Ruotsalaiset naiset

maailman ihanimpia

Oon viettäny jo kymmenkunta vuotta lomia ruotsissa! Pärrällä ympäri maata ja välillä norjassakin! Ruotsin tytöillä on rento asenne seksiin ja herrasmies pääsee kyllä helposti pukille! Lisäksi nämä ruotsittaret on järjestään tosi uhkeita! Englannin ja ruotsinkielentaito ja hyvä käytös riittävät!
Ei rasita kukkaroa eikä tartu tuliaisia!

9

5707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hypocrits

      oho siis, mies pääsee kyllä HELPOSTI pukille ruotsi-naisten kanssa?
      Eikö ne ruotsi-naiset ole sitten teidän suomi-miesten mielestä myös lutkia? ettekö leimaa niitten otsaan sitten "HUORA" jos noin helposti pukille pääsette? häh?

      aina täällä haukutte suomalaisia naisia mutta, ruotsi naiset saa nussia joka munaako? eikä saa leimaa lutka tai huora?

    • ddffdd

      Heh, ja mä oon aina kuvitellut että suomimies on
      vihoviimeinen kenelle ne antaa, vaikka yleisesti
      ruotsalaisneitoja ei kovin pidättäytyvinä
      tunnetakaan. Ja oikeessa oot, kyllä
      skandinaavinaiset ovat varmaankin kauneinta mitä
      tästä maanosasta (tai jopa maailmasta)löytyy.

      Erityisesti olen huomioinut että monet ruotsalaiset
      naiset myös säilyttävät tuon ulkoisen hehkeytensä
      todella hyvin. Missään muualla ei näe niin upeita
      keski-ikäisiä leidejä kuin länsinaapurissa.

    • syövät terveellisesti

      Ruotsalaiset naiset ovat 20 vuotta edellä meidän muumi-mammojamme, ja hoitavat kuntoaan ja syövät terveelliseati.

      • paikkansa

        Ja ruotsalaiset naiset pitävät miehensä hyvässä kurissa ja nuhteessa.Miehet tekevät töitä ja naiset matkustelevat etelässä sankoin joukoin.Siihen pitäisi pyrkiä.


    • On ne.

      Ruotsalaiset naiset ovat maailman kauneimpia.

      Kun kävelee tukholman kaduilla niin kyllä tulee kaunisa naista vastaan. Ei voi edes verrata helsingin ja tampereen naisiin.

      Vaaleita kauniita jumalattaria....

      • olen jo

        lapsuudesta asti pitänyt muumi-mammasta.


    • toisen kannan kuullut

      Minustakin naapurimaan naiset ovat usein nättejä ja huoliteltuja ja NAISELLISIA. Kunnia siitä heille. Mutta mitä seksiin tulee..no, tunnen aika monta erittäin viehättävää ruotsalaista miestä jotka ovat kertoneet että siellä naisilla on aikamoiset estot esimerkiksi oraaliseksin suhteen ja muutenkin on vähän tabua olla avoin uusille jutuille sängyssä..

      Eli ehkä alkuperäinen kirjottaja siis hakee ihan vaan helppoa panoa..Naisten "helppouteen" eivät ruotsalaiset tuttuni ole ottaneet niinkään kantaa. Itse vain elin uskossa että useimmat miehet ehkä haluavat jotain muutakin seksiltä kuin nätin ja laitetun lahnan alleen jyystettäväks, ainakin nämä ruotsinmiehet sitä toivovat. Mutta kokemukset taitavat olla eriävät kuten mieltymyksetkin:)

      • kauan sitten

        nuorukaisena.Kaikki ruotsia osaamattomat juopot kaverini olivat erittäin suosittuja ruotsalaistyttöjen parissa. Itse toimin pääasiassa kuskina ja tulkkina. Opiskelupiireissä tosin kiinnostuivat ruotsalaistytöt minustakin, kielitaidostani, ja siitä että minut tunnisti ulkomaalaiseksi murteellisesta puheestani.
        Tässä on vuosien mukana kertynyt naiskokemuksia.Ruotsin tytöt on hyviä, Norjan tytöt parempia, suomalaistytöt kaikista parhaita, ja heistä paras suomalainen mustalaistyttö.
        ,


    • horatza

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe