Pirates of the Caribbean 4- The fountain of youth

jack sparrow fani

Pirates 4:n nimi on kait Pirates of the Caribbean the fountain of youth. Olen saanut selville mitä nelosessa tapahtuu. (en ole näistä kummiskaan 100 % varma)

1. Jack lähtee etsimään nuoruuden lähdettä.
2.Mutta hän ei ole ainoa. Myös Barbossa havittelee sitä.
3.Willistä tulee paha.
4.Elizabeth miettii menneitä.
5.Will haluaa Elizabethin.
6.Mutta Elizabeth haluaa nyt uuden miehen. Nimittäin Jackin Sparrow´un.

140

32992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hieman nousi Pirates kolmosen kuvauksissa ja alkoi hieman hankalaksi, joten häntä tuskin nähdään. Se oli myös yksi syy, että Willistä tuli seuraava kapteeni.

      No Johnny Depp on varmasti siinä, koska melkeinpä kokonaan hänen ansiostaan jato-osat tehtiin. Kolmonen oli muutenkin Sparrow:n sooloilua, D:

      Ainakin tällä sivustolla tarjotaan Spin off elokuvaa ja kukas pääosassa olisi sitten..


      http://www.slashfilm.com/2007/05/09/pirates-of-the-caribbean-4-might-be-a-spin-off/

      • Lizzie ja Will takas

        Orlando ja Keira ovat moneen otteeseen kertoneet, etteivät he olisi kiinnostuneita tulevista jatko-osista. Silti uskon että molemmat lopulta haluavat ja saavat ja heitä pyydetään näyttelemään 4:ssa, koska olisi aika suuri menetys elokuvan tekijöille ja heille näyttelijöille itselleen jos he eivät näyttelisi siinä. Niin paljon on ihmisiä joita tunnen ja jotka katsovat Piraatti-leffoja vain Orlandon tai Keiran takia. Toivottavasti Orli ja Keira nähdään molemmat nelosessa koska olisi hirveää ajatella Orlandolle tai Keiralle toiset vastanäyttelijät. Ihmiset ovat kuitenkin tottuneet samoihin Williin ja Elizabethiin. Monet näyttelijät tekevät niin etteivät he suostu ensin ,mutta jonkun ajan päästä he ovat valmiita näyttelemään leffassa.


    • ofthe

      Keira ja Orlando tuskin ovat nelosessa, koska hehän ovat sanoneet, että eivät ole enää seuraavassa/seuraavissa pirateseissa jos niitä tehdään. Mutta Johnny sen sijaan kyllä on innokas tekemään niitä vaikka kuinka paljon. ;D

    • potcrocks!

      Mistä löysit nuo tiedot, mitä elokuvassa tapahtuu? Etkai vaan Youtubesta, nimittäin siellä oli yksi "Traileri" (siis ei aito) jossa luki ihan samalla tavalla? :/

      • jack sparrow fani

        Joo mä löysin noi sieltä youtubesta. silloin kun laitoin ne tiedot tähän josta on jo aikaa olin ihan äimänä ja oli pakko laittaa ne tähän. Pari kertaa kun sitten katoin sitä traileria niin alkoi tuntua omituiselta ja en enää uskokkaan siihen. mutta uskon muutamiin juttuihin. esim. siihen että jack lähtee ettimään sitä nuoruuden lähdettä ja että barbossakin ettii sitä. myös siihen että Davy Jones palaa. vähän myös siihen että willistä tulis paha ja että Elizabeth alkais tykätä taas Jackistä. Mutta se on jonkun tyypin tekemä niin siitä ei voi olla täysin varma.


      • Ootko nähnyt PoC 3:sta ees?
        jack sparrow fani kirjoitti:

        Joo mä löysin noi sieltä youtubesta. silloin kun laitoin ne tiedot tähän josta on jo aikaa olin ihan äimänä ja oli pakko laittaa ne tähän. Pari kertaa kun sitten katoin sitä traileria niin alkoi tuntua omituiselta ja en enää uskokkaan siihen. mutta uskon muutamiin juttuihin. esim. siihen että jack lähtee ettimään sitä nuoruuden lähdettä ja että barbossakin ettii sitä. myös siihen että Davy Jones palaa. vähän myös siihen että willistä tulis paha ja että Elizabeth alkais tykätä taas Jackistä. Mutta se on jonkun tyypin tekemä niin siitä ei voi olla täysin varma.

        3. Elokuvan lopustahan selvästi näkee että Jack lähtee etsimään nuoruudenlähdettä ja Barbossa Jackin perään.


      • xfhbcfx
        jack sparrow fani kirjoitti:

        Joo mä löysin noi sieltä youtubesta. silloin kun laitoin ne tiedot tähän josta on jo aikaa olin ihan äimänä ja oli pakko laittaa ne tähän. Pari kertaa kun sitten katoin sitä traileria niin alkoi tuntua omituiselta ja en enää uskokkaan siihen. mutta uskon muutamiin juttuihin. esim. siihen että jack lähtee ettimään sitä nuoruuden lähdettä ja että barbossakin ettii sitä. myös siihen että Davy Jones palaa. vähän myös siihen että willistä tulis paha ja että Elizabeth alkais tykätä taas Jackistä. Mutta se on jonkun tyypin tekemä niin siitä ei voi olla täysin varma.

        Mä kyllä kattoin toluta Wikibediasta että Keira ja Orlando ei enää tee kolmosen jälkeen mitään jatko osia.


      • Jac Sparrow
        xfhbcfx kirjoitti:

        Mä kyllä kattoin toluta Wikibediasta että Keira ja Orlando ei enää tee kolmosen jälkeen mitään jatko osia.

        Mutta kyllä Johnny jatkaa ja se ei oo mikään nuoruuden lähde vaan elämän vesi


      • se nimi, jota
        Jac Sparrow kirjoitti:

        Mutta kyllä Johnny jatkaa ja se ei oo mikään nuoruuden lähde vaan elämän vesi

        käytetään. Suomentaja varmaan ymmärtänyt väärin tai jotain.


    • Johnnydepp-fani

      Mistä oot saanu tietää nää? :o :D vastahan tuli kolmone :p

    • Johnnysta_sekaisin

      Kuulostaa hyvältä. Osa jutuist on kyl aika arvattavia!!! mm. kohdat 1,2 ja 3. Selviää kolmos osan lopust melko selvästi. XD Onpaha viel aikaa tohon vuoteen 2009... Ennen sitä tulee ainakin sweeny todd!! :) Varmaan hyvä, ainakin traileri on. =)

    • Totoboi

      1. Ilmiselvä juttu
      2. Kuin myös ilmiselvää
      3. Ei tule! Will on hyvä sydämminen! rakastaa vaimoaan, lastaan (poikaansa), ystäviään ja isäänsä!
      4. Ainahan se miettii
      5. Jumalauta! ne on jo yhdessä, ne on naimisissa ja niillä on lapsi! kato elokuva loppuun ääliö!
      6. Voi voi voi... väärää tietoa! Elizabeth on haistattanu jokasen 3:n elokuvan aikana Jackille pitkät paskat! ja 3:ssa ne päättää olla vain ystäviä! (katso leffa!)
      7. Sori kuolleista ei herätä! Jones kuolee 3:ssa! ja Kalypso ei herätä sitä henkiin koska se vihas Davy Jones:ia!
      8. Siis mihin vääriin käsiin? kuule kuolematon henkilö joka elää toisessa maailmassa ei voi pudota siellä kenenkään käsiin :D
      9."wannabe Pirates of the caribbean fani"

      • Nimetön

        :D:D:D


      • Keiji

        3. No ei tiedä vaikka tulisi. Hyvinkin mahdollista.
        5. Hyvinkin mahdollista, että "haluaminen" tarkoittaa muutakin kuin yhdessä OLEMISTA. Ehkä Will haluaa Lizin olevan myös henkisesti hänen lähellään?
        6. Ai mitenniin? Elizabethin ja Jackin välillä on selvästi ollut kipinää, eivätkä he PÄÄTTÄNEET olevansa vain ystäviä.
        7. Jos PotC sisältää örkkejä ja kaiken maailman kummallisia hirviöitä, en kyllä ollenkaan ihmettelisi vaikka herättäisiinkin.
        8. Joko olet idiootti tai et tajua että tuo voi tarkoittaa montaa eri asiaa.
        9. Ja mitäköhän helvettiä tuolla mahdat tarkoittaa. Mitä tuo WANNABE tuossa lauseessa tekee? Jos pitää jostakin elokuvasta, ei voi olla wannabe fani...että ihan tiedoksi. Ja kun joku vielä yrittää löytää seuraavista jatko-osista tietoa, niin tätä henkilöä ei voi todellakaan sanoa WANNABE-faniksi.

        Ja eikös alkuviestissä sanottu ettei tieto ole 100% varmaa? -__-


      • PoTc <333

        joo noi kaks ekaa on tietty totta mutt mistä sä voisit tietää "totoboi" että willistä ei vois tulla paha. ku siitähän tuli se lentävän hollantilaisen kapteenikin. entäpä jos vaikka se jackin kompassi osoittaiski elizabethilla jackiin nelosessa. se voi olla hyvinkin mahdollista sillä eihän elizabeth ees kokeillu enää sitä kompassii et osoittaisko se williin tai jackiin kolmosessa. ja sitä paitsi mä oon kuullu että ne käsikirjoittajat pitää siitä Davy Jones maailmasta nii mikseihän se voiski tulla takas. mäki oon siinä asiassa sun "keiji" samaa mieltä että ne jotka pitää jostain elokuvasta ja haluu tulevista elokuvista lisätietoo ei voi haukkuu Wannabe faniks. etsi vaan lisää tietoa "jakc sparrow fani". mutta älä aina usko youtubesta kaikkee. mutta noi saattaa olla ihan hyvinki totta =D


      • 5. 10-vuotta on aika pitkä aika ja siinä ajassa voi tapahtua, vaikka mitä. Jos nelonen tulee, niin ei varmasti ole hänelläkään kaikki hyvin.

        Tosin isä on koko ajan tukena, joten se siitä.

        7. Joten miksei voisikin herää eloon. Kävihän porukka hakemassa niin sanotusta helvetistä Jackinkin.

        Eikös Davy Jones lopulta löytänyt itsestään inhimmillisyyttä ja Kalypsokin rakasti sitä ihmistä, joka oli "pahan sisällä." Katsokaa vaikka se vankila kohtaus, jossa Kalypso yrittää puhua Jonesille järkeä.


        Toivottavasti nelosta ei tulisi, koska se tehtäisiin täysin rahankiilto silmissä ja kuten pari muuta saagaa on osoittanut, niin pidemmän päälle tarina ei enää niin hetkauta, vaikka lippuluukulla kilisee.

        Heidän pitää kyllä moneen kertaa miettiä tarinaa, koska kolmonen meni hieman Johnny Deppin tahtiin.

        Mut se taitaa olla jo melkein varma, että nuoruuden lähde on "pääosassa" siinä leffassa.

        Eli siis lisää itämaisia merirosvoja olisi luvassa.

        Ainakaan Kiera Knightley ja Orlando Bloom eivät ole ilmaissut kiinnostusta jatkaa POTC leffojen parissa.


      • minä <3 jack
        PoTc <333 kirjoitti:

        joo noi kaks ekaa on tietty totta mutt mistä sä voisit tietää "totoboi" että willistä ei vois tulla paha. ku siitähän tuli se lentävän hollantilaisen kapteenikin. entäpä jos vaikka se jackin kompassi osoittaiski elizabethilla jackiin nelosessa. se voi olla hyvinkin mahdollista sillä eihän elizabeth ees kokeillu enää sitä kompassii et osoittaisko se williin tai jackiin kolmosessa. ja sitä paitsi mä oon kuullu että ne käsikirjoittajat pitää siitä Davy Jones maailmasta nii mikseihän se voiski tulla takas. mäki oon siinä asiassa sun "keiji" samaa mieltä että ne jotka pitää jostain elokuvasta ja haluu tulevista elokuvista lisätietoo ei voi haukkuu Wannabe faniks. etsi vaan lisää tietoa "jakc sparrow fani". mutta älä aina usko youtubesta kaikkee. mutta noi saattaa olla ihan hyvinki totta =D

        kakkosessahan kompassi osotti jackiin!!mutta toivokaamme että se ei osoita nelosessa...


      • Wannabe?? Haista.....
        Keiji kirjoitti:

        3. No ei tiedä vaikka tulisi. Hyvinkin mahdollista.
        5. Hyvinkin mahdollista, että "haluaminen" tarkoittaa muutakin kuin yhdessä OLEMISTA. Ehkä Will haluaa Lizin olevan myös henkisesti hänen lähellään?
        6. Ai mitenniin? Elizabethin ja Jackin välillä on selvästi ollut kipinää, eivätkä he PÄÄTTÄNEET olevansa vain ystäviä.
        7. Jos PotC sisältää örkkejä ja kaiken maailman kummallisia hirviöitä, en kyllä ollenkaan ihmettelisi vaikka herättäisiinkin.
        8. Joko olet idiootti tai et tajua että tuo voi tarkoittaa montaa eri asiaa.
        9. Ja mitäköhän helvettiä tuolla mahdat tarkoittaa. Mitä tuo WANNABE tuossa lauseessa tekee? Jos pitää jostakin elokuvasta, ei voi olla wannabe fani...että ihan tiedoksi. Ja kun joku vielä yrittää löytää seuraavista jatko-osista tietoa, niin tätä henkilöä ei voi todellakaan sanoa WANNABE-faniksi.

        Ja eikös alkuviestissä sanottu ettei tieto ole 100% varmaa? -__-

        Ajattelen täysin samanlailla!!!Leffoissa on aina tapahtunut sellaista mitä ei tosielämässä voisi mitenkään tapahtua. Kannattaisi ajatella vähän laajemmin eikä vaan heti että ei tota voi tapahtua ja miks plalapapalplaa....


      • järkeväjätkä

        ei pirates of the caribbean 4 tuu vuonna 2009 vaan 2012 :/ ja ite en tiiä paljookaa mitä pirates of the caribbean 4 tapahtuu oon nähny vaa osan trailerista ja tiiän vaa et siinä Elizabetbethillä on poika... voisko joku kertoo mistä voi kattoo sen ilmaseks ei mitää ladattavaa paskaa en luota siihe et siinä ei olis viruksii joku joox:in kaltane sivu paitsi ettei mulla toimi joox:in sivu


      • smartguy 123
        m.i.c01 kirjoitti:

        5. 10-vuotta on aika pitkä aika ja siinä ajassa voi tapahtua, vaikka mitä. Jos nelonen tulee, niin ei varmasti ole hänelläkään kaikki hyvin.

        Tosin isä on koko ajan tukena, joten se siitä.

        7. Joten miksei voisikin herää eloon. Kävihän porukka hakemassa niin sanotusta helvetistä Jackinkin.

        Eikös Davy Jones lopulta löytänyt itsestään inhimmillisyyttä ja Kalypsokin rakasti sitä ihmistä, joka oli "pahan sisällä." Katsokaa vaikka se vankila kohtaus, jossa Kalypso yrittää puhua Jonesille järkeä.


        Toivottavasti nelosta ei tulisi, koska se tehtäisiin täysin rahankiilto silmissä ja kuten pari muuta saagaa on osoittanut, niin pidemmän päälle tarina ei enää niin hetkauta, vaikka lippuluukulla kilisee.

        Heidän pitää kyllä moneen kertaa miettiä tarinaa, koska kolmonen meni hieman Johnny Deppin tahtiin.

        Mut se taitaa olla jo melkein varma, että nuoruuden lähde on "pääosassa" siinä leffassa.

        Eli siis lisää itämaisia merirosvoja olisi luvassa.

        Ainakaan Kiera Knightley ja Orlando Bloom eivät ole ilmaissut kiinnostusta jatkaa POTC leffojen parissa.

        ei Davy Jones voi tulla takas oli se sen "omas maailmas" tai helvetissä, koska Jack pääsi pois Davy Jonesin loukusta vain muiden avulla.. ja ei jonesilla oo laivaa eikä miehistöö siälä minkä avulla se vois päästä takas oikeesee maailmaa...


    • poksss

      Sehän on selvää, että jos neljäs POTC tulee, joku palaa kuolleista. Miettikää hei niitä vihreitä väläyksiä. Aikaisemminhan tuli selville, että ainakun vihreä valo välähtää joku palaa kuolleista. Ensimmäinen vihreä välähdyshän välähti silloin, kun Jack haettiin takasin. Mutta entäs toinen ? Olen aika varma, että joku sieltä palaa jos nelonen on tullakseen. Veikkaan kyllä Davyä. Tai sitten Elizabethin isä.

      • Haavekuva

        Eli tuo juoni on selvä "huhu", nimi kanssa.. Osahan voi pitää tietenkin paikkansa, mutta Williä ja Keiraa ei tietääkseni enää elokuvassa tulla näkemään. Eli ei kannata vielä uskoa noita huhujuonia, sillä koko käsikirjoitustakaan ei ole vielä kirjoitettu. Kakkos- ja kolmososista oli samanlaisia juoni ja nimi juonia . Elokuvan tullessa selvisikin että nuo huhut oli aivan toista maata. Mutta nelonen on siis kai tulossa


      • Jac Sparrow
        Haavekuva kirjoitti:

        Eli tuo juoni on selvä "huhu", nimi kanssa.. Osahan voi pitää tietenkin paikkansa, mutta Williä ja Keiraa ei tietääkseni enää elokuvassa tulla näkemään. Eli ei kannata vielä uskoa noita huhujuonia, sillä koko käsikirjoitustakaan ei ole vielä kirjoitettu. Kakkos- ja kolmososista oli samanlaisia juoni ja nimi juonia . Elokuvan tullessa selvisikin että nuo huhut oli aivan toista maata. Mutta nelonen on siis kai tulossa

        Olen 9 vuotias tyttö ja olen kiinnostunut Piratesista. Pirates of the garibbean on merirosvoista kerrottu elokuva on seikkailun haluinen ja jännittävä.Näytteliät-Sao Feng=Chow-yun-fat.Barbossa=Geoffrey Rush.Will Turner=Orlando Bloom.Elizabeth Swann=Keira Knightley.Ja Jakck Sparrow=Johnny Depp.


      • Jac Sparrow kirjoitti:

        Olen 9 vuotias tyttö ja olen kiinnostunut Piratesista. Pirates of the garibbean on merirosvoista kerrottu elokuva on seikkailun haluinen ja jännittävä.Näytteliät-Sao Feng=Chow-yun-fat.Barbossa=Geoffrey Rush.Will Turner=Orlando Bloom.Elizabeth Swann=Keira Knightley.Ja Jakck Sparrow=Johnny Depp.

        POTC 3:sen DVD:en bonusmateriaaleissa kerrottiin niistä jokaisesta merirosvo kapteeneista jonkin verran. Niin sitten tekijät päättäisi, kuten pari muuta meinaavat tehdä.

        Ehkä voisivat tehdä jotain TV-sarjaa ja jaksoissa seurataan pari hahmoa kerralla. No ehkä tuosta Sao Fengista voisivat tehdä tälläisen spin off elokuvan, kun kerran tuollaiset leffat tulossa niin sanotusti "muotiin" rapakon toisella puolella.

        Se olis sitten aika varmaa, että Jack Sparrows`ta tulisi yksittäinen elokuva, mutta onhan siitä tullut pari kirjaa.

        Itselläni ei ole sitä vastaan, jos päättävät tehdä uuden trilogian. Kunhan pääsisi edes lähelle ykkösen tasolle ja jättävät vähemmälle nuo tehoste touhut vähemmälle.


    • konakona

      Mäki tiedän jtn siitä leffasta :)

      Jack Sparrow löytää nuoruuden lähteen ja nuorentaa itsensä vahingossa 15 vuotiaaksi. Will tietenkin ihastuu 15 vuotiaaseen Jackiin, mutta ei voi kertoa tätä sillä hän leimattaisiin pedofiiliksi.
      Elisabeth tulee tästä mustasukkaiseksi ja lyöttäytyy yhteen Barbossan kanssa ja Barbossa mieltyy uuteen seuraansa. Tietysti Jack (apina) tulee tästä mustasukkaiseksi ja päättää palauttaa Jackin (Sparrow) takaisin oikean ikäiseksi, että kaikki korjaantuu ennalleen.

