Täällä haluaisin kuulla muiden ihmisten ajatuksia Uudesta Iloisesta Teatterista, ja siis niiden ihmisten joihin tuo tuollainen musiikilla höystetty huumori uppoaa! Itse olen ensimmäisen UIT:n nähnyt tv:stä '90 ja paikan päällä käynyt katsomassa vuodesta '94. Eli löytyykö nyt muita jotka pitävät suomalaisesta musiikki-iloittelusta? Toivottavasti... :)
Tulemaan suosikkiesiintyjiä? Lempi esityksiä vuosien varrelta? Mitä tahansa...!!!
Uusi Iloinen Teatteri
- Mie -
1
581
Vastaukset
- ***Maria***
Paikan päällä en ole koskaan ollut, mutta telkkarista on tullut tuijoteltua monta monituista kertaa. Tunti torvisoittoa, Haloolla päähän ja Oho sano iimeili taitavat olla ne parhaat. Suosikkiesiintyjäkseni voisin mainita vaikka Puntti Valtosen.
Viime vuosina revyiden taso on kyllä valitettavasti laskenut :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956