Minun sims2 ei toimi! Kokeilin ladata netistä vaatteita! En saanu niitä sims2! No sitten se ei toiminu koko peli. Isäni katsoi peliä ja hän sanoi, että mulla puuttuu joku ohjelma! No en m uista sitä ohjelmaa niin kysyisin että muistateko te sen ohjelman ja voiko sen ladata jostain?
sims2 apua
7
536
Vastaukset
- mmeri_
no oletkos ladannut vaatteeseen meshin jos sitä tarvitaan? ja oletko purkanut sen oikeaan kansioon? eli se on Downloads kansio. jos sitä ei ole tee se itse ja kirjoita tuo Downloads juuri noin.
mistä me se ohjelma voijaa tietää, ku sun isäs ei ole sitä meille kertonu! kysyppä isukiltas uuestaan, että mikä kansio miulta puuttuu ja kysy vasta tällä sit! - iojfoijerfre
et sä kyllä mitää erillisohjelmia tartte simsin käynnistämiseen! siis mitä ihmettä sä horiset?
- Yavanna
Puuttuuko sulta tui directx? Jos puuttuu, niin sen kyllä pitäisi tulla pelin mukana ja muistaakseni ihan ajankohtainen versio. Tosin tuo directsX pitäis löytyä ihan googletta,allakin, jos sitä ei nyt pelin mukana tullutkaan.
Suosittelen nyt, että katsotte nyt ihan ajan kanssa, että koneesi vastaisi pelisi vaatimuksia ja samalla sitten otat sen puuttuvan ohjelman nimen ylös, koska me emme valitettavasti osaa lukea ajatuksiasi.DirectX tulee kyllä pelin mukana aina.
Jos et jostain syystä asentanut/peli ei asentanut niin näin:
Sims CD 1 sisään ja sitten, käynnistä-suorita C:\DirectX\dxsetup.exe paina ok.- sims2
viveca87 kirjoitti:
DirectX tulee kyllä pelin mukana aina.
Jos et jostain syystä asentanut/peli ei asentanut niin näin:
Sims CD 1 sisään ja sitten, käynnistä-suorita C:\DirectX\dxsetup.exe paina ok.Koneelta puuttu setup.exe saiskohan sen jostain ladattua
- piejfpef
sims2 kirjoitti:
Koneelta puuttu setup.exe saiskohan sen jostain ladattua
eipä löytyny multakaan mitään setup.exejä, mutta kyllä vain peli toimii. sä et vain osaa. :P
- sims2
piejfpef kirjoitti:
eipä löytyny multakaan mitään setup.exejä, mutta kyllä vain peli toimii. sä et vain osaa. :P
No kun oon koittanu aika monta kertaa ladata pelin uudestaan mut se ei lähde pyörimään ei millään! et en tiiä mikä sit on vikana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2685761Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651909- 1801720
- 1191201
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131151Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181551047Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71026Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41931RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49921Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288912