      • jack sparrow fani

        mistäs oot saanu tommosii tietoja "konakona". ootko niistä varma?

        aika omituista toi willin juttu sit on...


      • jack <3

        tietääkö kukaan minkä ikäinen jack sparrow on noissa elokuvissa? tuo kysymys on painanu mieltä ihan hirmu kauan... niin jos joku tietää ees jotain niin kertokaa ihmeessä!


      • likura
        jack sparrow fani kirjoitti:

        mistäs oot saanu tommosii tietoja "konakona". ootko niistä varma?

        aika omituista toi willin juttu sit on...

        Se vaan heitti ton kaiken kun ajatteli olevansa kovinkin omaperäinen... eli noi sen jutut EI pidä paikkaansa -______-''


      • Jac Sparrow

        Lol mistä sä voit tietää noi asiat Paviaani. Eihän nelosta ees oo tullu viel.


      • inthend
        likura kirjoitti:

        Se vaan heitti ton kaiken kun ajatteli olevansa kovinkin omaperäinen... eli noi sen jutut EI pidä paikkaansa -______-''

        Toi oli selvästikin vitsi ja parodioi kaikkia niitä idiootteja jotka täällä luulee tietävänsä mitä seuraavassa leffassa tapahtuu ennenkuin koko käsikirjoitusta on edes kirjoitettu


    • kälättäjä joka kälättää

      Johnny Deppin ainoo hyvä rooli on Jack Sparrow. Muissa leffois se on ihan sukka kuten päätön ratsumies ja Jali ja suklaatehdas.

      • Haavekuva

        kälättäjä joka kälättää:

        Eli et ole ilmeisesti nähnyt muita, kuin nuo mainitsemasi :D Johnnylla on hyvin erillaisia rooleja, eli kannattaa ensin katsoa muitakin ..


      • Jekku nekku

        miltä tuntuu olla poikkeava?


      • erilainen kaweri
        Jekku nekku kirjoitti:

        miltä tuntuu olla poikkeava?

        Tuntuu hyvältä olla erilainen... erilaiset ovat aina ainutlaatuisia jaa niin olen minäkin (koska olen erilainen)... Johtuu se sitten siitä että en ole nähnyt kolme depp leffaa enempää tai jostain muusta syystä, minusta tämä tosiaan on aino Deppin hyvä rooli


      • repskopskumahdus
        erilainen kaweri kirjoitti:

        Tuntuu hyvältä olla erilainen... erilaiset ovat aina ainutlaatuisia jaa niin olen minäkin (koska olen erilainen)... Johtuu se sitten siitä että en ole nähnyt kolme depp leffaa enempää tai jostain muusta syystä, minusta tämä tosiaan on aino Deppin hyvä rooli

        jos kerran et juuri muita hänen leffojaan ole nähnyt. Putoaa pohja kyllä väitteiltäsi :D


      • Nimetön
        repskopskumahdus kirjoitti:

        jos kerran et juuri muita hänen leffojaan ole nähnyt. Putoaa pohja kyllä väitteiltäsi :D

        Joku kyseli tuossa rakkaan kapteenimme ikää, joten ajattelin siis vastata:

        Jackin ikä arvellaan olevan noin 35-45.
        Itse veikkaisin sen olevan hieman yli 40 vuotta.

        mutta kuitenkin, pointti on, että hän ei mikään kovin nuori merirosvo ole.

        Anteeksi itse aiheesta hyppääminen, mutta tuo kysymys jäi vain vaivaamaan minua.


      • Jack <3
        Nimetön kirjoitti:

        Joku kyseli tuossa rakkaan kapteenimme ikää, joten ajattelin siis vastata:

        Jackin ikä arvellaan olevan noin 35-45.
        Itse veikkaisin sen olevan hieman yli 40 vuotta.

        mutta kuitenkin, pointti on, että hän ei mikään kovin nuori merirosvo ole.

        Anteeksi itse aiheesta hyppääminen, mutta tuo kysymys jäi vain vaivaamaan minua.

        kiitos vastauksestasi nimetön


      • John fan

        Mielipideasioistahan ei saa kiistellä, mutta mielestäni et voi sanoa, että Jack on Deppin ainoa hyvä rooli, ellet ole nähnyt kaikkia elokuvia, joissa John näyttelee. Vai oletko nähnyt? Epäilen vahvasti. Katsoisit esimerkiksi Cry Babyn, jossa John on aivan mahtava. Suosittelen myös katsomaan vuoden 2008 helmikuussa tulevan Sweeney Toddin.
        Omasta mielestäni John on hyvä elokuvassa Jali ja suklaatehdas. On vaikea kuvitella joku muu näyttelemään Villi Vonkkaa.
        Deppin parhain rooli saattaa olla Jack, mutta se ei sentään ole ainoa hyvä.
        Tahtoisin myös kysäistä, että montakohan Johnny Deppin elokuvaa olet nähnyt. Ovatko Päätön ratsumies ja Jali ja suklaatehdas ainoat näkemäsi Johnnyn elokuvat Pirates elokuvien lisäksi?


      • Nimetönn
        Jack <3 kirjoitti:

        kiitos vastauksestasi nimetön

        oikea ikä olikin 73.


      • jackie
        Nimetönn kirjoitti:

        oikea ikä olikin 73.

        Ai toi 73 muka Jack Sparrow´un ikä? ei varmaan oo...ei se niin vanha oo. ei todellkaan.


      • kukkelis kuu

        kuules ny! Johnny Depp on ainoo ja oikee näytteliä maailmassa. sillä on kaikki leffat niin upeita, että oikeen itkettää, ku se o niin täydellinen, ja se o sitä paitti miun mies!!!!! kuules nakki aivo, mie sanon sulle kyllä kunnolla, oikeest et katos ihan mikä vaan johnnyn leffa vaikka cry baby tai finding neverland tai from hell, tai mikä vaan, niiin hämmästyt toden teolla!!!!!! jopten äläs kuule väitä vastaan tai saat maistaa miun ja miun poikkiksen vihan!!!!!! ja sitö ei si kestä kettäää. Johhny depp lumoaaa pelkästään sen silmillään tai sen olemuksellaan siut! joten pidäs jo naamas ummes, senki impesilli!!!!!


    • jack fan

      Keiden kaikkien mielestä Jack ja Elizabeth kuuluu yhteen. Ne ovat kuin luotu toisilleen. Ois vaan Elizabeth ottanu Jackin. he ovat niin ihana pari.

      • heidän menevän

        yhteen... Kyllä on sellaista kemiaa heidän välillään... Toivon todella ett neljäs osa toteutuu, ja etenkin että em. tulee pari!! Kuinka varmaa on tuon nelososan teko? Luulisin et Orlando ja Keirakin saadaan mukaan kunhan rahasta sovitaan. On meinaan ennekin näyttelijät ensin kieltäytyneet mutta vaihtaneet mieltään kun palkkiota nostetaan roimasti. Rakastan jack Sparrowta! En malttais odottaa jatkoa!!!


      • tulla jatkoa?
        heidän menevän kirjoitti:

        yhteen... Kyllä on sellaista kemiaa heidän välillään... Toivon todella ett neljäs osa toteutuu, ja etenkin että em. tulee pari!! Kuinka varmaa on tuon nelososan teko? Luulisin et Orlando ja Keirakin saadaan mukaan kunhan rahasta sovitaan. On meinaan ennekin näyttelijät ensin kieltäytyneet mutta vaihtaneet mieltään kun palkkiota nostetaan roimasti. Rakastan jack Sparrowta! En malttais odottaa jatkoa!!!

        Haluaako fanit, että senkin tarinan pilataan!? Nelonen tulisi olemaan melkeinpä pelkkää Sparrow`n säätämistä ja saa kaiken maailman piraatit jälleen kerran perään ja melkein sama juonikuvio toistuu.

        Barbadoss seilaa Jackin perässä vihollisena tai kilpailee samasta aarteesta. Elizabeth odottelee miestään, jolle kuitenkin sattuu moka ja Davy Jonesin kaltainen kohtalo odottaa nurkan takana.

        Kolmas osa jo sai valtavaa kritiikkiä, vaikka olikin kakkosta parempi. Noo siinä mielessä ei olisi korkeita odotuksia.

        TSH, Potter tarinat pian Star Warsin ja parin muun leffasaagan tekijät pilaavat nekin elokuvat.


      • marinett
        tulla jatkoa? kirjoitti:

        Haluaako fanit, että senkin tarinan pilataan!? Nelonen tulisi olemaan melkeinpä pelkkää Sparrow`n säätämistä ja saa kaiken maailman piraatit jälleen kerran perään ja melkein sama juonikuvio toistuu.

        Barbadoss seilaa Jackin perässä vihollisena tai kilpailee samasta aarteesta. Elizabeth odottelee miestään, jolle kuitenkin sattuu moka ja Davy Jonesin kaltainen kohtalo odottaa nurkan takana.

        Kolmas osa jo sai valtavaa kritiikkiä, vaikka olikin kakkosta parempi. Noo siinä mielessä ei olisi korkeita odotuksia.

        TSH, Potter tarinat pian Star Warsin ja parin muun leffasaagan tekijät pilaavat nekin elokuvat.

        koska mitä järkee lopettaa siihe mihi se päätty.. tulisin tosi surulliseks jos nelosta ei tulis :)

        ja ei missään tapauksessa elizabeth ja jack yhteen, ei ikinä!! tykkäään niin paljon will ja elizabethistä


      • jjei
        marinett kirjoitti:

        koska mitä järkee lopettaa siihe mihi se päätty.. tulisin tosi surulliseks jos nelosta ei tulis :)

        ja ei missään tapauksessa elizabeth ja jack yhteen, ei ikinä!! tykkäään niin paljon will ja elizabethistä

        mun mielestä ei oo mikään pakko tulla nelosta, ainoa asia minkä takii toivois et tulis on se et vois olla pieni mahollisuus saada james norrington takas siihe


      • potc fani
        tulla jatkoa? kirjoitti:

        Haluaako fanit, että senkin tarinan pilataan!? Nelonen tulisi olemaan melkeinpä pelkkää Sparrow`n säätämistä ja saa kaiken maailman piraatit jälleen kerran perään ja melkein sama juonikuvio toistuu.

