moi. olen kuullu puhuttavan,että digikameran muistitikun voi tyhjentää välillä johonkin laitteeseen,eli onko näin. sais reissussa tyhjentää ja sit jatkaa kuvaamista,eli tyhjentäs sit kotona kaikki koneelle siitä laitteesta. olen itse yrittäny etsiä,mut laihoin tuloksin. kiitti
sonyn muisti kortin luku
4
449
Vastaukset
- Digiootti
En ole kuullut tuollaisesta muistikortin kuvien varastointi laitteesta.
Edullisemmaksi tulisi hankkia lisää muistikortti kapasiteettia, ne kun on nykyisin melko edulisikin. - ..........
en nyt etsinyt linkkejä, mutta tullut vastaan esim. laitteita, joilla voi tallentaa vaikka dvd:lle datatiedostona tai sitten kovalevylle.
- Jukka HKI
Hei
Tällaisia kysymiäsi laitteita on todella olemassa. Tosin ne eivät ole kovin suosittuja, koska muistikorttien hinta on viime aikoina pudonnut todella rajusti. Kannattaa kuitenkin vertailla hintoja, koska jotkut kauppiaat eivät seuraa aikaansa.
Toinen tapa ulkomailla oleskellessa on, että paikallisessa fotoliikkeessä siirrätät muistikortin sisällön CD tai DVD -levylle. - tietämätön.
Jukka HKI kirjoitti:
Hei
Tällaisia kysymiäsi laitteita on todella olemassa. Tosin ne eivät ole kovin suosittuja, koska muistikorttien hinta on viime aikoina pudonnut todella rajusti. Kannattaa kuitenkin vertailla hintoja, koska jotkut kauppiaat eivät seuraa aikaansa.
Toinen tapa ulkomailla oleskellessa on, että paikallisessa fotoliikkeessä siirrätät muistikortin sisällön CD tai DVD -levylle.moi. nyt on 4gigaa,mut kunnon fideoo ei saa ku 50min. kahdeksan g kortti maksaa jo hirveitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627