sonyn muisti kortin luku

tietämätön digistä

moi. olen kuullu puhuttavan,että digikameran muistitikun voi tyhjentää välillä johonkin laitteeseen,eli onko näin. sais reissussa tyhjentää ja sit jatkaa kuvaamista,eli tyhjentäs sit kotona kaikki koneelle siitä laitteesta. olen itse yrittäny etsiä,mut laihoin tuloksin. kiitti

4

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Digiootti

En ole kuullut tuollaisesta muistikortin kuvien varastointi laitteesta.
      Edullisemmaksi tulisi hankkia lisää muistikortti kapasiteettia, ne kun on nykyisin melko edulisikin.

• ..........

en nyt etsinyt linkkejä, mutta tullut vastaan esim. laitteita, joilla voi tallentaa vaikka dvd:lle datatiedostona tai sitten kovalevylle.

• Jukka HKI

Hei

Tällaisia kysymiäsi laitteita on todella olemassa. Tosin ne eivät ole kovin suosittuja, koska muistikorttien hinta on viime aikoina pudonnut todella rajusti. Kannattaa kuitenkin vertailla hintoja, koska jotkut kauppiaat eivät seuraa aikaansa.

Toinen tapa ulkomailla oleskellessa on, että paikallisessa fotoliikkeessä siirrätät muistikortin sisällön CD tai DVD -levylle.

• tietämätön.
        Jukka HKI kirjoitti:

Hei

Tällaisia kysymiäsi laitteita on todella olemassa. Tosin ne eivät ole kovin suosittuja, koska muistikorttien hinta on viime aikoina pudonnut todella rajusti. Kannattaa kuitenkin vertailla hintoja, koska jotkut kauppiaat eivät seuraa aikaansa.

Toinen tapa ulkomailla oleskellessa on, että paikallisessa fotoliikkeessä siirrätät muistikortin sisällön CD tai DVD -levylle.

moi. nyt on 4gigaa,mut kunnon fideoo ei saa ku 50min. kahdeksan g kortti maksaa jo hirveitä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      86
      5467
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3622
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3189
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      203
      2126
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1931
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      33
      1864
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1823
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1714
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1683
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19