        Barbadoss seilaa Jackin perässä vihollisena tai kilpailee samasta aarteesta. Elizabeth odottelee miestään, jolle kuitenkin sattuu moka ja Davy Jonesin kaltainen kohtalo odottaa nurkan takana.

        Kolmas osa jo sai valtavaa kritiikkiä, vaikka olikin kakkosta parempi. Noo siinä mielessä ei olisi korkeita odotuksia.

        TSH, Potter tarinat pian Star Warsin ja parin muun leffasaagan tekijät pilaavat nekin elokuvat.

        Jos edellisistä elokuvista fanit on tykänny, nii mitä väliä, jos samantapanen juonikuvio on.

        PS: Se Sparrown säätäminenhä se parasta onki. ;)


    • tuntematon

      Hei haloo! Ketkä muutkaan esittäis Willii ja Elizabethii? ja Miten se Davy Jones palas? sehän tippu sinne Maelstrommii ja mun muistaakseni sielä oli monia eri hirviöitä loukussa. Mut toivon et Davy palaa. Se on nii söpö! ja hei! Willistä tulee pahis, kuule toi kuulostaa tutulta. Eiks Star warsissaki käyny tollei?

      • ninza

        Jack ja Elizabeth sais mennä yhteen... tai sit niil sais olla jotain peliä. Toivottavasti ainakin Johnny Depp olisi näyttelemässä, vaikka ei se ole minusta samaa elokuva sarjaa enään, jos kaikki muut näyttelijät vaihtuu, jos nyt Deppkään on siinä.


      • ninza kirjoitti:

        Jack ja Elizabeth sais mennä yhteen... tai sit niil sais olla jotain peliä. Toivottavasti ainakin Johnny Depp olisi näyttelemässä, vaikka ei se ole minusta samaa elokuva sarjaa enään, jos kaikki muut näyttelijät vaihtuu, jos nyt Deppkään on siinä.

        niin ei tule jatko-osaa. mm...viime vuotisessa MTV Movie Awards gaalassa Brucheimer sanoi ihan suoraan, että ilman Johnny Deppin panostusta elokuva ei olisi iso menestys.

        En tiedä sitten oli pelkkää fanien "nuolemista", mut niin se taitaa olla.

        Mitä tulee sitten elokuvan jatkoon. Tuskin Davy Jones kuollut. Hänhän alkoi tulla pikku hiljaa järkiinsä, kun Tia Dalma yritti saada häntä jättämään pahuuden jne..

        mm..Star Wars saagaa lainaten kääntyi hyvään juuri ennen kuoltuaan. Tosin kyseessä on Hollywood ja Disney elokuva, joten voi olla ehkä mahdollista, että mahdollisessa neljännessä osassa saattaa olla mukana.


      • I8T LIZZIE
        ninza kirjoitti:

        Jack ja Elizabeth sais mennä yhteen... tai sit niil sais olla jotain peliä. Toivottavasti ainakin Johnny Depp olisi näyttelemässä, vaikka ei se ole minusta samaa elokuva sarjaa enään, jos kaikki muut näyttelijät vaihtuu, jos nyt Deppkään on siinä.

        miks jackin ja lizzien pitäs ihastuu?? Jackin moraali murenee jos se saa jonkun naisen!! jack on liian hyvä sille!! Sparrow on rontti eikä se kaipaa liittoa (ainakaa mun mielest :D )


      • järkevä tybe
        m.i.c01 kirjoitti:

        niin ei tule jatko-osaa. mm...viime vuotisessa MTV Movie Awards gaalassa Brucheimer sanoi ihan suoraan, että ilman Johnny Deppin panostusta elokuva ei olisi iso menestys.

        En tiedä sitten oli pelkkää fanien "nuolemista", mut niin se taitaa olla.

        Mitä tulee sitten elokuvan jatkoon. Tuskin Davy Jones kuollut. Hänhän alkoi tulla pikku hiljaa järkiinsä, kun Tia Dalma yritti saada häntä jättämään pahuuden jne..

        mm..Star Wars saagaa lainaten kääntyi hyvään juuri ennen kuoltuaan. Tosin kyseessä on Hollywood ja Disney elokuva, joten voi olla ehkä mahdollista, että mahdollisessa neljännessä osassa saattaa olla mukana.

        kyl johny depp näyttelee jatko osissa! mut orlando boom tai kuka se toine olikaa nii ne ei näyttele


    • manzikk a

      Johnny ainakin haluaisi jatkaa Jackin esittämistä, mutta ei se ole varmaa tuleko nelosta edes, jos kerran orlando ja keira eivät ole mukana. mä ainakin oisin valmis kattoon sellasen elokuvan, jossa ne ei oliskaa mukana, ku jack sparrowha siinä on se paras. :'D

      • P.O.T.C

        Joo eli, Keira ja Orlando ei nyt olevien tietojen perusteella näyttele 4. osassa enää. Johnny Depp jatkaa kuitenki innokkaasti (mitäpä sitä 4 osaa tekemäänkään jos ei aito jack olis paikal). Mäkin vähän luulen et jack lähtee ettiin sitä nuoruuden lähdettä.. Mun puolesta sais tulla vaan niitä jatko-osia, ainaki niin kauan ku johnny niissä näyttelee..:) Toivotaan silti et ees keira palais.. :) orlandosta en nii välitä.. :/


    • orlando_love

      niin että wikipedia sano että orlando eikä keira näyttele nelosessa. harmi sinänsä.

      • fggggj

        olivat parhaat näyttelijät ja loppu oli aikas surullinen. olin oikeestaan aina willin puolella kakkosessaki ku ne koitti saada sitä sydäntä, mutta sitte kun se sai sen ni toivoin että jack olis tappanu sen eikä will..


    • Zuzu306

      Haluaisin korjata sen verran, että, Keira ja Orlando eivät enää esiinny siinä.

      • rakastan Jackia ikuisesti

        orlando ja keira kyllä näyttelee vielä nelosessa (valitettavasti...)


      • .........

        ovatko he 4:ssa koska vaikka he ovat sanoneet etteivät näyttele jatko-osissa niin eiköhän mieli muutu kun palkkaa vähän nostetaan...


      • stfu
        rakastan Jackia ikuisesti kirjoitti:

        orlando ja keira kyllä näyttelee vielä nelosessa (valitettavasti...)

        eieiei.... orlando ja keira ei näyttele. mut johny depp on yhä pääroolis neloses


    • minö

      Olet osittain oikeassa. Johnny on lupautunut näyttelemään taas Jackia (ihanaa!), mutta Keira tai Orlando eivät kumpikaan ole kiinnostuneita enää näyttelemään Pirateseissa, joten heidän paikalleen luultavasti tulisi joku muu, mikä olisi tosi surkeaa. Mä vihaan sitä kun näyttelijät vaihtuu kesken kaiken.
      En tiedä tuosta juonesta. Nuoruudenlähdettä varmasti Jack voisi etsiä, koska siihenhän 3. loppui, mutta etä Will ja Elizabeth eivät rakastaisi toisiaan? Enpä usko.Että näin minä tiedön. =)

      • ='(

        Ei oo kyl yhtää kivaa jos ei oo samat tyypit piraatis!!!Jos tulis esim. Barbossan tilalle joku toinen ni seki ärsyttäismut sitte viel Orli tai Keira!!!!100000000000000x ärsyttävämpää!!!Mäki vihaan sitä et tyypit vaihtuu kesken kaiken mut kukapa ei?


      • pirates-fani
        ='( kirjoitti:

        Ei oo kyl yhtää kivaa jos ei oo samat tyypit piraatis!!!Jos tulis esim. Barbossan tilalle joku toinen ni seki ärsyttäismut sitte viel Orli tai Keira!!!!100000000000000x ärsyttävämpää!!!Mäki vihaan sitä et tyypit vaihtuu kesken kaiken mut kukapa ei?

        toivottavasti se 4 kummiski tulee. mä kuolen jos se ei tuu!!! potc on mun elämä :P kauheeta kans jos jhonny ei tulis mukaan, mutta sillon ei varmaan tehtäis koko elokuvaa, ku sehän on tavallaan päähenkilö siin. mut jos se tehdään niin siitä tulee varmana hyvä


      • tietystii.
        pirates-fani kirjoitti:

        toivottavasti se 4 kummiski tulee. mä kuolen jos se ei tuu!!! potc on mun elämä :P kauheeta kans jos jhonny ei tulis mukaan, mutta sillon ei varmaan tehtäis koko elokuvaa, ku sehän on tavallaan päähenkilö siin. mut jos se tehdään niin siitä tulee varmana hyvä

        kyllähän se on nyt ens kesän leffoihin tulos....ihanaa 8D


      • pirates-fani
        tietystii. kirjoitti:

        kyllähän se on nyt ens kesän leffoihin tulos....ihanaa 8D

        ei eturiviin kannata mennä, tulee niskat kipeiks ku pitää vahdata yläviistoon :p
        on se kyl vähä sääli jos will jää pois, se on ihan ok. jhonnylla on ollu vissiin aika monta elokuvan pää osaa, mut tää on kyllä ehdottomasti paras. se on vaan jotenki niin jännä, kompuroi ja sählää mutta on silti vähä pro miekkailemaan ja muuta merirosvo hommaa.


      • juuuuu
        pirates-fani kirjoitti:

        ei eturiviin kannata mennä, tulee niskat kipeiks ku pitää vahdata yläviistoon :p
        on se kyl vähä sääli jos will jää pois, se on ihan ok. jhonnylla on ollu vissiin aika monta elokuvan pää osaa, mut tää on kyllä ehdottomasti paras. se on vaan jotenki niin jännä, kompuroi ja sählää mutta on silti vähä pro miekkailemaan ja muuta merirosvo hommaa.

        ..Niskat tulee eturivis kipeeks! Keskellä on paras olla. Miten niin ensi kesän elokuviin??


