1.8 zetec öljy

voorti.....

mitäpä ootte zetecciin laittanu? minulla on teboilin diamondia, varmaan ajaa asian siinä missä se fordin omakin?

7

1884

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuluu se

nilsiän seikin öljy eli manoilin valmistama kunnon rasva

• on halvempaa

Kokeiltu Helix,illä ja kivat kylmäkäynnistykset -25 ,ssä kun pakoventtiilit jumittuvat auki.(=tulpaton mopo)
      Lohkolämmitin auttoi asiassa kun saatiin sellaisen jatkoksi.
      Turha sitä pyörää on uudestaan keksiä ja öljy ei merkkaa kokonaiskuluissa yhtään mitään mutta kun se oma öljykannu on sen 5litraa.
      Riittää siihen vaihtoon kivasti ja eikä jää monia kannunpohjia vesittymään.

• parasta.

Diamond toimii parhaiten, ei jumi venttiillit. Parempaa kuin voortin oma.

• sen niin tarkkaa ole, kunhan katsot ettei ole mitään 0W öljyä. eli 5W-40 on oikein passelia

• Voooort

Niin,ilkeyttään se valmistaja varmaan
        käskee käyttämään 5/30...
        Miksi ei voi käyttää suositeltua?
        Nostimia on juminut juurikin muilla
        öljyillä.
        No.omaansahan saa laittaa mitä haluaa...

• viimeinen fordi

Kato että kannun kyljessä on Fordin hyväksymä.
      Koodi Ford WSS-.... samakuin käyttöohjekirjassa.
      Turha sinne on muita litkuja laitella.

Ford kun ei osannut tehdä hydraulisia venttiilin nostimia, niin tämä puute paikattiin erikois öljyllä.

sen pituinen se

• syystä

Jota Ford ei ole kertonut julkisuuteen, Ford on luokitellut Zetec- moottoreihin hyväksytyiksi vain Zetec- öljyä, joka on mineraalipohjaista öljyä. Liekö sitten jotakin tiivisteisiin liittyvää, (stefat, venttiilinvarrenkumit, tms.) mutta varminta tietenkin olisi käyttää valmistajan suosittelemaa öljyä.

Motonet taitaapi myydä aikas edullisesti Zetec- öljyä verrattuna merkkiliikkeen hintapyyntöihin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      859
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      829
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      749
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe