Hei!
Olisi mukava saada asiantuntevia kommentteja mitä kukakin dobberin pennulle suosittelisi syötettävän.
Itselläni ensimäinen isompi rotu ja tarkoitus on aktiivisesti harrastaa, joten tärkeä juttu.
Meillä pentu 3kk 2vk ja haluaisin tehdä oikein ruoka puolen kanssa, ettei ainakaan ruokinnan takia tulisi luustoon vikoja.
Tiedän että vaihtoehtoja on paljon ja olen päätynyt kuitenkin ihan papuja syöttämään. Mutta kun niiiin monesta ihan hyvästä merkkiruuasta kuulee jos mitäkin negatiivista,niin ajattelin nyt sitten tätä kautta kysellä muiden dobberien omistajien mielipiteitä!
Nyt meillä on advance/serti pentu muona käytössä.
Ja vielä lisänä: tällä hetkellä pentu syö 3 kertaa päivässä, missä vaiheessa kannattaisi jättää 2 kertaan/pvä?
Toki hyvin paljon riippuu myös ihan koirasta.
Eli laittakaa papumerkkejä, jota itse olette pentu aikana syöttäneet ja hyväksi todenneet! Kiitos! :)
Penturuokinta?
3
532
Vastaukset
- namisuku
olen todennut MAXI ravinto-ohjelman suuriille koirille, Royal Canin,
aloitus Maxi juniorilla, sitten Maxi adult, seuraavaksi Maxi mature.
Ylipainoisille Maxi ligth,herkkämasuisille Maxi sensible.
Luusto vahvistuu, turkki kiiltää ja koira pysyy pirteänä ja kakka on minimaalista koska ravinteet imeytyvät hyvin=)
Mielestäni hyvä ruokasarja Dobberille, ainoa vika hintava:( Kaikki Dobberimme ovat syöneet tätä.- korvatonpop
Joo samalla linjalla mennään. Pentu ens viikolla 4 kk, roiskeen maxi junior..
- Luppakorva
Meillä on ollut käytössä acana.Hyväksi olen todennut koiralleni.
N. 6kk iässä annoin enää ruokaa 2 kertaa päivässä. Tarkkailemalla oppii oikeat ruokintamäärät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644