      • pirates-fani
        juuuuu kirjoitti:

        ..Niskat tulee eturivis kipeeks! Keskellä on paras olla. Miten niin ensi kesän elokuviin??

        no wikipedias sanotaan et ei oo varma tehdäänkö se ja jos tehdään niin se on vuosi 2009, eli ku nyt on vuosi 08 nii 09 on ens vuosi :P (>^-^)>
        en tiedä enempää tästä. youtubes on kaikkii feikki trailereita vaikka kuinka paljo! eikä ne ees oo hyviä. huomaa heti et ne pätkät on kerätty aikasemmista leffoista. mut jos se ny tehdään niin meen kyllä iha satavarmasti kattoon elokuviin :D


      • ölkjhg
        pirates-fani kirjoitti:

        no wikipedias sanotaan et ei oo varma tehdäänkö se ja jos tehdään niin se on vuosi 2009, eli ku nyt on vuosi 08 nii 09 on ens vuosi :P (>^-^)>
        en tiedä enempää tästä. youtubes on kaikkii feikki trailereita vaikka kuinka paljo! eikä ne ees oo hyviä. huomaa heti et ne pätkät on kerätty aikasemmista leffoista. mut jos se ny tehdään niin meen kyllä iha satavarmasti kattoon elokuviin :D

        youtube ja wikipedia onkin niin luotettavia tietolähteitä...


    • eebba

      4:sen ensi ilta on muistaakseni 23.5.2009 klo 18.00 helsingissä!!!! mulla on jo liput.=D

      • .........

        Miten sul voi olla jo liput ku traileriikaa ei oo viel tullu?Mist luit ton ensi-illan päivämäärän???=O


      • just wanna say
        ......... kirjoitti:

        Miten sul voi olla jo liput ku traileriikaa ei oo viel tullu?Mist luit ton ensi-illan päivämäärän???=O

        Ei sillä mitään lippuja oo, kusettaa vaan hyväuskosia yheksänvuotiaita. -.-

        Nelosta ei välttämättä edes tehdä/julkaista, mutta jos näin on nii Johnny on lupautunut Jackiksi. Orlandoa ja Keiraa ei leffoissa enää nähdä ja uskon ettei noita hahmojakaan. Ei katsojat näyttelijänvaihdoksesta tykkäis ja mitä sellasilla hahmoilla tekee, ku toinen vaan hilluu jossain laivalla kymmenen vuotta kerrallaan ja toinen hihhuloi jossain saarella pikkupojan kaa? Ehei, uskon vakaasti etteivät he ole mukana leffassa.

        Ja sen voin sanoa, että tasan ei Davy Jones herää henkiin, koska uskon että on niillä leffatyypeillä sen verran järkeä päässä ettei mene pilaamaan koko sarjaa. Uskokaa vaan jos tahdotte, että se muka henkiin jotenki heräis, mutta voin sanoo että niin ei tuu tapahtumaan. Kyllä se leffa nyt sen verran realistinen on. Eikä Jonesia mitkään jumalat varmasti herättele.

        Ja tuo leffa saattaa tulla myös spin-offina, mikä olisi minusta kenties hyväkin idea, koska jos nelonen jatkaa sarjan vakaata laskutaivalta, on koko trilogia jo lähestulkoon pilalla. Ja trilogian ulkopuolelle sopisi paremmin niiltäkin osin, että Elizabeth ja Will eivät ole mukana.

        Ja joo, 07 vuonna saatettiin ehkä arvuutella että se saattais tullaki 09 kesällä, mutta järki käteen ihmiset. Ei ne nyt yhtä leffaa ens kesäks sais tehtyä. Uudemman tiedon mukaan se saattais ilmestyä 2012, jos se nyt edes on tulossa.

        Eli koko leffan kohtalon on yhä _täysin_ auki.


      • .........
        just wanna say kirjoitti:

        Ei sillä mitään lippuja oo, kusettaa vaan hyväuskosia yheksänvuotiaita. -.-

        Nelosta ei välttämättä edes tehdä/julkaista, mutta jos näin on nii Johnny on lupautunut Jackiksi. Orlandoa ja Keiraa ei leffoissa enää nähdä ja uskon ettei noita hahmojakaan. Ei katsojat näyttelijänvaihdoksesta tykkäis ja mitä sellasilla hahmoilla tekee, ku toinen vaan hilluu jossain laivalla kymmenen vuotta kerrallaan ja toinen hihhuloi jossain saarella pikkupojan kaa? Ehei, uskon vakaasti etteivät he ole mukana leffassa.

        Ja sen voin sanoa, että tasan ei Davy Jones herää henkiin, koska uskon että on niillä leffatyypeillä sen verran järkeä päässä ettei mene pilaamaan koko sarjaa. Uskokaa vaan jos tahdotte, että se muka henkiin jotenki heräis, mutta voin sanoo että niin ei tuu tapahtumaan. Kyllä se leffa nyt sen verran realistinen on. Eikä Jonesia mitkään jumalat varmasti herättele.

        Ja tuo leffa saattaa tulla myös spin-offina, mikä olisi minusta kenties hyväkin idea, koska jos nelonen jatkaa sarjan vakaata laskutaivalta, on koko trilogia jo lähestulkoon pilalla. Ja trilogian ulkopuolelle sopisi paremmin niiltäkin osin, että Elizabeth ja Will eivät ole mukana.

        Ja joo, 07 vuonna saatettiin ehkä arvuutella että se saattais tullaki 09 kesällä, mutta järki käteen ihmiset. Ei ne nyt yhtä leffaa ens kesäks sais tehtyä. Uudemman tiedon mukaan se saattais ilmestyä 2012, jos se nyt edes on tulossa.

        Eli koko leffan kohtalon on yhä _täysin_ auki.

        NO EN OO MIKÄÄ SAATANAN 9 VUOTIAS! (sori 9 vuotiaat)


      • Jack Sparrow on Hot!
        just wanna say kirjoitti:

        Ei sillä mitään lippuja oo, kusettaa vaan hyväuskosia yheksänvuotiaita. -.-

        Nelosta ei välttämättä edes tehdä/julkaista, mutta jos näin on nii Johnny on lupautunut Jackiksi. Orlandoa ja Keiraa ei leffoissa enää nähdä ja uskon ettei noita hahmojakaan. Ei katsojat näyttelijänvaihdoksesta tykkäis ja mitä sellasilla hahmoilla tekee, ku toinen vaan hilluu jossain laivalla kymmenen vuotta kerrallaan ja toinen hihhuloi jossain saarella pikkupojan kaa? Ehei, uskon vakaasti etteivät he ole mukana leffassa.

        Ja sen voin sanoa, että tasan ei Davy Jones herää henkiin, koska uskon että on niillä leffatyypeillä sen verran järkeä päässä ettei mene pilaamaan koko sarjaa. Uskokaa vaan jos tahdotte, että se muka henkiin jotenki heräis, mutta voin sanoo että niin ei tuu tapahtumaan. Kyllä se leffa nyt sen verran realistinen on. Eikä Jonesia mitkään jumalat varmasti herättele.

        Ja tuo leffa saattaa tulla myös spin-offina, mikä olisi minusta kenties hyväkin idea, koska jos nelonen jatkaa sarjan vakaata laskutaivalta, on koko trilogia jo lähestulkoon pilalla. Ja trilogian ulkopuolelle sopisi paremmin niiltäkin osin, että Elizabeth ja Will eivät ole mukana.

        Ja joo, 07 vuonna saatettiin ehkä arvuutella että se saattais tullaki 09 kesällä, mutta järki käteen ihmiset. Ei ne nyt yhtä leffaa ens kesäks sais tehtyä. Uudemman tiedon mukaan se saattais ilmestyä 2012, jos se nyt edes on tulossa.

        Eli koko leffan kohtalon on yhä _täysin_ auki.

        Oon kuullu että se pirates of the caribbean nelonen olisi tulossa vuodeksi 2011 mutta tää tieto ei sit oo kovin varma. (Asiasta voi lukea monilta netti sivuilta.)Johnny Depp on lupautunut Jack Sparrowin rooliin 25.09.2008, joten on melkoisen varmaa että se nelonen on tulossa. Elizabethia ja Williä tulevassa elokuvassa tuskin nähdään, koska Orlando ja Keira eivät jatka pirattejen tekemistä.(tieto varma.)

        Jerry Bruckheimer on sanonut olevansa kiinostunut elokuvansarjan spin-offista. Mielestäni neljäs piratesi samaan pötköön pilais koko trilogian. "Nelonen" vois vaikka siottua aikaan ennen ykköstä tai vaikka kakosen ja ykkösen välijaksoon. Miettikääs sitä! Kuten elokuvan suuniteltu nimi kertoo tarina on kolmoseen jatkoa, mutta voisihan vielä ilmestyä "viides" piraes joka täyttää kohdan ykkösen ja kakkosen välissä.XD (Pelkkää toive ajattelua) En kuitenkaan ole tarinan jatko osaa vastaan, (Koska jack sparrow on mailman paras ja sopöin merirosvo ja piratesit mailman parha leffoja) mutta siitä ei välttämättä tule vuoden kassa magneetti. Tarinassa han olisi näin raasti sanottuna: Jack Srparrow, Hektor Barbossa (jotka kilpaa yrittävät tulla kuolemattomiksi) ja Lord Beckett joka on herätetty kuolleesta Calypson avulla. (Kuten juoni kolmosen jälkeen suuniteltiin.)Ja tietysti monia, monia juonen käänteitä.

        No kuitenkin minä menen katsomaan mahdollisen elokuvan helsingissä, ensi-iltana, parhaalta paikalta! Tuli siitä elokuvasta minkä lainen tahansa!XD
        Terveisin aito Jack Sparrow ja pirates fani!


      • Sennax
        Jack Sparrow on Hot! kirjoitti:

        Oon kuullu että se pirates of the caribbean nelonen olisi tulossa vuodeksi 2011 mutta tää tieto ei sit oo kovin varma. (Asiasta voi lukea monilta netti sivuilta.)Johnny Depp on lupautunut Jack Sparrowin rooliin 25.09.2008, joten on melkoisen varmaa että se nelonen on tulossa. Elizabethia ja Williä tulevassa elokuvassa tuskin nähdään, koska Orlando ja Keira eivät jatka pirattejen tekemistä.(tieto varma.)

