Voutila

Millaista asua?

Onkos mitä mielipiteitä Voutilasta asuinalueena? Mielipiteiden lisäksi ihan faktakin sitten käy, hyvät ja huonot puolet esille..

15

5562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osasta

      Välittäjät käyttää Voutilaa hieman laveasti ja eri kulmilla on aika paljon eroa.
      Eli tarkoitatko käytännössä Jukolaa vai Voutilan "vanhaa aluetta", mutta siinäkin on eroa millä reunalla sitä.

      • sitä tarkoitan

        Siis kaiketi tarkoitan Voutilan alueen reunaa joka on ihan Jukolan vieressä. Siellä missä on vieressä jotain uusia pari vuotta sitten rakennettuja kuusikerroksisia kerrostaloja. Kaiketi vuokra-asuntoja kaikki lienevät, toki se ei kai alueen tilanteeseen vaikuta kovinkaan paljon.


      • mä vaan
        sitä tarkoitan kirjoitti:

        Siis kaiketi tarkoitan Voutilan alueen reunaa joka on ihan Jukolan vieressä. Siellä missä on vieressä jotain uusia pari vuotta sitten rakennettuja kuusikerroksisia kerrostaloja. Kaiketi vuokra-asuntoja kaikki lienevät, toki se ei kai alueen tilanteeseen vaikuta kovinkaan paljon.

        siis se aluehan on jukolaa, eikä mitään voutilaa


      • epätarkkuutta
        sitä tarkoitan kirjoitti:

        Siis kaiketi tarkoitan Voutilan alueen reunaa joka on ihan Jukolan vieressä. Siellä missä on vieressä jotain uusia pari vuotta sitten rakennettuja kuusikerroksisia kerrostaloja. Kaiketi vuokra-asuntoja kaikki lienevät, toki se ei kai alueen tilanteeseen vaikuta kovinkaan paljon.

        Jukolassa ei taida olla kuin yksi yli kolmekerroksinen talo ja se on tehty kymmenkunta vuotta sitten. No Jukola on sen vanhan Voutilan kaupungin puoleista osaa ja siellä on vuokra- ja omistusasuntoja noin puolet ja puolet.
        Pohjoisreunalla on taas niitä yli kolmekerroksisia ja ne on tehty pääosin 70-luvulla tai viim. 80-luvun alussa, ne lasketaan Nummeen kuuluviksi ja pääosa kerrostaloista on vuokrataloja. Rivarit taas liki kaikki omistusasuntoja.


      • """"...
        mä vaan kirjoitti:

        siis se aluehan on jukolaa, eikä mitään voutilaa

        haloo!!jyrätie ym. on voutilaa


      • joskus käynyt
        epätarkkuutta kirjoitti:

        Jukolassa ei taida olla kuin yksi yli kolmekerroksinen talo ja se on tehty kymmenkunta vuotta sitten. No Jukola on sen vanhan Voutilan kaupungin puoleista osaa ja siellä on vuokra- ja omistusasuntoja noin puolet ja puolet.
        Pohjoisreunalla on taas niitä yli kolmekerroksisia ja ne on tehty pääosin 70-luvulla tai viim. 80-luvun alussa, ne lasketaan Nummeen kuuluviksi ja pääosa kerrostaloista on vuokrataloja. Rivarit taas liki kaikki omistusasuntoja.

        oikeesti nummen ostari elikkä as alue alettiin rakentaan noin 69- 72 jonka jälkeen 78-95 alettiin rakentaan slummia nimeltään jukola jossa nykyään asustaa valitettavasti hämeenlinnan kriminaalit ilmeisen tarkoituksella koska poliisi ei uskalla tai halua noudattaa suomen lakia täällä saapi parkkeerata vaikka keskelle tietä kukaan ei välitä huumejengit touhuu vapaasti tosin poliisi puhalluttaa sen ainoan selvän jonka näkevät .


    • meezi

      Minen ainakaan Jukolaan muuttaisi. Rupusakkia siellä asustaa vähän turhan paljon.

    • Karhitieläinen

      Nääh voi teitä Jukola/Voutila millä nyt haluaa kutsua ja keltä kysyy on mukavaa aluetta asua vähemmän hälinää kuin keskustassa mutta silti mukavasti ihmisii ympärillä kaupat lähellä keskussairaala ja neuvola lähellä päiväkoti ja ala-aste löytyy mukava paikka asustella tervetuloa vaan

      • Että mitä

        Hitaalla, kun 5 v päästä heräsit?


      • trollien painajainen
        Että mitä kirjoitti:

        Hitaalla, kun 5 v päästä heräsit?

        Idiootti!

        Luulet sä tollo,että joku täällä päivystää 5 vuotta ja sitten vasta kommentoi?


    • Uusi messualue=ok

      No jos et mistään muualta asuntoa saa ja et pelkää hankaluuksia, niin sinne sitten vaan. Jos soppa maistuu arkipäivisinkin, niin noilta kulmilta "sä löydät aina ystävän"...ihan samasta taloyhtiöstäkin. Katuma ja Harakkamäki kuuluu sitten ihan samaan kategoriaan.

    • Slummiokei

      Voutilassa on ihan ok asua, mutta Voutilakeskukseen ei kantsi ikinä muuttaa. Kuolee nälkään tai lattialle.

    • Ei eriarvoistamista

      EI ASUINALUEIDEN ERIARVOISTAMISTA!Asun jukolassa, enkä ole narkkari, pummi tai muutakaan ns.rupusakkia.Täällä asuu paljon muitakin kunnollisia ihmisiä.Mutta asuu laitapuolen sakkiakin, niinkuin asuu joka puolella kaupunkia.

    • paskan_paskat

      Korvaushoidon potilaiden määrä on tuplaantunut viimeisten kolmen vuoden aikana ja poliisi on saanut viitteitä lisääntyvästä kokaiinin käytöstä Hämeenlinnassa. Merkittäviä muutoksia kaupungin huumetilanteessa ei kuitenkaan poliisin mukaan ole.

      Vielä 2000-luvun taustalla oli kovemman luokan rikollisia. Nyt törkeistä huumausainerikoksista jää kiinni ihmisiä, joilla ei välttämättä ole rikostaustaa ollenkaan. Osa heistä ei itse käytä mitään huumausainetta.

      On sellaisia, jotka ovat normaalisti töissä tai opiskelevat, ja huumeista on tullut helppo tapa ansaita rahaa. Voi sanoa että sivubisnes.

      Design-huumeiden houkutusta lisää se, ettei suurinta osaa niistä ole luokiteltu virallisesti huumausaineiksi vaan kuluttajamarkkinoilta kielletyiksi psykoaktiivisiksi aineiksi. Kun törkeästä huumausainerikoksesta voi saada kymmenen vuotta vankeutta, kuluttajamarkkinoilta kiellettyjen aineiden maksimirangaistus on yksi vuosi vankeutta.

    • Hullut_ja_mustalaiset

      70-80 Nummi oli hälytysalue No 1 !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      908
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      469
    Aihe