Onko kellään tietoa, minkälaisia langattomia nettiyhteyksiä Thaimaassa ja lähinnä Pattayalla nykyään on? Nettikahviloita tietysti on, ja ehkä hotelleissakin nettiyhteydet, mutta haluaisin käyttää omaa läppäriäni erilaisissa paikoissa. Läppärissäni on WLAN ja 3G/HSDPA/EDGE/GPRS/jne. Eli onkohan siellä avoimia WLAN-tukiasemia kuinka paljon, tai 3G kuinka laajalti? Jos 3G löytyy, niin saakohan paikallisilta operaattoreilta kiinteähintaista liittymää pariksi viikoksi?
Internet-yhteydet Thaimaassa
jjjjjjjjjj
5
1116
Vastaukset
- jiiripäää
Useissa hotelleissa ja baareissakin on avoimet weelanit,ainaskin Pattayalla.
- Anonyymi
Onko tahaimassa wiwin yhteys
- Anonyymi
Nauti lomastasi ja unohda ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauti lomastasi ja unohda ...
Ota läpätin vaan mukaan niin kohta sulla ei ole enää wiwi.
- Anonyymi
Savon pattayalla ei ole nettiyhteyttä, mutta melkein joka kaupassa, baarissa ja hotellissa on WIFi. Melkein kaikki ovat ilmaisia yhteyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086