        Jerry Bruckheimer on sanonut olevansa kiinostunut elokuvansarjan spin-offista. Mielestäni neljäs piratesi samaan pötköön pilais koko trilogian. "Nelonen" vois vaikka siottua aikaan ennen ykköstä tai vaikka kakosen ja ykkösen välijaksoon. Miettikääs sitä! Kuten elokuvan suuniteltu nimi kertoo tarina on kolmoseen jatkoa, mutta voisihan vielä ilmestyä "viides" piraes joka täyttää kohdan ykkösen ja kakkosen välissä.XD (Pelkkää toive ajattelua) En kuitenkaan ole tarinan jatko osaa vastaan, (Koska jack sparrow on mailman paras ja sopöin merirosvo ja piratesit mailman parha leffoja) mutta siitä ei välttämättä tule vuoden kassa magneetti. Tarinassa han olisi näin raasti sanottuna: Jack Srparrow, Hektor Barbossa (jotka kilpaa yrittävät tulla kuolemattomiksi) ja Lord Beckett joka on herätetty kuolleesta Calypson avulla. (Kuten juoni kolmosen jälkeen suuniteltiin.)Ja tietysti monia, monia juonen käänteitä.

        No kuitenkin minä menen katsomaan mahdollisen elokuvan helsingissä, ensi-iltana, parhaalta paikalta! Tuli siitä elokuvasta minkä lainen tahansa!XD
        Terveisin aito Jack Sparrow ja pirates fani!

        Jos Pirates of the caribbean 4 tulee, se tulee vuonna 2012. Menkää katsomaan http://www.imdb.com/title/tt1298650/


      • Jack eikä kukaan muu!!!!!!
        Sennax kirjoitti:

        Jos Pirates of the caribbean 4 tulee, se tulee vuonna 2012. Menkää katsomaan http://www.imdb.com/title/tt1298650/

        Ajatelkaa vähän!Me ollaan suomessa!!!!Ja ne jossain kaukana täältä!!!Miten ihmeessä te voitte mitään siitä leffasta tietää kun kaikki juorut ja huhut ovat muuttuneet sataan kertaan ennen suomeen tuloa!!!Youtuben ja Wikipedian jutut ovat vain joidenkin käyttäjien tekemiä ja kuulemia juoruja!!!Hei järki älä jätä!!!4 on pakko tulla tai kuolen:P!!Mutta siitä elokuvassa voi Jack Sparrow vaikka kuolla lopulisesti tai siitä voi tulla hullu(oikei se on ollut aina aika hullu)!!!Ette te sitä voi päättää ettäkä määritellä huhujen perusteella!!!Elokuvan tekijät siitä päättää ette te!!!


      • Jack eikä kukaan muu!!!!!!
        Jack eikä kukaan muu!!!!!! kirjoitti:

        Ajatelkaa vähän!Me ollaan suomessa!!!!Ja ne jossain kaukana täältä!!!Miten ihmeessä te voitte mitään siitä leffasta tietää kun kaikki juorut ja huhut ovat muuttuneet sataan kertaan ennen suomeen tuloa!!!Youtuben ja Wikipedian jutut ovat vain joidenkin käyttäjien tekemiä ja kuulemia juoruja!!!Hei järki älä jätä!!!4 on pakko tulla tai kuolen:P!!Mutta siitä elokuvassa voi Jack Sparrow vaikka kuolla lopulisesti tai siitä voi tulla hullu(oikei se on ollut aina aika hullu)!!!Ette te sitä voi päättää ettäkä määritellä huhujen perusteella!!!Elokuvan tekijät siitä päättää ette te!!!

        Et silleen:D


      • Sennax
        Jack eikä kukaan muu!!!!!! kirjoitti:

        Ajatelkaa vähän!Me ollaan suomessa!!!!Ja ne jossain kaukana täältä!!!Miten ihmeessä te voitte mitään siitä leffasta tietää kun kaikki juorut ja huhut ovat muuttuneet sataan kertaan ennen suomeen tuloa!!!Youtuben ja Wikipedian jutut ovat vain joidenkin käyttäjien tekemiä ja kuulemia juoruja!!!Hei järki älä jätä!!!4 on pakko tulla tai kuolen:P!!Mutta siitä elokuvassa voi Jack Sparrow vaikka kuolla lopulisesti tai siitä voi tulla hullu(oikei se on ollut aina aika hullu)!!!Ette te sitä voi päättää ettäkä määritellä huhujen perusteella!!!Elokuvan tekijät siitä päättää ette te!!!

        Kaikki 'huhut ja juorut' voi lukea ihan englannin kielellä netissä. Jack Sparrow ei voi kuolla koska muten koko elokuvan ei toimis. Ja neljännessä osassa, kun Keira ja Orlando ei suostu näytteleen enää, Jack on luultavasti melkeinpä ainoita kunnon päähenkilöitä.


      • I kissed Johnny Depp and I ...
        Sennax kirjoitti:

        Kaikki 'huhut ja juorut' voi lukea ihan englannin kielellä netissä. Jack Sparrow ei voi kuolla koska muten koko elokuvan ei toimis. Ja neljännessä osassa, kun Keira ja Orlando ei suostu näytteleen enää, Jack on luultavasti melkeinpä ainoita kunnon päähenkilöitä.

        Jack sparrow voi kuolla kun se kerran jo kuoli!(kato kuolleen miehen kirstu)Ei se nyt varmaan kuole,mutt Jack eikä kukaan muu tarkotti sitä ett elokuvan tekijät voi tehä mimmosen elokuvan lystää,ni ette te sitä voi tietää!!!!!!


      • Sennax
        I kissed Johnny Depp and I ... kirjoitti:

        Jack sparrow voi kuolla kun se kerran jo kuoli!(kato kuolleen miehen kirstu)Ei se nyt varmaan kuole,mutt Jack eikä kukaan muu tarkotti sitä ett elokuvan tekijät voi tehä mimmosen elokuvan lystää,ni ette te sitä voi tietää!!!!!!

        voimme tietää mitä elokuvassa OLETTAVASTI tulee tapahtumaan jne, koska mitä erillaisimmilla sivuilla on kerrottu, joista osa on täysin paikkansapitäviä, osa taas ei niin paikkansapitäviä, mitä ehkä tulee tapahtumaan.


      • I kissed Johnny Depp and I ...
        Sennax kirjoitti:

        voimme tietää mitä elokuvassa OLETTAVASTI tulee tapahtumaan jne, koska mitä erillaisimmilla sivuilla on kerrottu, joista osa on täysin paikkansapitäviä, osa taas ei niin paikkansapitäviä, mitä ehkä tulee tapahtumaan.

        Se on tasan selvä juttu,et Jack lähtee etsimään nuoruuden lähdettä ja Barbossa(tietysti)perässä!Muista ei voida tietää vielä mitään PISTE


      • Jack Sparrow on Hot!!!!
        I kissed Johnny Depp and I ... kirjoitti:

        Se on tasan selvä juttu,et Jack lähtee etsimään nuoruuden lähdettä ja Barbossa(tietysti)perässä!Muista ei voida tietää vielä mitään PISTE

        Siitä leffasta voi tietää vaikka mitä jos ottaa selvää!!!!!!!!!! Jos jotakuta kiinnostaa tietää lisää, niin kysyy ja ehkä jopa voin vastata! jack on söpö ja hot!!!!!! (Se on sit varma että jack ei kuole uudestaan. Ainakaan vielä nelosessa!!!!!!)


      • Sennax
        I kissed Johnny Depp and I ... kirjoitti:

        Se on tasan selvä juttu,et Jack lähtee etsimään nuoruuden lähdettä ja Barbossa(tietysti)perässä!Muista ei voida tietää vielä mitään PISTE

        Jos haluaa ottaa selvää, niin kyllä siitä leffasta löytyy aika paljon tietoa, joka on suhteellisen varmaa.


      • solid756

      • I kissed Johnny Depp and I ...
        I kissed Johnny Depp and I ... kirjoitti:

        Se on tasan selvä juttu,et Jack lähtee etsimään nuoruuden lähdettä ja Barbossa(tietysti)perässä!Muista ei voida tietää vielä mitään PISTE

        Tää homma menee liian pitkälle!Teillä kaikilla on aina jotain moittimista edellisen viestissä!Ex kandee lopettaa???


      • ..:-:..
        Sennax kirjoitti:

        voimme tietää mitä elokuvassa OLETTAVASTI tulee tapahtumaan jne, koska mitä erillaisimmilla sivuilla on kerrottu, joista osa on täysin paikkansapitäviä, osa taas ei niin paikkansapitäviä, mitä ehkä tulee tapahtumaan.

        no hei se on netis jollaki sivul mut en muista mis ku kännäsin ja unohdin jotai asioita et älkää sanoko ettei voida tiätää ku se on netis se pirates of the caribbean 4


      • että täällä on
        ..:-:.. kirjoitti:

        no hei se on netis jollaki sivul mut en muista mis ku kännäsin ja unohdin jotai asioita et älkää sanoko ettei voida tiätää ku se on netis se pirates of the caribbean 4

        tyhmiä ihmisiä!

        Ensinnäkin: Kukaan ei vielä tiedä milloin neljäs elokuva saattaa ilmestyä, koska siitä ei ole vielä virallisesti julkaistua AITOA traileria, tai edes elokuvan tekiöiden ilmoittamaa julkaisuvuotta.

        Lueskelin hetken tätä keskustelua, ja 2min päästä teki mieli pistää naula kynnenalle ja potkasta seinää kun niin lahopäätä porukkaa tänne kirjottelee. Vain muutaman järjissäolevan kirjoittajan kommentin olen nähnyt, eikä keskustelun aloittaja kuulu siihen.

        Jos olet lukenut jostain että elokuva ilmestyisi 2009 niin linkkiä vaan pöytään niin tulee parempi fiilis kaikille.

        Sitä ihmettelin eniten, että jotkut jopa saattoivat tosissaan uskoa tuota. Tuonhan on selvästi kirjoittanut joku 13vee jacksparrow- fani joka heitti hatusta kivat juonenkäänteet, ja aikaisen julkaisupäivän, että saataisiin kaikille hyvä mieli.

        Kyllä muaki vituttais.. oikeesti

        -deNZex


      • koppanen-92
        että täällä on kirjoitti:

        tyhmiä ihmisiä!

        Ensinnäkin: Kukaan ei vielä tiedä milloin neljäs elokuva saattaa ilmestyä, koska siitä ei ole vielä virallisesti julkaistua AITOA traileria, tai edes elokuvan tekiöiden ilmoittamaa julkaisuvuotta.

        Lueskelin hetken tätä keskustelua, ja 2min päästä teki mieli pistää naula kynnenalle ja potkasta seinää kun niin lahopäätä porukkaa tänne kirjottelee. Vain muutaman järjissäolevan kirjoittajan kommentin olen nähnyt, eikä keskustelun aloittaja kuulu siihen.

        Jos olet lukenut jostain että elokuva ilmestyisi 2009 niin linkkiä vaan pöytään niin tulee parempi fiilis kaikille.

        Sitä ihmettelin eniten, että jotkut jopa saattoivat tosissaan uskoa tuota. Tuonhan on selvästi kirjoittanut joku 13vee jacksparrow- fani joka heitti hatusta kivat juonenkäänteet, ja aikaisen julkaisupäivän, että saataisiin kaikille hyvä mieli.

        Kyllä muaki vituttais.. oikeesti

        -deNZex

        Itse ajattelin aivan samalla tavalla lukiessani tätä keskustelua. Nykyajan ihmiset ovat niin helvetin tyhmiä ja sokeita kun uskovat avottomasti joka helvetin juoruun ja huhuun mitä netissä on kerrottu, ei ole nin helvetin vaikeata kirjottaa tekaistua juttua jostain leffasta. Aivot pois narikasta ja ajatelkaa ihmiset!


      • -
        koppanen-92 kirjoitti:

        Itse ajattelin aivan samalla tavalla lukiessani tätä keskustelua. Nykyajan ihmiset ovat niin helvetin tyhmiä ja sokeita kun uskovat avottomasti joka helvetin juoruun ja huhuun mitä netissä on kerrottu, ei ole nin helvetin vaikeata kirjottaa tekaistua juttua jostain leffasta. Aivot pois narikasta ja ajatelkaa ihmiset!

        onko täällä ihan pölkkypäitä? eikö sinne kalloon oo menny mitää järkevää?

        Joku 13v "jack sparrow -fani" LOL


      • -

        ehkä erehdyit, menit varmaan kattoo jtn vauva tv:tä


    • Jack The Monkey

      En usko että 4 osaa tulee viellä 2009 vuonna.

    • shoyd

      Will ja Elizabeth eivät ole elokuvassa, mutta heidän lapsensa kyllä.. Depp on edelleen Jack. Elokuva ilmestyy VASTA kesällä 2012 joten sitä saa vielä odotella. Se tosin on totta että Jack lähtee etsimään Nuoruuden lähdettä. Barbossa kintereillään, tottakai ;)

      • lollempi

        VITTU MITÄ TEINEI TÄÄL ON KILJUMAS JOSTAI HELVETIN VAMMASEST LEFFAST, MUTT TÄÄ SUOMI 24 ON MUUTENKI NII PASKA ETTEI TÄÄLT KANNATA OOTTAA MITÄÄ JÄRKEVÄÄ. joo mä tiiän ett tähän perää tulee kaikkii semmosii, aaa, ett se voi sanoo noi. Iikk apuaa! Ei Bill KulliKaulin oo tyttöööh! angst chicka viil viil


    • Piraattipapu

      Juu paljonhan huhuja tästä 4 leffasta on,mutta omasta mielestäni ei kannata oikeen mitään toiveitakaan elätellä kun joka tuutti syytää ulos eri matskua.Eli leffa tulee tai ei.Tottakai minä haluaisin myös että tulee

      • Suuri Deppin ihailija

        Täytyy sanoa, että tässä ketjussa on paljon sitä P:llä alkaavaa asiaa. Eli eivät pidä paikkaansa. Sen sijaa nämä asiat pitävät 100% varmasti paikkansa:

        -Neljäs osa TULEE.
        -Ja kyllä, se kertoo elämän lähteestä, jota Jack lähtee havittelemaan
        -Will ja Elizabeth KORKEINTAAN vilahtavat elokuvassa, joka on myös erittäin epätodennäköistä.
        -Barbossa jatkaa
        -Jack Sparrow jatkaa

        Muita faktoja:

        -Älkää luottako mihinkään väitteisiin internetissä, vasta kun ne tulevat virallisesti Piratesin tekijöiden suusta.
        -Arvailla ei kannata. Ne eivät pidä kuitenkaan paikkaansa
        -Youtubesta löytyvät trailerit ovat tällä hetkelläkin kaikki feikkejä


      • Herra Aika
        Suuri Deppin ihailija kirjoitti:

        Täytyy sanoa, että tässä ketjussa on paljon sitä P:llä alkaavaa asiaa. Eli eivät pidä paikkaansa. Sen sijaa nämä asiat pitävät 100% varmasti paikkansa:

        -Neljäs osa TULEE.
        -Ja kyllä, se kertoo elämän lähteestä, jota Jack lähtee havittelemaan
        -Will ja Elizabeth KORKEINTAAN vilahtavat elokuvassa, joka on myös erittäin epätodennäköistä.
        -Barbossa jatkaa
        -Jack Sparrow jatkaa

        Muita faktoja:

        -Älkää luottako mihinkään väitteisiin internetissä, vasta kun ne tulevat virallisesti Piratesin tekijöiden suusta.
        -Arvailla ei kannata. Ne eivät pidä kuitenkaan paikkaansa
        -Youtubesta löytyvät trailerit ovat tällä hetkelläkin kaikki feikkejä

        ...Deppiltä on nimittäin kahden vuoden sisällä tulossa jo ainakin kolme muuta elokuvaa:

        Public Enemies

        Tim Burton's Alice in Wonderland

        The Rum Diary


    • .

      keira ja orlando eivät esiinny neljännessä leffassa

    • Vanha fani

      Kuulkaas nyt pikkuiset kullanmuruiset. Se elokuva tulee aikanaan ja eika ole mukavaa katsoa kun juonikin on jo paljastettu? Aivan sitä minäkin...

      Tarkoitan ihan kaikille.

    • Jullikki_

      1 ja 2 voi olla totta. Mutta muut ei. Keita ja Orlando ei ainakaan esiinny elokuvassa, koska ne haluaa muit atöitä. :s Ja Davy Jones ei palaa sarjana enää. :D Mutta todellakin 1 ja 2 ovat kyllä mahdollisia, vaikka muu teivät ole.

      • Jeii

        Miten voit olla niin varma Jullikki_, ettei Jones palaa. Ootko joskus kattonu elokuvia? Palasihan myös Jack aitasta. Ja viimeisenä kuolleista palaamisesta tulee mieleen Transformers 2, jossa niin tapahtui kahdesti.


    • vittu!

      täs wikipedias lukee et tän nimi on stranger tides eikä mikää vitu the fountain of youth!!!!!!!!!!

      • ahaa!

        sen takia mä en löytäny juurikaan mitää ku etin googlesta pirates of the caribbean the fountain of youth


      • hmm...
        ahaa! kirjoitti:

        sen takia mä en löytäny juurikaan mitää ku etin googlesta pirates of the caribbean the fountain of youth

        wikipediassa sanotaan että se ilmestyy kesällä 2011 mutta siinä lukee myös että se ei oo varmaa...


      • Lilla-My
        hmm... kirjoitti:

        wikipediassa sanotaan että se ilmestyy kesällä 2011 mutta siinä lukee myös että se ei oo varmaa...

        Siis perjaatteessa ihan kuka tahansa vois laittaa noita tietoja wikipediaan, joten ne ei todellakaan oo 100% varmoja! Kyllähän ne useimmiten pitää paikkansa, mutta...


      • --
        Lilla-My kirjoitti:

        Siis perjaatteessa ihan kuka tahansa vois laittaa noita tietoja wikipediaan, joten ne ei todellakaan oo 100% varmoja! Kyllähän ne useimmiten pitää paikkansa, mutta...

        leffa tulee 2011 kesällä!!


      • musta helmi
        -- kirjoitti:

        leffa tulee 2011 kesällä!!

        mistä luit?


      • Että sellasta
        musta helmi kirjoitti:

        mistä luit?

        Pirates 4 on the stangers tides ja Keira Knightly ei esitää Elisabethiä enää. En tiedä kuka esittää mutta leffaan tulee ainakin Penelope Cruz, en tiedä mitä roolia hän esittää. Leffan pitäisi valmistua kesällä 2011 ja sitä alotetaan kuvaamaan nyt tänä keväänä.


    • Fospori

      Se tulee elokuviin 20.5.2011.

    • :(((((

      1 ja 2 on totta. Kukaa ihme youtube pelle ei voi tietää mitenkää mitä siinä tapahtuu.

    • CrazyGirl_93

      Eipä ole sitä leffaa vielä näkynyt. Harmi, jos sitä ei tule, koska siinä näyttelee kaksi älyttömän hyvää näyttelijää. Nimittäin Johnny Depp ja Orlando Bloom.

      • Johnny Depp <33

        Pirates of the caribbean 4 tulee kesällä 2011. Siinä ei näyttele Orlando Bloom eikä Keira Knightly! Siinä näyttelee Penélope Cruz = Angelica,mustaparran tytär Ian McShane= Mustaparta. Onneksi Johnny nayttelee siinä!! Potc4 ois ihan tylsä jos siinä ei näyttelis Johnny!


      • CrazyGirl_93
        Johnny Depp <33 kirjoitti:

        Pirates of the caribbean 4 tulee kesällä 2011. Siinä ei näyttele Orlando Bloom eikä Keira Knightly! Siinä näyttelee Penélope Cruz = Angelica,mustaparran tytär Ian McShane= Mustaparta. Onneksi Johnny nayttelee siinä!! Potc4 ois ihan tylsä jos siinä ei näyttelis Johnny!

        ettei Orlando ja Keira ole siinä. Harmi, kun hei EIVÄT ole siinä...


      • asetgsa
        CrazyGirl_93 kirjoitti:

        ettei Orlando ja Keira ole siinä. Harmi, kun hei EIVÄT ole siinä...

        On Stranger Tides taitaa olla se uusimman nimi kylläkin


      • m44rit
        asetgsa kirjoitti:

        On Stranger Tides taitaa olla se uusimman nimi kylläkin

        TAPELKAA NIIN SAATTE SOKERIA :D


      • m44rit

      • Barbossa <3<3
        m44rit kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pirates_of_the_Caribbean:_On_Stranger_Tides

        1) Miks tapellaan tollasista asioista? Se on kuitenkin vaan elokuva (vaikka onkin hyvä elokuva XD).

