Minun sims2 ei toimi! Kokeilin ladata netistä vaatteita! En saanu niitä sims2! No sitten se ei toiminu koko peli. Isäni katsoi peliä ja hän sanoi, että mulla puuttuu joku ohjelma! No en m uista sitä ohjelmaa niin kysyisin että muistateko te sen ohjelman ja voiko sen ladata jostain?
sims2 apua
7
562
Vastaukset
- mmeri_
no oletkos ladannut vaatteeseen meshin jos sitä tarvitaan? ja oletko purkanut sen oikeaan kansioon? eli se on Downloads kansio. jos sitä ei ole tee se itse ja kirjoita tuo Downloads juuri noin.
mistä me se ohjelma voijaa tietää, ku sun isäs ei ole sitä meille kertonu! kysyppä isukiltas uuestaan, että mikä kansio miulta puuttuu ja kysy vasta tällä sit! - iojfoijerfre
et sä kyllä mitää erillisohjelmia tartte simsin käynnistämiseen! siis mitä ihmettä sä horiset?
- Yavanna
Puuttuuko sulta tui directx? Jos puuttuu, niin sen kyllä pitäisi tulla pelin mukana ja muistaakseni ihan ajankohtainen versio. Tosin tuo directsX pitäis löytyä ihan googletta,allakin, jos sitä ei nyt pelin mukana tullutkaan.
Suosittelen nyt, että katsotte nyt ihan ajan kanssa, että koneesi vastaisi pelisi vaatimuksia ja samalla sitten otat sen puuttuvan ohjelman nimen ylös, koska me emme valitettavasti osaa lukea ajatuksiasi.DirectX tulee kyllä pelin mukana aina.
Jos et jostain syystä asentanut/peli ei asentanut niin näin:
Sims CD 1 sisään ja sitten, käynnistä-suorita C:\DirectX\dxsetup.exe paina ok.- sims2
viveca87 kirjoitti:
DirectX tulee kyllä pelin mukana aina.
Jos et jostain syystä asentanut/peli ei asentanut niin näin:
Sims CD 1 sisään ja sitten, käynnistä-suorita C:\DirectX\dxsetup.exe paina ok.Koneelta puuttu setup.exe saiskohan sen jostain ladattua
- piejfpef
sims2 kirjoitti:
Koneelta puuttu setup.exe saiskohan sen jostain ladattua
eipä löytyny multakaan mitään setup.exejä, mutta kyllä vain peli toimii. sä et vain osaa. :P
- sims2
piejfpef kirjoitti:
eipä löytyny multakaan mitään setup.exejä, mutta kyllä vain peli toimii. sä et vain osaa. :P
No kun oon koittanu aika monta kertaa ladata pelin uudestaan mut se ei lähde pyörimään ei millään! et en tiiä mikä sit on vikana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429