      Hiukset: sellaset ihan neutraalin väriset pitkät ois kivat, mut ei ne hiukset ny ihan hirveesti vaikuta
      Luonne: sellane mukava ja hauska ja ehkä vähän ujo, ei mikään pissis tai ylimielinen
      Koulumenestys: se ei vaikuta suhteeseen mitenkään joten kaikki käy, mut ei mielen nään kuitenkaan mikään wannbe gangsteri joka istuu jälkiistunnossa 24/7
      Ja no ei haittaa jos harrastaa ratsastusta

    • Ikäero? Saman ikänen tai korkeintaan 2 vuotta nuorempi. Ei mielellään ainakaan vuotta vanhempaa

      Pituus? Sellanen mua suurinpiirtein päätä lyhempi on aika sopiva mutta ei oo niin tarkkaa :)

      Ulkonäkö? Luonne tietenki tärkeempi mutta ulkonäkö ny sellane söpö ja hyvännäkönen ja huolehtii ulkonäöstä yms. Urheilullinen kroppa plussaa muttei mikään fitness malli todellakaa. Muodot sellaset sopivat että ei niin väliä kunhan jotai on ;) . Siniset tai vihreet silmät on myös kauniit ja silmälaseja ja finneja ei mielellään

      Meikkaus? Silleen sopivissa määrin. Vähemmän on parempi kuin liikaa

      Hiukset? No ainaki ite tykkään tytöillä vaaleista tai vaaleen ruskeista hiuksista auki tai poninhännällä. Ja ei värjättyjä (paitsi punaset on ihan kivat) :))

      Luonne? Sellanen luotettava, puhelias, rento , rehellinen ja tulee hyvin toimeen vanhempien ja kavereiden kans ja vois puhuu yhdes kaikista asioista rehellisesti. Huumorintaju tietty myös plussaa :D

      Harrastukset? Mieluiten joku urheiluharrastus esim jalkapallo tai yleisurheilu ku itekki harrastaa paljon urheiluu ja sitte vois olla joku yhteinen harrastus kans.

      Koulumenestys? Ei niin väliä, sellanen 7-9 keskiarvo on ihan hyvä eli ei mitään hikkee mut silleen panostaa kuitenki jonkin verran kouluun

      Ja ei ole väliä jos harrastaa ratsastusta tai tykkää hevosista, vaikka ite en kyllä hirveemmin tykkää

    • Ikäero? Max 2 vuotta vanhempi ja minimissään 1 vuoden nuorempi mut mieluiten saman ikäinen.

      Pituus? Ei mitään väliä mut mieluiten vähän lyhempi.

      Ulkonäkö? Hiuksilla, silmillä, finneillä, silmälaseilla, tai nenällä ei oo välii mut ois se ihan kiva jos ois nätti.

      Mut paras ois ihan vaan semmonen tavis tyttö ei todellakaan mikään semmonen "super cool".

    • Anonyymi

      jos hankin joskus tyttö ystävän nii sen pitää ainaki olla 11 vuotias kun oon 12

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe