sims2 apua

Sims2

Minun sims2 ei toimi! Kokeilin ladata netistä vaatteita! En saanu niitä sims2! No sitten se ei toiminu koko peli. Isäni katsoi peliä ja hän sanoi, että mulla puuttuu joku ohjelma! No en m uista sitä ohjelmaa niin kysyisin että muistateko te sen ohjelman ja voiko sen ladata jostain?

7

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmeri_

      no oletkos ladannut vaatteeseen meshin jos sitä tarvitaan? ja oletko purkanut sen oikeaan kansioon? eli se on Downloads kansio. jos sitä ei ole tee se itse ja kirjoita tuo Downloads juuri noin.

      mistä me se ohjelma voijaa tietää, ku sun isäs ei ole sitä meille kertonu! kysyppä isukiltas uuestaan, että mikä kansio miulta puuttuu ja kysy vasta tällä sit!

    • iojfoijerfre

      et sä kyllä mitää erillisohjelmia tartte simsin käynnistämiseen! siis mitä ihmettä sä horiset?

    • Yavanna

      Puuttuuko sulta tui directx? Jos puuttuu, niin sen kyllä pitäisi tulla pelin mukana ja muistaakseni ihan ajankohtainen versio. Tosin tuo directsX pitäis löytyä ihan googletta,allakin, jos sitä ei nyt pelin mukana tullutkaan.
      Suosittelen nyt, että katsotte nyt ihan ajan kanssa, että koneesi vastaisi pelisi vaatimuksia ja samalla sitten otat sen puuttuvan ohjelman nimen ylös, koska me emme valitettavasti osaa lukea ajatuksiasi.

      • DirectX tulee kyllä pelin mukana aina.

        Jos et jostain syystä asentanut/peli ei asentanut niin näin:

        Sims CD 1 sisään ja sitten, käynnistä-suorita C:\DirectX\dxsetup.exe paina ok.


      • sims2
        viveca87 kirjoitti:

        DirectX tulee kyllä pelin mukana aina.

        Jos et jostain syystä asentanut/peli ei asentanut niin näin:

        Sims CD 1 sisään ja sitten, käynnistä-suorita C:\DirectX\dxsetup.exe paina ok.

        Koneelta puuttu setup.exe saiskohan sen jostain ladattua


      • piejfpef
        sims2 kirjoitti:

        Koneelta puuttu setup.exe saiskohan sen jostain ladattua

        eipä löytyny multakaan mitään setup.exejä, mutta kyllä vain peli toimii. sä et vain osaa. :P


      • sims2
        piejfpef kirjoitti:

        eipä löytyny multakaan mitään setup.exejä, mutta kyllä vain peli toimii. sä et vain osaa. :P

        No kun oon koittanu aika monta kertaa ladata pelin uudestaan mut se ei lähde pyörimään ei millään! et en tiiä mikä sit on vikana!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe