Menemme parin päivän lomalle Riikaan.
Kun lähtö lauantai, paluu maanantai, onko sunnuntaisin kaupat siellä auki?
Muita vinkkejä matkalle?
Aukoloajat Riika
3
598
Vastaukset
- Expat
Kaikki ostoskeskukset ovat auki klo 10-22, luonnollisesti myos sunnuntaisin. Pienet erikoisliikkeet ovat sunnuntaisin suljettuina.
- mielenkiinnosta kyselen
kyselen, mistä varasitte lennot? Oliko näitä halpoja lentoja joista olen kuullut puhuttavan?
- Expat
mielenkiinnosta kyselen kirjoitti:
kyselen, mistä varasitte lennot? Oliko näitä halpoja lentoja joista olen kuullut puhuttavan?
Suomesta Latviaan lennettäessä vaihtoehtoja on tasan kolme: Finnair ja AirBaltic Helsingistä ja Ryanair Pirkkalasta Riikaan.
Kaksi ensinmainittuja ovat ns. oikeita lentoyhtiöitä, jälkimmäinen halpalentoyhtiö. AirBalticin ja Finnairin hinnoittelu on viime aikoina ollut varsin kilpailukykyinen myös Ryanairiin nähden, varsinkin jos asut Etelä-Suomessa.
Pohjois-Suomen asukkaille huomionarvoista tietoa on se, että AirBaltic lentää nykyään Riiasta Ouluun 3 krt viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743032
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191732- 241667
- 271661
- 201620
- 481307
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289- 381283