nuorille hevareille ja punkkareille?viikonloppuna ykskii jätkä uhkas painaa turppa ja repiä mun rotsin ja sitten useat vaan osoitteli naureskeli mulle ja mun kamuille.
Miksi Savonlinnassa nauretaan
22
2833
Vastaukset
- Tundra Tauno
Säkä etteivät antaanneet turppaa. Tänne kun tulette, vetäkäätte tanhutamineet niskaan.
Polvisukat jalkhaan, missä tupsutiloisesti heiluu
ja helapääpuukko vyölle, iloisenraidallisetliivit
niskaan.Lakerikengät jalkhaan, eippä tule turphaan.- MAnnE h0j h0j
sen jälkeenhän vasta turpaan tuleekin. yhtä pellejä kuten hopparihomot, hevaripellet ja punkkarirunkkarit.
olkaa normaaleja ihmisiä niin ei tule mitään turpaanvetojaisia. - epänormaali
MAnnE h0j h0j kirjoitti:
sen jälkeenhän vasta turpaan tuleekin. yhtä pellejä kuten hopparihomot, hevaripellet ja punkkarirunkkarit.
olkaa normaaleja ihmisiä niin ei tule mitään turpaanvetojaisia.Eli jos katsotaan, että normaali = enemmistö, niin silloin varmaan haluat syödä paskaa, koska miljardit kärpäsetkin syö...
- hitossa
savonlinnassa nauretaan ihmisille jotka näyttää erilaisilta onhan tää nii iso kaupunki ettei urpot älyä että on elämää savonlinnan rajojenkin ulko puolella ite sitä mieltä olkaa kaikki vapaasti omanlaisia ja niille jotka tulee huutelee ni huuda takas tai lähe pois ei sellaset urpot tee mitään muuuta ku yrittää pönkittää omaa itse tuntoa.
- ...pitkä...
...lause ;)
- te itsekin
älyätte nauraa itsellenne parinkymmenen vuoden kuluttua. Senverran lapselliselta uhoajilta te pikkupellet tosiaan aikuisten silmissä näytätte. Samanlainen tunne oli heinäkuussa larppaajien kanssa. Purkaisitte energiaanne johonkin järkevään ja hyödylliseen tekemiseen. Toimintanne ei tätä maailmaa paranna, valitettavasti.
- savosucks
Joo, tervetuloa vaan savonlinnaan, ei tässä kaupungissa ole tilaa suvaisevaisuudelle.
Toivottavasti mahd. moni ehtii lukea tämän ennen kuin sensuroija poistaa sen.- Tundra Tauno
Painajainen tästä valvojasta. Miksiköhän??
- täälläkin
koko ajan? Jos siellä mikkelissä noin vituttaa, niin
ota kartta läskiseen tumppuun ja kah SAVOA sekin on.
Iidootti! - savosucks
täälläkin kirjoitti:
koko ajan? Jos siellä mikkelissä noin vituttaa, niin
ota kartta läskiseen tumppuun ja kah SAVOA sekin on.
Iidootti!Kuka sanoi, että asun Mikkelissä (isolla alkukirjaimella) ja "idiootti" kirjoitetaan yhdellä iillä
savosucks kirjoitti:
Kuka sanoi, että asun Mikkelissä (isolla alkukirjaimella) ja "idiootti" kirjoitetaan yhdellä iillä
Meni SaPKon matsiin Savosuck,
päähänsä lensi kuminen puck.
Savosuckin otsaluu hajosi pahasti,
lekuri savosuckin tyhjiin rahasti.
Siitä suuttui kauheesti savosuck,
soitti äidilleen ja huusi fuck.
Äidin kaulin savosuckin päähän kalahti,
varpusparvi savosuckin housuun valahti.
- BadMyntton
Minunkin täytyi muuttaa pois koko kaupungista, koska kohtasin niin paljon ennakkoluuloja ja kiusaamista. Minä olin laihanlainen ja täysin harmiton nuori muusikonalku. Pellavaiset kutrit roikkuivat olkapäilläni kuin viiniköynnös vanhalla muurilla. Nenääni ja korviani koristivat Bantu-heimolle ominaiset luut ja uistimet! Mitään pahaa en tahtonut kellekkään!!! Halusin ainoastaan estää monikansallisen hampurilaisriistäjäketjun maihinnousun kauniiseen lintukotooni! Yritin parantaa maailmaa juomalla kiljua ja osoittamalla mieltäni. Välillä esiinnyin bändidni kanssa ja huutelin mikrofooniin iskulauseita " mäk is möödöö" ja "go Shell, go hell", kunnes eräänä iltana kun puistossa vetämässä dullaa jota olin ostanut soskunrahoilla, tulivat kaljut miehet ja hakkasivat minut järkiini. He leikkasivat tukkani, poistivat koristeeni ja syöttivät minulle 4 bigmackkiä ja juottivat päälle shellin 10w 50 öljyä. Kun sitten olin tunnin pari itkenyt puistonpenkillä korvat riekaleina, päätin olla ihmisiksi. Ole sinäkin, ettet koe kohtaloani!
- sanat suustani
Tuo oli asiaa ;)
- HelevetinPerkele
Muistakaa: hevi tulee ja hevi tappaa, mutta punk is dead!
Hevi on parasta.
Teille nauraa vain ymmärtämättömät paskahousut jotka kuuntelee Meiju Suvasta ja Topi Sorsakoskea.
Itse nauran sellaisille junteille sillä he eivät ymmärrä musiikista hevon**ttuakaan.- BadMyntton
nyt aikanen mies kehtoo!!! Uskon että joudut nauramaan itsellesi joka päivä. Heavy metal is the law buahahahahahahaha!!!!!! Ja kuka toimii tuomarina , Manowaarin laulaja???? Olis se hauskaa kun nahkapukuun pukeutuneet ryppyset keski-iän ylittäneet hevarit jakais oikeutta kansalaisille! Oiiiiiiiiiii jauuuuuuuuuuuu hävimedöl reis joo händd ap tyy ti eöööö HAIL HAIL Manowar kills...yaaahhhhhh right!!!
- mies savosta
Metallidiggarin kuuppa kolisee pahasti.
mies savosta kirjoitti:
Metallidiggarin kuuppa kolisee pahasti.
Helloween jysäyttää täyskaasulla biisin Phantoms of death!
Kyllä siinä alkaa tosiaan naapureiden nupit kolista ja kattopeltikin ottaa lukua.BadMyntton kirjoitti:
nyt aikanen mies kehtoo!!! Uskon että joudut nauramaan itsellesi joka päivä. Heavy metal is the law buahahahahahahaha!!!!!! Ja kuka toimii tuomarina , Manowaarin laulaja???? Olis se hauskaa kun nahkapukuun pukeutuneet ryppyset keski-iän ylittäneet hevarit jakais oikeutta kansalaisille! Oiiiiiiiiiii jauuuuuuuuuuuu hävimedöl reis joo händd ap tyy ti eöööö HAIL HAIL Manowar kills...yaaahhhhhh right!!!
Itse en maininnut Manowaria sanallakaan.
Sinä ilmeisesti pidät nahkapukuihin pukeutuneista keski-ikäisistä hevipojista joten en pilkkaa sinua sen enempää.
Itse kuuntelen hevibändien musiikkia sillä hevihän on tunnetusti parasta.
Ymmärrän toki ette sinä ymmärrä hevistä paskaakaan sillä sinut on kasvatettu mustalaisten keskuudessa kuunnelleen jotain saatanan Rainer Frimannia. Otan osaa, lahopää.
- Tukkijätkä..
Kyllä miekii oisin tempassu teiltä hampaat kurkkuun, tänne on ihan turha tulla tulla kiljuhumalassa messoomaan,varastelemaan ja paikkoja sotkemaan spreillä.
Kyllä myö ollaan enenkii pietty hipit kurissa. - hurja hevari
Minä asun savonlinnassa ja kuuntelen heviä. Kuuntelen myös punkkia ja Meiju Suvasta. Pidän niistä kaikista ja monesta muusta. Pukeudun mustaan ja käyn lauantaisin tanssimassa taminossa ysäreitä ja uudempia jumputuksia. Minulla ei henkilökohtaisesti ole mitään hevareita,punkkareita,iskelmöijiä,hoppareita tai kiihkouskovaisia vastaan. Moni tuntuu uskovan,että stereotypiat rulaavat. En usko noin, enkä toivoisi kenenkään muunkaan uskovan.
Jos joku haukkuu minua ja musiikkimakuani/tyyliäni, en hauku takaisin. Kannustan kritiikkiin, mutta en lähde muuttamaan itseäni tai muita huonoin perustein.
En ole täydellinen,enkä luule olevani. En viilaa pilkkua,enkä ole hiljaa.
Onnea kaikille savonlinnalaisille,niin suvaitseville kuin suvaitsemattomillekin, kun olette saapuneet tähän kaupunkiin. Itse en tunne olevani onnekas.- kohtaloonnn
on syytäsi, hipp.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791492
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431091No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1951070Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38765- 14690
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30681Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .18610