Olin hiihtoretkellä ja tulossa kotiin päin. Pellonlaidalla olin ja katselin kuinka lähestyvän lentokoneen laskeutumisvalot oli jo päällä ja meteli sen mukainen.
Finnairin tunnuksin meni ja toinen oli jo tulossa kaukaa samasta suunnasta, aivan hiljaa ilman äänen ääntä? Lensi ylitse kauniisti kirkkaanvalkoisesti hohtava pallo ja matalalla. Mykistyin täysin!
Ei mikään meteoriitti eikä Finskin kone tai vastaava, niitä on nähty. Ihmisjärkeen ei tämmöinen enään mahdu ja taatusti HelsinkiVantaan lentoaseman tutkista kyseisen valoilmiön reitti on tutkittu...mutta vaiettu.
Tuusulan ufo -74
11
1079
Vastaukset
- anyon
Miksihän Jumala sitte ois luonu ufoja?
luulinpa, että olit saanu auringonpistoksen, näit näkyjä tai jotain...- Sugulagu
säähavaintopallo josta heijastui aurinko ja siksi se näytti hohtavalta vai mitä sanoitkaan...
- keppihevonen
Sugulagu kirjoitti:
säähavaintopallo josta heijastui aurinko ja siksi se näytti hohtavalta vai mitä sanoitkaan...
Niin kuin aina niin on vaikea todistella näkemäänsä, mutta se ei minua haittaa.
Toin julki sen minkä näin ja minulla oli tunne että olin lähellä jotain mikä edelleenkin värisyttää.
Ei pelottanut, mutta minulle on jäänyt kuitenkin tarve lukea ufoartikkeleita ja jokaiseen asiaan mikä viittaa yliluonnolliselta; siihen on pakko keskittyä. - Arttur88
keppihevonen kirjoitti:
Toin julki sen minkä näin ja minulla oli tunne että olin lähellä jotain mikä edelleenkin värisyttää.
Ei pelottanut, mutta minulle on jäänyt kuitenkin tarve lukea ufoartikkeleita ja jokaiseen asiaan mikä viittaa yliluonnolliselta; siihen on pakko keskittyä.Tiedän tarkalleen mitä tarkoitat=)
Eivät ne muut millään halua uskoa ennen kuin näkevät(jos nyt silloinkaan)
Tsemiä=)ja hyvää alkavaa kesää=) - petri
keppihevonen kirjoitti:
Ei pelottanut, mutta minulle on jäänyt kuitenkin tarve lukea ufoartikkeleita ja jokaiseen asiaan mikä viittaa yliluonnolliselta; siihen on pakko keskittyä.vika rahikaisella:)
- Andromeedikko
Selailen tässä vuoden 1974 ufoaikoja ja ei ole vielä löytynyt mainintaa valoilmiöistä Tuusulassa.
Oletan että olit pimeän aikaan liikenteessä?- keppihevonen
Pimeä ja kirkasta. tähdet näkyi...Valopallosta senverran että siinä oli selvä raja..hyvin teräväpiirteinen reuna, erottui selvästi iltataivasta vasten. Ilmiö liikkui Tuusulan Hyrylän suunnalla.
- Sugulagu
keppihevonen kirjoitti:
Pimeä ja kirkasta. tähdet näkyi...Valopallosta senverran että siinä oli selvä raja..hyvin teräväpiirteinen reuna, erottui selvästi iltataivasta vasten. Ilmiö liikkui Tuusulan Hyrylän suunnalla.
ei se sitten voinu olla säähavaintopallo...sori
- Ressu
Sugulagu kirjoitti:
ei se sitten voinu olla säähavaintopallo...sori
Mä oon lukenu useista ufoilmiöistä ja uskon että on mahollista toi sun juttus. Anyon: jos Jumala ei luonut ufoja, niin miksi se sitten dinosaurukset ym. on luonu?? sitä paitsi, kukaan ei voi todistaa ettei niitä ole.
- keppihevonen
Ressu kirjoitti:
Mä oon lukenu useista ufoilmiöistä ja uskon että on mahollista toi sun juttus. Anyon: jos Jumala ei luonut ufoja, niin miksi se sitten dinosaurukset ym. on luonu?? sitä paitsi, kukaan ei voi todistaa ettei niitä ole.
Haluaisin erottaa uskonnon tästä ja en haluaisi liittää uskontoa uskomukseen maan ulkopuolisesta älystä.
Minun mielestäni uskonto-opeilla, ei ole mitään tekemistä ns.ufojen suhteen.
Ufo on objekti mistä vaietaan jotta ei saa hullun papereita vaikka niitä lentelee alvariinsa ja vaikka esim. yhdysvaltain ent.pressa Jimmy Carterikin näki niitä. - keppihevonen
Kerron tästä. 1974 olin 14 vuotias poika ja vähän lyhkäsempi. 45 astetta horisonttista ja etäisyys 50-100 metriä. pallon koko noin 10-20 metriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282577- 1272253
- 1281916
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1061897Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101634Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161431196Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu241072Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno36999