Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

asetta

Nimetön

Näyttää siltä että netistä on melko vaikea saada mustan pörssin asetta itse olen törmänny muutamaan mutta hinta on ollu ainakin sama kuin kaupas. Itseä kovasti kiinnostaisi 9mm tai suurempi ku lupaa ei anneta kunnon kansalaiselle jos ei seurois liiku. Ja kokemusta ampumisesta on jonkin verran pidän enemmän itsenäisestä ampumisesta. Tarjouksia haluaisin kovasti [email protected]

22

1430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaapunnipoeka

      ..sinu pittää kasvoo aenae keskikokoseks. Suattaa älykkyytes kasvoo samoella vapinoella.

      • Nimetön

        miä en aina ymmärrä sinua kaupunkipoeka ku sen verran tyhmä satun olemaan murteesi on melko vaikeaa minulle plussaa olisi ku näin tyhmälle ku minä vastaisit selvällä suomella


      • kaapunnipoeka
        Nimetön kirjoitti:

        miä en aina ymmärrä sinua kaupunkipoeka ku sen verran tyhmä satun olemaan murteesi on melko vaikeaa minulle plussaa olisi ku näin tyhmälle ku minä vastaisit selvällä suomella

        "Älä kerjää ikävyyksiä".

        Voe tokkiis ku pit käävvä mongertammaa.


      • 232143142e3 ja tämä ei ole ...
        kaapunnipoeka kirjoitti:

        "Älä kerjää ikävyyksiä".

        Voe tokkiis ku pit käävvä mongertammaa.

        En kerjää ikävyyksiä Enkä halua loukata puhu savoa suolla sitä suustas minkä kerkeet se ei minua haittaa en vain aina ymmärrä kaikkea. ÄLÄ ittees ota mitä miun suu värkkeeni piästää pihalle. Have fun and peace :)


    • Zyrppa

      Tietäisi kyllä yhden keltä saisi ysimillisen laittomasti ostettua.mutta enpä kerro sulle että keneltä.

      • Nimetön

        No tosta ei juuri kovin suurta iloa minulle ollut mut kiitti tyhjästä


      • Viänäse Tumi

        Voep ollakkii jotta joovut kohta kertomaa polliiseille.


    • joopajoopa

      Sanot että " hinta on ollu ainakin sama kuin kaupas ", mistä oot nii halpoja löytäny, sanoppas niin käyn ostamas. Meillä päi mustapyssy maksaa ainaki 3 kertaa enemmän ku kaupas.

      • kaapunnipoeka

        siinäe vieläe yks onneton lissee.


      • 12334554 ja vittu

        se oli vain yksittäinen tapaus omasta mielestä oli kova hinta vanha 357 semmoonen 700e


      • kaapunnipoeka
        12334554 ja vittu kirjoitti:

        se oli vain yksittäinen tapaus omasta mielestä oli kova hinta vanha 357 semmoonen 700e

        Freedom Armsista tae Desert Eaglesta suati Pythonin Coltista. Untaha tämää kumminnii onnii. Kää wessassa jä mää jatkamaa unias.


      • Nimetön
        kaapunnipoeka kirjoitti:

        Freedom Armsista tae Desert Eaglesta suati Pythonin Coltista. Untaha tämää kumminnii onnii. Kää wessassa jä mää jatkamaa unias.

        En ymmärrä kaikkea pahoittelut


      • ainaki
        12334554 ja vittu kirjoitti:

        se oli vain yksittäinen tapaus omasta mielestä oli kova hinta vanha 357 semmoonen 700e

        huomattavasti enemmän ku laillisesta. 1000€ ois ihan hyvä hinta 357lle..paskalleki.


      • joopajopapapa
        12334554 ja vittu kirjoitti:

        se oli vain yksittäinen tapaus omasta mielestä oli kova hinta vanha 357 semmoonen 700e

        Aika halpa mun mielest se 357:a. Vaikka vanha mut sehä maksaa välil rikkoo lakii. Semmonen vanha FN Browning m1910, 7,65mm maksais täällä päi semmosen 600€. Uus makarov tai ruger 22lr menis 1000€. Meikä ois ainaski ostanu sen 357:an mut ehä mie tiiä etteeköö missöö kunos se röikäle sit loputiljois o.


