Tänään palattiin

Ihan jees

Tänään palattiin GS:ltä. Hotelli Akaciassa majoituttiin ja kyseessä on tosiaan varsin vaatimaton hotelli. Pienet huoneet mutta kyllä siellä hyvin elämään pystyi. Ilmastointi toimi vähän liiankin hyvin koska nyt nenä tukossa mutta jos ilmon otti kokonaan pois oli huoneessa aika tunkkainen haju.
Matka muuten sujui aivan loistavasti lukuunottamatta koneen paluumatkan myöhästymistä 5 tunnilla. Kysessä finnmatkojen tuifly nordic. Näillä vehkeillä vissiin on ollut useampiakin kertoja ongelmia ja saksasta haetaan varaosia. Ei oikeen vakuuta kun toisen kerran jo tämän tyypin kone aiheutti lennon myöhästymisen kohdallani.
No joka tapauksessa matkanjärjestäjä (finnmatkat) hoiti hommansa ja päästiin 5 tunniksi odottelemaan toiseen hotelliin eli 4 tähden Golden Yavoriin jossa tarjoiltiin buffet-ateria ja omat huoneet saatiin odotteluajaksi käyttöön. Tämä hotelli oli sitten taas Akacian rinnalla varsinainen luksushotelli. Tilaa huoneessa olisi ollut isommallekkin porukalle ja kaikki toimi loistavasti. No ensi kerralla ehkä sinne sitten mutta tuskin Akaciaan enää tulee mentyä vaikka sijainti hyvä onkin ja vähän edullisempi hotelli kyseessä.
Muuten kaikin puolin loistava reissu eikä mitään valittamista ole Golden sandsista eikä bulgarialaisista. Hintataso on kyllä varsin edullinen varsinkin kun jaksaa vähän kierrellä eikä ota heti ekasta paikasta kun eteen sattuu.
Mielenkiintoinen oli myös päivän matka ilmastoidulla pakulla Romaniaan Mamaiaan ja Constantaan. Sellaisen sai baarikadun läheltä varattua ja muistaakseni matkan hinta oli jotain 30 euron luokkaa.

1

1352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiiiiitos !

      enemmän kuin jees, että kirjoittelette reissuistanne, tosi mukava lukea miten on mennyt ja saa paljon monenlaista hyödyllistä tietoa tietoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      414
      8662
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      239
      6320
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2295
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1816
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1657
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1623
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1255
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      944
    Aihe