Takapenkkiläisen mukavuus K1200GT

make

Kertokaas BMW kuskit miten takapenkin hirmunne viihtyy pitkällä matkalla mukana. Kävin koeajamassa ostomielessä uuden 1200 GT:n ja innostuin pyörästä. Takapenkin hirmu (162 cm reilu 60kg)ei. Piti istuinta kovana ja ikävän mallisen ajoviima tuli myöskin ikävästi rintakehään. Auttasko korkeampi pleksi,istuimen säädöt tai joku muu? Nykysessä pyörässä (CapoNord) on kuulemma paljon mukavampi istua.
Mikä avuksi?

7

3599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mut rt sopi vaimolle oikein hyvin.Siis toi vanhempi 2004-malli.Sellaisen toin ja itselle tilasin korkeamman pleksin kun tuuli tuntui pyörteilevän kypärän huipulla.Kuvista päätellen gt:n satula ei ole niin takanaolijaystävällinen kuin rt:n mut se vaan ehkä näyttää siltä..Vanha tunnettu h-d konstihan on tällätä emännän pepun alle kottikärryn sisukummi tappi alaspäin ettei ala ajossa karjumaan ..

      • make

        rt.n satula on vähän eri mallinen, ei tullu kokeiltua sitä. Satulaanhan pystyy tekeen muotoiluja joku hyvä verhoilija. Oiskohan ketään GT:n omistajaa jolla olisi vähän enemmänkin tietoa asiasta.


      • zairri
        make kirjoitti:

        rt.n satula on vähän eri mallinen, ei tullu kokeiltua sitä. Satulaanhan pystyy tekeen muotoiluja joku hyvä verhoilija. Oiskohan ketään GT:n omistajaa jolla olisi vähän enemmänkin tietoa asiasta.

        vaihdoin vuosi sitten v-stromin gt:hen, vaimo tykkää takapenkistä, eikä pitkälläkään matkalla mitään ongelmia,kuskilla joskus ollut, paranivat ajan ja penkin/ratin säätöjen myötä.Tuuliongelmia takana ei ollenkaan.vaimo 167 cm


      • Hessu rt
        zairri kirjoitti:

        vaihdoin vuosi sitten v-stromin gt:hen, vaimo tykkää takapenkistä, eikä pitkälläkään matkalla mitään ongelmia,kuskilla joskus ollut, paranivat ajan ja penkin/ratin säätöjen myötä.Tuuliongelmia takana ei ollenkaan.vaimo 167 cm

        Meillä on R1200RT ja vaimo istuis vaikka kuinka pitkän matkan siinä. Erityiskiitosta takapenkki saa omasta lämpösäädöstä. Penkki on kovantuntuinen, mutta mukava. Luulisi että GTseen sais vastaavan.


      • make
        Hessu rt kirjoitti:

        Meillä on R1200RT ja vaimo istuis vaikka kuinka pitkän matkan siinä. Erityiskiitosta takapenkki saa omasta lämpösäädöstä. Penkki on kovantuntuinen, mutta mukava. Luulisi että GTseen sais vastaavan.

        Kiitos kommenteista, sain juuri tarjouksen pyörästä, nyt jään miettimään hankintaa.


    • Jusba

      Vaimo ei tykännyt satulasta, enkä itekään kuskin satulasta, liian kova ja kapea. Päädyttiin sitten fjr:ään, eikä ole tarvinnut katua.

      • -taas-

        Meillä taas vaimo tykkäsi ja sanoi, että ihan yhtä hyvä kuin nykyinenkin penkki - jos ei jopa parempi..

        Minä taas en tykännyt, sillä penkki on tosiaankin kapean oloinen, ihan kuin se loppuisi jotenkin kesken.

        Päädyttiin pitämään vielä toistaiseksi nykyinen K 1200 RS. FJR:ääkin on tullut useampaan otteeseen kokeiltua, mutta enpä omaani moiseen vaihtaisi.

        Ärsyttävänä ja outonakin piirteenä FJR:ssä mielestäni 6. vaihteen puute. Liekö noissa nykyään jo kahvalämppärit vakiona, ainakaan aiemmin ei ollut. Todellinen puute sekin, ainakin minulle.
        Ja muutenkin (sorry nyt vaan) jotenkin enempi sellasen tusinatuotteen oloineen, ainakin kun Bemuun vertaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2405
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1389
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      56
      1327
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1113
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1077
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1063
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1012
    Aihe