      • Nimetön
        joopajopapapa kirjoitti:

        Aika halpa mun mielest se 357:a. Vaikka vanha mut sehä maksaa välil rikkoo lakii. Semmonen vanha FN Browning m1910, 7,65mm maksais täällä päi semmosen 600€. Uus makarov tai ruger 22lr menis 1000€. Meikä ois ainaski ostanu sen 357:an mut ehä mie tiiä etteeköö missöö kunos se röikäle sit loputiljois o.

        JOO vähä kaduttaa ettei tullu ostettua sitä ku tää suomes on oikeasti melko vähän luvattomia aseita. Ny sitte oon huomannu ku niitä enemmän olen katellu. Tarjoajia on melko vähän. Jostakin tietty voi saada edullisesti hyvänkin kun vaan löytää myyjän. Mut mailman markkina hinnois 1000e 357 on melko kova mutta suomessa varmaan aika normaali ku tarjonta on niin vähäistä mutta suomessakin voi saada melko suopeaan hintaan aseen ku vaan löytää sopivan myyjän. 22 kalipeerista luvatonta en suosi ku niihin saa helposti luvanki ja omaan tarkoitukseeni mieluusti ostankin sellaisen luvallisen aseen. Täs hiljan hain 9 lupia niin ei herunu ku en kuulu enää nykyään ampumaseuroihin mutta pidän itsenäisestä ampumisesta. Se on kyllä perseestä että ei saa lupaa 9mm sitte pitää ettiä luvaton ku en jaksa säätää byrokratian kanssa se on mielestäni epäsuoraa vittuilua normaalia ihmistä kohtaa.


      • Nimetön kirjoitti:

        JOO vähä kaduttaa ettei tullu ostettua sitä ku tää suomes on oikeasti melko vähän luvattomia aseita. Ny sitte oon huomannu ku niitä enemmän olen katellu. Tarjoajia on melko vähän. Jostakin tietty voi saada edullisesti hyvänkin kun vaan löytää myyjän. Mut mailman markkina hinnois 1000e 357 on melko kova mutta suomessa varmaan aika normaali ku tarjonta on niin vähäistä mutta suomessakin voi saada melko suopeaan hintaan aseen ku vaan löytää sopivan myyjän. 22 kalipeerista luvatonta en suosi ku niihin saa helposti luvanki ja omaan tarkoitukseeni mieluusti ostankin sellaisen luvallisen aseen. Täs hiljan hain 9 lupia niin ei herunu ku en kuulu enää nykyään ampumaseuroihin mutta pidän itsenäisestä ampumisesta. Se on kyllä perseestä että ei saa lupaa 9mm sitte pitää ettiä luvaton ku en jaksa säätää byrokratian kanssa se on mielestäni epäsuoraa vittuilua normaalia ihmistä kohtaa.

        Jäsenyys ei ole pakollista, lukkeepi peräti aselaissa, mutta jos poliisimestari tykkää että ois seuran jäsen niin ei se mulla ainakaan maksa ko 20,- vuosi, siis ampuja jäsen maksu.


      • Nimetön
        raitis kirjoitti:

        Jäsenyys ei ole pakollista, lukkeepi peräti aselaissa, mutta jos poliisimestari tykkää että ois seuran jäsen niin ei se mulla ainakaan maksa ko 20,- vuosi, siis ampuja jäsen maksu.

        No täski mis miä asun niin ei ole sellaista virallista rataa lähellä mis vois ammuskella 9mm. Eli pitääs olla kulkuneuvo jotta pääsis kulkemaan ja siellä virallisella radalla jossa voi ampua 9mm niin joku kirjoittais lappuun jotain joka lyötääs liitteeks lupahakemukseen niin sitte sais 9mm luvat. Kovin monimutkaista 22lr saa kyl luvat noin vain mut kyllä 9mm saa ku jaksaa säätää. Nykyisin olen itse niin sairas että en jaksa säätää paperien kans, ampuisin mieluusti yksikseni rauhallises syrjäises paikas. Joten siksi ku lupaa ei myönnetä vaikka ei pitäisi olla mitään syytä evätä niin koen luvattoman helpommaksi hankkia ku leikkiä byrokratialla.


      • Nimetön kirjoitti:

        No täski mis miä asun niin ei ole sellaista virallista rataa lähellä mis vois ammuskella 9mm. Eli pitääs olla kulkuneuvo jotta pääsis kulkemaan ja siellä virallisella radalla jossa voi ampua 9mm niin joku kirjoittais lappuun jotain joka lyötääs liitteeks lupahakemukseen niin sitte sais 9mm luvat. Kovin monimutkaista 22lr saa kyl luvat noin vain mut kyllä 9mm saa ku jaksaa säätää. Nykyisin olen itse niin sairas että en jaksa säätää paperien kans, ampuisin mieluusti yksikseni rauhallises syrjäises paikas. Joten siksi ku lupaa ei myönnetä vaikka ei pitäisi olla mitään syytä evätä niin koen luvattoman helpommaksi hankkia ku leikkiä byrokratialla.

        Se tahtoo olla vähä vaikeaa saaha tuo 9mm. eka aseeksi, paitsi minä sain ennen tätä uutta aselakia eka käsiaseeksi 9mm pistoolin, mutta sitten taas toisaalta jos paljon ampuu niin 22cal. on hyvä vaihtoehto, itse ammun suurimmaksi osaksi 22cal. pistoolilla koska ammun paljon, tässäkin kuussa n.700 lks. jos oisin ampunut 9mm. noin paljon niin kalliiksi ois tullut, samalla tavalla se reikä tulee pahvitauluun kakskakkosella ko ysilläkin, mulla on myös se etu että radalle on 5 km. matka.


      • Nimetön
        raitis kirjoitti:

        Se tahtoo olla vähä vaikeaa saaha tuo 9mm. eka aseeksi, paitsi minä sain ennen tätä uutta aselakia eka käsiaseeksi 9mm pistoolin, mutta sitten taas toisaalta jos paljon ampuu niin 22cal. on hyvä vaihtoehto, itse ammun suurimmaksi osaksi 22cal. pistoolilla koska ammun paljon, tässäkin kuussa n.700 lks. jos oisin ampunut 9mm. noin paljon niin kalliiksi ois tullut, samalla tavalla se reikä tulee pahvitauluun kakskakkosella ko ysilläkin, mulla on myös se etu että radalle on 5 km. matka.

        No minulla kans 22 mutta haluaisin toiseksi aseeksi 9mm mutta perkele tätä lupapolitiikkaa on se niin joinki tarkkaa. Ku aattelee et eikö poliisinki kanna lta ois parempi et omistaisin luvallisen aseen ku se et jos haluaa 9mm joutuu alata luvatonta katteloo lapsellista sanon minä.


      • Nimetön kirjoitti:

        No minulla kans 22 mutta haluaisin toiseksi aseeksi 9mm mutta perkele tätä lupapolitiikkaa on se niin joinki tarkkaa. Ku aattelee et eikö poliisinki kanna lta ois parempi et omistaisin luvallisen aseen ku se et jos haluaa 9mm joutuu alata luvatonta katteloo lapsellista sanon minä.

        Jos pystyt riittävästi perustella harrastuksesi niin käsittääkseni ei pitäisi olla estoa 9mm. pistoolille, minä käytän "ampumapäiväkirjaa" jossa on aina jonkun nimikirjoitus jolla todistan tarvittaessa harrastukseni aktiivisuuden.


      • Nimetön
        raitis kirjoitti:

        Jos pystyt riittävästi perustella harrastuksesi niin käsittääkseni ei pitäisi olla estoa 9mm. pistoolille, minä käytän "ampumapäiväkirjaa" jossa on aina jonkun nimikirjoitus jolla todistan tarvittaessa harrastukseni aktiivisuuden.

        joo tuota pitänee miettiä tuolla varmaan irtoaisi lupa luulisin ainaski


      • GRIZZLY
        Nimetön kirjoitti:

        joo tuota pitänee miettiä tuolla varmaan irtoaisi lupa luulisin ainaski

        Siis ihan oikeasti Suomen lupapolitiikka ei ole mahdotonta. Se on tiukkaa mikä on hyvä. Joitakin paikallisia poikkeuksia lukuun ottamatta, luvan saamiseen riittää asialliset perustelut ja selvitys missä ampuu ja mitä ampuu. Luvan saamista helpottaa jos voi osoittaa itsellään olevan radankäyttö-oikeuden. Mitään paskaa ja puolittaisia totuuksia ei kannata yrittää syöttää,viranomainen ei ole tyhmä. Jos aiempia aseita ei ole, voipi 9mm ase olla tiukemmassa kuin normaalisti. .22:sta kun on yleisesti tavattu aloittaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2047
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1374
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1311
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      75
      1282
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe