Spiritismi ei ole totta

Minä

Jos pelialustana on esim.leivinpaperia,se ja lasi
muodostavat semmosen sähköhomman,joka liikuttaa lasia...älyättekö?
Spiritismillä ei ole mitään tekemistä henkien kanssa,vaikka niin luulettekin.
Huomattiin kavereiden kanssa...
ei tarvinnu kun vähän liikkua tai tehdä jotain,niin pysty ohjaamaan sitä lasia!
toivottavasti ette pettyneet.

15

1481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä vaaaaan

      ...alustana ei ookaan mitään sellasta joka muodostaa sen sun "sähköhommelis"??? mekin ollaan kokeiltu leivinpaperilla JA sellasella erilaisella alustalla. ei pidä paikkaansa ehkä!!

      • Minä

        kyllä se mun sähköhommeli toimii
        toisellaisilla alustoillakin.


      • minä vain
        Minä kirjoitti:

        kyllä se mun sähköhommeli toimii
        toisellaisilla alustoillakin.

        Mä oikeesti vakuutan teille, et spiritismillä voi oikeesti saada yhteyksiä..SAATANAAN!! Ja milläs mä tän perustelen..no ensinnäki, mistäs ne spiritismin aikana yleensä tapahtuvat yliluonnolliset ilmiöt tulee?? niitä voi olla esim. valojen välkkyminen, sellanen outo ikäänkuin "virtaus" läpi huoneen. Vaikka kukaan ei koskiskaan valokatkaisijaan eikä mitään..Mä oon kuullu näistä tutuilta, jotka on kokeillu spiritismiä ja ne vakuuttaa, et sen lasin liikkumisen lisäks tapahtu paljo muuteki, MITÄ EI VOI SELITTÄÄ JÄRJELLÄ! Ja sit oon kans kuullu, et monille jotka on sitä spiritismiä kokeillu, on tullu sellanen älyttömän ahdistunut ja paha olo. Ja siis muutenki mä on kuullu paljo kaikesta yliluonollisista ilmiöistä.. joita ei oo siis kukaan pystyny järjellä selittään! Mä oon kuullu/lukenu paljo myös ihmeistä, joita JUMALA on tehny..Mut mä voisin viel laittaa katkelman tähän yhen nuoren kirjeestä sellaselle aika kuuluisalle ympäri Suomea kiertävälle uskovaiselle tyypille ku Riku Rinne. Ja tää on siis sen Rikun kirjottamasta kirjasta, johon on koottu myös nuorten sille lähettämiä kirjeitä:

        Auta!
        Pari viikkoo sitten mä ja pari muuta oltiin yhellä mun kamulla pelaamassa spiritismiä. Mä houkuttelin ne siihen. Maija ei ois halunnu. Mut lopulta se suostu. Se pelkäs ihan kauheesti. No, me ei saatu sitä lasia liikkeelle, kun Maija alko äkkiä itkeen. Se ei itekkään tienny, mikä sille tuli. Mut me kaikki oltiin tunnettu sellanen outo "virtaus". Se aaltoili meissä ja meidän ympärillä. Ja se lasi olis halunnu liikkua. Me kaikki tunnettiin se.
        Musta on tullu hirveen tunteeton ja kylmä. Mä en osaa kuin vihata ja pelätä.
        Mä kuuntelen saatanaa ylistävää musaa ja viiltelen itseeni. Se antaa oudon voimantunteen.
        Musta on tullu lähes hermoraunio ja elämä on menettäny merkityksensä.
        joka perjantai mä juon itteni sammuksiin, ettei tarvis ajatella enenpää. Mä en haluais olla enää tällainen. Mun elämästä on tullu pahan valtataistelu.
        Sen spiritismijutun jälkeen mulla on ollut tosi paha olo.
        Auta mua. Mua ohjailee jotkut muut vomat. Rukoile ees mun puolesta!
        t:Kerttu

        Että tällasta.. Ja toi löytyy siis Riku Rinteen kirjottamasta kirjasta Aika on lähellä..
        Mä en osaa kunnolla selittää tätä spiritismijuttuu teille, niinku haluisin, sori..Mut joka tapauksessa, spiritismi on siis ihan totta!! (aina se ei kuiteskaan välttämättä onnistu) Uskokaa tai älkää uskoko. Niin myös Jumala ja saatana on olemassa.Piste.


      • Minä
        minä vain kirjoitti:

        Mä oikeesti vakuutan teille, et spiritismillä voi oikeesti saada yhteyksiä..SAATANAAN!! Ja milläs mä tän perustelen..no ensinnäki, mistäs ne spiritismin aikana yleensä tapahtuvat yliluonnolliset ilmiöt tulee?? niitä voi olla esim. valojen välkkyminen, sellanen outo ikäänkuin "virtaus" läpi huoneen. Vaikka kukaan ei koskiskaan valokatkaisijaan eikä mitään..Mä oon kuullu näistä tutuilta, jotka on kokeillu spiritismiä ja ne vakuuttaa, et sen lasin liikkumisen lisäks tapahtu paljo muuteki, MITÄ EI VOI SELITTÄÄ JÄRJELLÄ! Ja sit oon kans kuullu, et monille jotka on sitä spiritismiä kokeillu, on tullu sellanen älyttömän ahdistunut ja paha olo. Ja siis muutenki mä on kuullu paljo kaikesta yliluonollisista ilmiöistä.. joita ei oo siis kukaan pystyny järjellä selittään! Mä oon kuullu/lukenu paljo myös ihmeistä, joita JUMALA on tehny..Mut mä voisin viel laittaa katkelman tähän yhen nuoren kirjeestä sellaselle aika kuuluisalle ympäri Suomea kiertävälle uskovaiselle tyypille ku Riku Rinne. Ja tää on siis sen Rikun kirjottamasta kirjasta, johon on koottu myös nuorten sille lähettämiä kirjeitä:

        Auta!
        Pari viikkoo sitten mä ja pari muuta oltiin yhellä mun kamulla pelaamassa spiritismiä. Mä houkuttelin ne siihen. Maija ei ois halunnu. Mut lopulta se suostu. Se pelkäs ihan kauheesti. No, me ei saatu sitä lasia liikkeelle, kun Maija alko äkkiä itkeen. Se ei itekkään tienny, mikä sille tuli. Mut me kaikki oltiin tunnettu sellanen outo "virtaus". Se aaltoili meissä ja meidän ympärillä. Ja se lasi olis halunnu liikkua. Me kaikki tunnettiin se.
        Musta on tullu hirveen tunteeton ja kylmä. Mä en osaa kuin vihata ja pelätä.
        Mä kuuntelen saatanaa ylistävää musaa ja viiltelen itseeni. Se antaa oudon voimantunteen.
        Musta on tullu lähes hermoraunio ja elämä on menettäny merkityksensä.
        joka perjantai mä juon itteni sammuksiin, ettei tarvis ajatella enenpää. Mä en haluais olla enää tällainen. Mun elämästä on tullu pahan valtataistelu.
        Sen spiritismijutun jälkeen mulla on ollut tosi paha olo.
        Auta mua. Mua ohjailee jotkut muut vomat. Rukoile ees mun puolesta!
        t:Kerttu

        Että tällasta.. Ja toi löytyy siis Riku Rinteen kirjottamasta kirjasta Aika on lähellä..
        Mä en osaa kunnolla selittää tätä spiritismijuttuu teille, niinku haluisin, sori..Mut joka tapauksessa, spiritismi on siis ihan totta!! (aina se ei kuiteskaan välttämättä onnistu) Uskokaa tai älkää uskoko. Niin myös Jumala ja saatana on olemassa.Piste.

        He ovat uskoneet liikaa siihen,ja seonneet.
        Mielikuvituksen tuotetta.Jos pelkää jotain oikein paljon,ihmeellisiä asioita rupeaa tapahtumaan.


      • Arttur88
        Minä kirjoitti:

        He ovat uskoneet liikaa siihen,ja seonneet.
        Mielikuvituksen tuotetta.Jos pelkää jotain oikein paljon,ihmeellisiä asioita rupeaa tapahtumaan.

        Mutta spiritismi on silti totta(piste!)


      • Minä
        Arttur88 kirjoitti:

        Mutta spiritismi on silti totta(piste!)

        ei ole olemassa pahoja henkiä.
        Raamatun mukaan jumala tuhosi saatanan.
        Ja kaikki toi spiritismiin liittyvä on huuhaata.
        Äitinikin pienenä pelasi sitä,ja huomasi et se ei ole totta,vaikka kuinka keskitty siihen ja usko.
        Ne huomas ton saman jutun minkä mäkin huomasin kamujen kans


      • Arttur88
        Minä kirjoitti:

        ei ole olemassa pahoja henkiä.
        Raamatun mukaan jumala tuhosi saatanan.
        Ja kaikki toi spiritismiin liittyvä on huuhaata.
        Äitinikin pienenä pelasi sitä,ja huomasi et se ei ole totta,vaikka kuinka keskitty siihen ja usko.
        Ne huomas ton saman jutun minkä mäkin huomasin kamujen kans

        Ja pahoja henkiä on. Ilman pahuutta ei olisi tasapainoa ja kaikki tuhoutuisi.
        Saatana on osa jumalaa ja se pitää tasapainoa yllä.

        Läheskään kaikki spiritismitarinat eivät ole totta ja läheskään aina se ei onnisti, mutta ilmiö on todellinen.


      • Minä
        Arttur88 kirjoitti:

        Ja pahoja henkiä on. Ilman pahuutta ei olisi tasapainoa ja kaikki tuhoutuisi.
        Saatana on osa jumalaa ja se pitää tasapainoa yllä.

        Läheskään kaikki spiritismitarinat eivät ole totta ja läheskään aina se ei onnisti, mutta ilmiö on todellinen.

        mihin uskoo.Mutta mä olen ainakin itse vakuuttunut siitä,että tää kaikki on pelkkää huuhaata,ihmisten mielikuvituksen tuotetta.


      • Arttur88
        Minä kirjoitti:

        mihin uskoo.Mutta mä olen ainakin itse vakuuttunut siitä,että tää kaikki on pelkkää huuhaata,ihmisten mielikuvituksen tuotetta.

        Sama se mihin uskoo.

        Kunhan nyt eletään hyvä elämä=)

        Hauskaa kesän alkua ;)


      • Minä
        Minä kirjoitti:

        mihin uskoo.Mutta mä olen ainakin itse vakuuttunut siitä,että tää kaikki on pelkkää huuhaata,ihmisten mielikuvituksen tuotetta.

        Pääasia että ollaan iloisia
        ja nautitaan kesästä:)
        Senkin ilopilleri:)


      • Joonas
        Minä kirjoitti:

        ei ole olemassa pahoja henkiä.
        Raamatun mukaan jumala tuhosi saatanan.
        Ja kaikki toi spiritismiin liittyvä on huuhaata.
        Äitinikin pienenä pelasi sitä,ja huomasi et se ei ole totta,vaikka kuinka keskitty siihen ja usko.
        Ne huomas ton saman jutun minkä mäkin huomasin kamujen kans

        "Jumala tuhosi Saatanan."

        No ei sentään tuhonnut, muistaaksseni "syöksi" helvettiin, mutta ei sentään tuhonnut. ;)


      • Spiritismi

        Miksi lasi liikkuu"" kun ihmisessa on energiaa joka kulkee jos liikkuu ja kun kosket lasiin et voi olla liukkumatta kuin patsas joten energia liikkuu ja kun se energia tulee sormiin se lasi likkuu ""älyytkö"" ja miksi ihminen sekoaa "" se johtuu siitä kun se uskoo liikaa toivottavasti et enää usko tuohon hölönpömppään.""


    • joo

      Hahahaahahaahahahaa!! Hohohoohohoho!!!!
      Silmät vuotaa... Hohohohoohohoho!!
      Mahaa sattuu...

    • tixu<3

      Spiritismistä on turha kiistellä, koska se on todistettu juttu. Jos maailmassa on hyvä, eli jumala pitää olla myös paha, eli saatana.
      Ns. peli toimi jos et usko siihen. Siihen on uskottava 100 prosenttisesti.

      Joillekki spiritismin aikana tapahtuville ilmiöille voi olla looginen elitys mutta joillekkin ei.
      Serkkullani on pahoja muistoja spiritismistä ja saatanan palvonnasta. Tällä hetkellä hän on mielisairaalassa ja tulee olemaan koko loppuikänsa, koska sekosi. Spiritismiä ei kannata ottaa leikillä sillä se on oikeasti vaarallinen. Jos siihen tarpeeksi uskoo ja pelkääminen menee yli rajan voit nähdä hahmoja jne jne. Mutta kun pysyt rauhallisena ja pelaat sitä, se toimii, lasi liikkuu ja kertoo tulevaisuudestasi, miten se olisi mahdollista jos itse liikkuttaisit lasia?

    • tixu<3<3

      On myös olemassa sellaisia lautoja, joita voit ostaa esmikerkiksi goottiliikkeistä. Niissä ei liiku mikään "sähköhomma".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe