Hei!
Olisi mukava saada asiantuntevia kommentteja mitä kukakin dobberin pennulle suosittelisi syötettävän.
Itselläni ensimäinen isompi rotu ja tarkoitus on aktiivisesti harrastaa, joten tärkeä juttu.
Meillä pentu 3kk 2vk ja haluaisin tehdä oikein ruoka puolen kanssa, ettei ainakaan ruokinnan takia tulisi luustoon vikoja.
Tiedän että vaihtoehtoja on paljon ja olen päätynyt kuitenkin ihan papuja syöttämään. Mutta kun niiiin monesta ihan hyvästä merkkiruuasta kuulee jos mitäkin negatiivista,niin ajattelin nyt sitten tätä kautta kysellä muiden dobberien omistajien mielipiteitä!
Nyt meillä on advance/serti pentu muona käytössä.
Ja vielä lisänä: tällä hetkellä pentu syö 3 kertaa päivässä, missä vaiheessa kannattaisi jättää 2 kertaan/pvä?
Toki hyvin paljon riippuu myös ihan koirasta.
Eli laittakaa papumerkkejä, jota itse olette pentu aikana syöttäneet ja hyväksi todenneet! Kiitos! :)
Penturuokinta?
3
463
Vastaukset
- namisuku
olen todennut MAXI ravinto-ohjelman suuriille koirille, Royal Canin,
aloitus Maxi juniorilla, sitten Maxi adult, seuraavaksi Maxi mature.
Ylipainoisille Maxi ligth,herkkämasuisille Maxi sensible.
Luusto vahvistuu, turkki kiiltää ja koira pysyy pirteänä ja kakka on minimaalista koska ravinteet imeytyvät hyvin=)
Mielestäni hyvä ruokasarja Dobberille, ainoa vika hintava:( Kaikki Dobberimme ovat syöneet tätä.- korvatonpop
Joo samalla linjalla mennään. Pentu ens viikolla 4 kk, roiskeen maxi junior..
- Luppakorva
Meillä on ollut käytössä acana.Hyväksi olen todennut koiralleni.
N. 6kk iässä annoin enää ruokaa 2 kertaa päivässä. Tarkkailemalla oppii oikeat ruokintamäärät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458550Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472429Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272241- 361932
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211332Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081143Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015