Sims - Elämäntarinat

probleema

Onkohan kyseistä peliä pelanneilla esiintynyt sama ongelma, eli Riinan tarinassa peli "jämähtää" paikoilleen Riinan mennessä naimisiin Penansa kanssa ja tullessa raskaaksi? Ongelma siinä että Riina ollut raskaana jo hyvin hyvin kauan, eikä vauva vain synny! Miksi näin, onko muille tapahtunut samoin? Miten pääsis pelissä jo eteenpäin?

8

591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uoehjofe

oletko järjestänyt varpajaistuparit jo? pitäisi tulla sellainen tehtävä, sitten kun sen suoritat niin riina pyöräyttää vauvelin maailmaan. :P

• probleema

on pidetty - kolme kertaa :) Onkohan bileet sitten menneet pieleen siitä huolimatta että kaikilla on ollut hauskaa eli hyvä meininki. En ymmärrä missä vika, kiitos sinulle kuitenkin vastauksesta :)

• kjipofjeiofje
        probleema kirjoitti:

on pidetty - kolme kertaa :) Onkohan bileet sitten menneet pieleen siitä huolimatta että kaikilla on ollut hauskaa eli hyvä meininki. En ymmärrä missä vika, kiitos sinulle kuitenkin vastauksesta :)

onko se tehtävä tullut suoritetuksi? siis niin, että se tehtävä on häipynyt siitä ja tullut se tiimalasi tilalle? varpajaistuparit onnistuu, kun kutsut (muistaakseni) 3 tuttua sinne ja juhlien piti onnistua kunnolla, en nyt muista niitä "tasoja", paras ei varmaan tarvinnut kuitenkaan olla. mutta jos se tehtävä on suoritettu (tiimalasi tullut tehtävän tilalle) niin sitten kyseessä on bugi. tuo peli on per*eestä siinä mielessä että se bugittaa vähän väliä!! muussa tapauksessa et vain ole onnistunut järjestämään niitä tupareita niinkuin olisi pitänyt.

• dpifkjpekfjpe
        kjipofjeiofje kirjoitti:

onko se tehtävä tullut suoritetuksi? siis niin, että se tehtävä on häipynyt siitä ja tullut se tiimalasi tilalle? varpajaistuparit onnistuu, kun kutsut (muistaakseni) 3 tuttua sinne ja juhlien piti onnistua kunnolla, en nyt muista niitä "tasoja", paras ei varmaan tarvinnut kuitenkaan olla. mutta jos se tehtävä on suoritettu (tiimalasi tullut tehtävän tilalle) niin sitten kyseessä on bugi. tuo peli on per*eestä siinä mielessä että se bugittaa vähän väliä!! muussa tapauksessa et vain ole onnistunut järjestämään niitä tupareita niinkuin olisi pitänyt.

ja kuten jo mainitsit että juhlien taso on ollut "hyvä meininki", niin oletan että pelisi bugittaa. mielestäni tuo "hyvä meininki" taso oli se mihin piti päästä. jos vieraita olit kutsunut sen määrätyn 3 kpl (jos se nyt oli se määrä) ja kaikki oli saapunut juhlimaan niin kyllä se tehtävä olisi pitänyt läpäistä jo. jos se on bugi, niin siihen ei auta mikään muu kuin poistaa koko tallennuskansio omista tiedostoista niin peli generoi sinne uuden kun seuraavan kerran pelin käynnistät. sitten alkaa tarinat alusta. :/

• probleema
        dpifkjpekfjpe kirjoitti:

ja kuten jo mainitsit että juhlien taso on ollut "hyvä meininki", niin oletan että pelisi bugittaa. mielestäni tuo "hyvä meininki" taso oli se mihin piti päästä. jos vieraita olit kutsunut sen määrätyn 3 kpl (jos se nyt oli se määrä) ja kaikki oli saapunut juhlimaan niin kyllä se tehtävä olisi pitänyt läpäistä jo. jos se on bugi, niin siihen ei auta mikään muu kuin poistaa koko tallennuskansio omista tiedostoista niin peli generoi sinne uuden kun seuraavan kerran pelin käynnistät. sitten alkaa tarinat alusta. :/

Mitään tiimalasia ei ole tullut, eikä tehtävää ilmeisesti ole tullut siis suoritettua loppuun. Aina on kutsuihin tullut se vaadittu 3 ystävää, mutta juhlien päätyttyä mitään ei ole tapahtunut. Eli vieraat poistuneet tyytyväisinä, mutta Riina aina vaan raskaana. Kummalliseksi asian tekee sekin, että ystävälläni on ollut sama ongelma tässä viimeisessä tehtävässä, voiko se silloin olla bugi?

Mutta jos juhlissa kerran ei tarvitse mitään erityistä tehdä, niin kaiketi siinä joku bugi meillä molemmilla sitten vaan esiintyy. Kiitos vastauksista kuitenkin :)

Mitään muita bugeja itselläni ei pelissä kyllä ole ollut, pettynyt kuitenkin olin pelin lyhyyteen. Toivottavasti seuraavat tarina-osat ovat hieman pidempikestoisia!

• jfpeifjeiopfj
        probleema kirjoitti:

Mitään tiimalasia ei ole tullut, eikä tehtävää ilmeisesti ole tullut siis suoritettua loppuun. Aina on kutsuihin tullut se vaadittu 3 ystävää, mutta juhlien päätyttyä mitään ei ole tapahtunut. Eli vieraat poistuneet tyytyväisinä, mutta Riina aina vaan raskaana. Kummalliseksi asian tekee sekin, että ystävälläni on ollut sama ongelma tässä viimeisessä tehtävässä, voiko se silloin olla bugi?

Mutta jos juhlissa kerran ei tarvitse mitään erityistä tehdä, niin kaiketi siinä joku bugi meillä molemmilla sitten vaan esiintyy. Kiitos vastauksista kuitenkin :)

Mitään muita bugeja itselläni ei pelissä kyllä ole ollut, pettynyt kuitenkin olin pelin lyhyyteen. Toivottavasti seuraavat tarina-osat ovat hieman pidempikestoisia!

kyllä se mulla ainaki meni läpi kun kutsuin 3 vierasta ja että kaikki myöskin tulivat sinne juhliin. ja tasoksi tuli muistaakseni "hyvä meininki". tuon on pakko olla bugi, outoa kyllä että se sama bugi on teillä molemmilla?? mulla on bugittanu peli ainakin viidessä eri kohdassa(ja aina oon joutunut aloittaan pelin alusta!), mutta ei koskaan tuossa viimeisessä tehtävässä. :D

ja joo, tosi lyhyitä oli nuo "elämäntarinat", ja bugia täynnä. mutta vaihdoin kannettavan vähän parempaan niin voi pelata kunnon sims kakkosta eikä tarvitse koskea sims-tarinoihin enää pitkällä tikullakaan. :)

• NTKU23
        jfpeifjeiopfj kirjoitti:

kyllä se mulla ainaki meni läpi kun kutsuin 3 vierasta ja että kaikki myöskin tulivat sinne juhliin. ja tasoksi tuli muistaakseni "hyvä meininki". tuon on pakko olla bugi, outoa kyllä että se sama bugi on teillä molemmilla?? mulla on bugittanu peli ainakin viidessä eri kohdassa(ja aina oon joutunut aloittaan pelin alusta!), mutta ei koskaan tuossa viimeisessä tehtävässä. :D

ja joo, tosi lyhyitä oli nuo "elämäntarinat", ja bugia täynnä. mutta vaihdoin kannettavan vähän parempaan niin voi pelata kunnon sims kakkosta eikä tarvitse koskea sims-tarinoihin enää pitkällä tikullakaan. :)

Sattumoisin jollain muullakin sama ongelma. Onneks netistä löytyy näköjään vaikka mitä:). Täytyy koittaa uudestaan juhlien järjestämistä. Voi olla, että vain 2/3 ystävistä tuli paikalle. Mutta luulin, että tehtävä on suoritettu, koska alakulmassa on se nuoli..

• Anonyymi

Tämä viesti sisältää linkin, mielenkiintoisten elämän tarinoiden lukemiseen.
      Tarjoan näiden tosi tarinoiden lukemista syystä, että elämä ei ole niin mustavalkoinen kuin se yleensä nähdään ja kerrotaan, eli se on muutakin kuin vain "äidin sylissä istumista". Eikä se elämä mitä itse elää, tai on elänyt, ole välttämättä sitä samaa mitä toiset elää tai ovat eläneet. Mutta kaikki ovat kuitenkin eläneet hyvän elämän omalla tavallaan. Lue tarinat, linkkiä saa jakaa.
      https://miksieitarina.webnode.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3537
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1835
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1611
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1352
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1194
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      108
      1162
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      915
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe