Miten toteuttaisin tuon kaikkein helpoimmalla. Eli jos pakastimen ovi on auki enemmän kuin puoli minuuttia niin se hälyttää.
Ovihälytin pakastimeen
9
4300
Vastaukset
- Kiki
Muuntaja-magneettikytkin-aikarele-piippa
- lämpömittareista
löytyä mallia, joka hälyttää, kun lämpötila on noussut tietyn rajan yli? Tuo vaatimasi puoli minuttia ei ehkä tuollaisella mittarilla toteudu.
- geekoo
Minä taas kysyn, että millä tuon ovihälyttimen äänen saa pois? Siis niin, että se ei piippaisi, kun ovi jää auki, tai pakastimen lämpötila kohoaa liiaksi. Hälytinääni on liian kova ja haitallinen kerrostalossa. Meille riittäisi hyvin, että kaapin punainen hälytysvalo vilkuu silloin, kun joku ongelma on. Siis voiko sen "kaiuttimen" jollain lailla saada mykäksi tai voiko sen ovihälyttimen jotenkin saada kiilattua siten, että tätä kovaäänistä piippausta ei tulisi?
- torvi umpeen
kaiuttimen sisään pikaliimaa niin hiljenee.
- geekoo
torvi umpeen kirjoitti:
kaiuttimen sisään pikaliimaa niin hiljenee.
Missähän se kaiutin sijaitsee ja pääseekö siihen käsiksi kotikonstein? Jk / pakastin on mallia Rosenlew RJP 35508
- Lapsivarmistus
Vastaavanlaiseen ongelmaan löytyi ratkaisu: Kinkunpaistomittari.
Räpläsin sellaista ja huomasin paistolämpötila-asetuksen menevän reilusti pakkasen puolelle. Reikä pakastimen kylkeen ja anturi siitä sisään. Sikafleksiä tilkkeeksi ja valmis.
"Paistolämpötilaksi" -15 c. Huutaa kuin hullu kuutamossa jos ovi unohtuu auki. Muistuttaa myös sähkökatkosta/mahdollisesta viasta ja kertoo pakastimen lämpötilan - H.Aistain
Mä rälläköin oveen kädenmentävän reiän josta näkee jos valo palaa kaapin sisällä.Ei tarvii arvuutella.
- Neutriino
"Kinkunpaistomittari"?
Minä olen käyttänyt Lidlistä ostettua langattoman lämpömittarin anturia jääkaapin sisällä.
Lämpömittari puolestaan on jääkaapin ulkopuolella. - Lapsivarmistus
Neutriino kirjoitti:
"Kinkunpaistomittari"?
Minä olen käyttänyt Lidlistä ostettua langattoman lämpömittarin anturia jääkaapin sisällä.
Lämpömittari puolestaan on jääkaapin ulkopuolella.Langaton ei tykkää toimia pakkasessa, vaikka kuinka lupaavat. Jääkaapissa ehkä. Kinkkumittari menee -50 asteeseen joten toimii hälynä mitä ihmeempiin sovelluksiin. Lisäksi anturi on rosteriputkea jonka siivous ja kestävyys on omaa luokkaa. Eikä muuten maksa mtn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481568Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 271112
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881064- 88980
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee188914Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99855Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789