        2) Teistä suurin osa on vaan liian hyväuskosii. Netissä voi lukee vaikka että nelosen nimi on: Tyhmät of the caribbean ja juoni on ihan täyttä paskaa... Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko kaikkee lukemaanne.

        3) Ne jotka ei vielä tiedä, niin Traileri nelosesta on ilmestyny jo....


    • ääliö...

      Will ei muutu pahaksi, koska on epäkuollut ja tekee hyvää työtä=kuskaa kuolleita oikeaan paikkaan.
      Davy Jones ei palaa vaikka kuinka tahtoisit: SE KUOLI NYT JA ON KUOLLEINA AINA!
      Elizabeth ei rakasta Jackia, sillä hän rakastaa Williä!!

      WANNEBE!!

      • pirateshullu

        TÄYTTÄ POYASKAA!!


      • moro sano poro
        pirateshullu kirjoitti:

        TÄYTTÄ POYASKAA!!

        Tuoko muka totta, sen ku näkis :D :D :D


    • pirates hullu

      pirates 4 ei tuu vounna 2012,vaan 2011 eli tänä vuonna toukukuun 20 päivä. oon itse varannut jo liput mulle ja mun kavereille ensi iltaan.sen ikäraja on k11.

    • Nekkijl

      Mistäs liput oot saanu? ..... LOL??

    • tuuniman

      se tulee täs kuus 18.5.11. wilii eikä elisabethii oo siin, depp on pääosassa

    • ankkulii:)

      oe millos se vitone tullooo

    • jackiefani

      se tulee luultavasti 13.8 2013.
      juoni on tämä:
      - Barbossa kiinnostuu Angelicasta
      - Syrena muuttaa Phillipin merenmieheksi
      - Angelica irrottaa Jackin jalan voodoo nukella
      -Barbossasta tulee Jackkin sydänystävä,koska molemmilla on lähtenyt yksi raaja
      -Jack haluaa kostaa Angelicalle jalasta
      -Gibbs ja Scrum lähtevät etsimään merenneitoja vaimoiksi
      - Jack irrottaa Angelicalta molemmat jalat, jonka jälkeen he ovat tasavertaisia ja jäävät elämään saarelle
      -Barbossa on yksin:(

    • littleXpony

      oikeesti? mist oot saanu nää tiedot :) must noi osa käy järkeen esim. et barbossa ois kiinnostunu jostain koska sillähän ei oo ollu viel ketää näis jaksois :) mutta toi jalkajuttu kuulostaa vähän epäilyttävält, mut toisaalta siinä lopussahan angelica sai sen jackin voodoonuken! ei sitä varmaan turhaan ois kuvattu nii ehkä se vie siltä jalan!

      ite oon kuullu luotettavalta taholta että welisabeth (will ja elisabeth) tulis takasin vasta tässä viidenessä, vaikka moni pitää sitä epäilyttävänä, mutta ite toivon tosi paljon koska ne oli mun lempihahmot :)

    • Piratesforever

      Oikeesti?! Mist ootte löytänyt noi tiedot? Mä oon tosi iso pirates fani ja toivon että vitonen jo tulis! Ja tosi kivaa jos will ja Elizabeth tulee takas! Ne on ihanii ja kans mun lempihenkilöitä! En kyl ehkä usko tota jalkajuttuu mut ne muut kuulostaa ihan järkeenkäyviltä:) toivottavasti barbossa löytää jonkun:) ja jackin on hauska hahmo ja se varmaan ainakin on mukana

      • arabella

        luin jostain (luotettava lähde) että viidennessä elokuvassa jack rakastuu angelicaan, mutta Johnny ei pitänyt siitä. Se kuitenkin näyttelee siinä. Ootan itekin sitä viidennettä, mutta niillä kuitenkin menee kuvauksiin aikaa ja kaikkee. en tiiä tuleeko will ja elizabeth takas, mutta epäilen ettei, sillä jack ja angelica saa ns korvata ne. muuta tietoa ei oo.


    • Depplover

      MITÄ?! EI IKINÄ! noi ei voi olla totta! Jack tai angelica ei todellakaan irrota toistensa jalkoja koska ne rakastaa toisiaan! Mä en usko... Ja ei todellakaan wiliä ja elizabethia ! Ettekö ihmiset ymmärrä että ne vaan pilais muuten hyvän elokuvan ! Eikä ole mitään takeita, että vitonen edes tulee! Mutta toivottavasti tulee! Eikä toi barbossa juttujaan ole totta! Olet varmaan itse keksinyt nuo! Mutta vitosessa jack luultavasti haluaa edelleen ikuisen elämän ja uskon että barbossa on mukana kuvioissa edelleen. Tuo merenneitojuttu saattaisi ehkä oikeasti tapahtua, mutta ei todellakaan wiliä ja elizabethia. Jack on paras ja hauskin ja söpöin henkilö koko elokuvassa!

    • Nimimerkillä Raivo

      Minkälaista paskaa täälläkin foorumilla jauhetaan! Tollasta 12-vuotiaiden satuja, menee ihan kananlihalle kun lukee!

      Olen kyllä kuullut huhuja mitä siinä viidennessä elokuvassa voisi tapahtua, mutta en taida tänne kertoa kuitenkaan kun on niin vittumaista väkeä.

      Varsinkin little X pony, täyttä sontaa, tarkista tiedot ennen kuin kirjoittet tänne!

    • Hahah xd

      Mistäs ootte näitä tietoja saaneet kun vitosen kässäri on kai vasta saatu valmiiksi? Xd ja nimimerkillä raivo , miten niin vittumaista? Hehän vaan arvuuttelevat ja toivovat omia lempihahmojaan mukaan

    • REVITÄÄN JALAT IRTI

      Toi oli kyllä aika yllättävä toi jalkajuttu ja ku nyt kattoo 2007 kirjotettua juoni tietoa nelosesta nii huomaa että sehän on ihan pielessä :D:D

      1. Jack lähtee etsimään nuoruuden lähdettä. (oikein)
      2.Mutta hän ei ole ainoa. Myös Barbossa havittelee sitä. (väärin(barbossa tahtoo tappaa mustaparran -.-))
      3.Willistä tulee paha. (väärin (ei ees esiinny koko leffassa))
      4.Elizabeth miettii menneitä. (väärin. ei esiinny leffassa)
      5.Will haluaa Elizabethin. (väärin)
      6.Mutta Elizabeth haluaa nyt uuden miehen.
      Nimittäin Jackin Sparrow´un.

      • depplover4ever

        oui! oon ihan samaa mieltä. on siinä hommaa saada ne totteleen ja sitten kun yks alkaa sooloileen niin siinä meni koko elokuva (tai ainakin kohtaus) överiks. nimittäin kun yks saa päähänsä jotain niin yhtäkkiä 4998 tekee samaa ja yks toivoton yrittää saada ne järjestykseen. toivottavasti ne ei rupee sooloileen siellä. ;) eikä se jalka-juttu oo kauheen älykästä ainakaa jos ne vaan repii toistensa jalkoja irti.


    • DeppFani

      Mä en ainakaa usko että Will ja Elizabeth tulee takasin. Tai no en ainakaa toivi että tulis, koska ne ihan oikeesti pilais sen leffa, ne on kaikkein huonoimmat hahmot koko sarjassa! mutta mä uskon ettei tosta ennakkojuonesta oo yksikään juttu oikein. Ja joku on vaan omasta päästään keksiny nuo jutut ku sillä jollain on ollut vähän tylsää. Mut toivotaan että siinä on Angelica. Ja ootan innolla sitä viitosta. mut siihen menee vielä ainakakin vuosi, ei jaksais oottaa XD

    • Omppuli58

      Kyl toi jalkajuttu taitaa olla ihan jonkun mielikuvituksen tuotetta... Mutta löysin videotykin sivuilta tälläsen: ''barbossalla ilmenee mysteerinen sienisairaus (huomaa homeinen iho jo nelosessa) jonka pelastamiseksi ei riitä pelkät rohdot . Heidän pitää matkustaa Afrikkaan löytääkseen bezlebub heimon, joilla tuntuu olevan salaperäinen lääke kaikkeen! Vain tämä voi estää barbossaa homehtumasta elävältä. Tosin heimoa on aika vaikea suostutella tähän pyyntöön, koska he kantavat barbossalle kaunaa. Angelica ei ole ilahtunut uusista naispuolisesta vieraista ja jackin tunteet ovat sekaisin .. ''Mitä muuta tapahtuu ei ole vielä paljastettu .(jackista ja muista päähahmoista oli vaikea löytää tietoa koska sitä kai yritetään suojella vielä )

    • People, grow up

      HAH en usko ! Ei kukaan täsyjärkinen laittais tollasta paskaa suuren luokan budjetin elokuviin. Eli lopettakaa se satuilu täällä ja kirjottakaa vaan jos tiedätte , ketään ei kiinnosta lukea teidän mielikuvituksenne tuotetta tämän elokuvan suhteen.

    • Totuuden jäljillä

      Hmm kyl toi voi olla iha tottaki, ku hyvän juonen ei pidäkkää olla mikää ennalta arvattava! :) ja varsinki ku tota williä ja elisabethiä, vaikka onkin mun mieletä kivoja hahmoja, koitetaan kokoajan tunkea jatko-osiin... Hyvässä jatko-osassa esitellään uusiakin hahmoja!

    • Anna-kaisa

      Ei ne will ja Elizabeth nyt enää takas tuu ... xd ja toivottavasti vitosesta tulee parempi ku nelosesta. välillä mietityttää että oisko näiden leffantekijöiden jo aika päästää tämä franchise elokuva jo lepäämään. Tosi tottakai menen itsekin virkaan katsomaan kun se sitten tulee.

      • Anna-kaisa

        Siis piti lukea: menen itsekin katsomaan .


    • Hehheh :)

      Aika hassuilta nää juonipaljastukset kyllä kuulostaa xd paras oli se jalkojen repimisjuttu , tuntuu kirjottajalla olevan hyvä huumorintaju... No, itse en mitään sontaa rupea tänne kirjottamaan , en tiedä yhtään mitään tulevasta elokuvasta mutta toivottavasti tulis pian :) oikeestaan toivon ettei ne enää tekis kutosta ku voi vaan hyvä elokuvasarja mennä pilalle .

    • youtube 80126458

      menkää kattoon youtubeen kun JÄTTI JUSSI pelaa lego pirates of the caribbean.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe