Kertokaas BMW kuskit miten takapenkin hirmunne viihtyy pitkällä matkalla mukana. Kävin koeajamassa ostomielessä uuden 1200 GT:n ja innostuin pyörästä. Takapenkin hirmu (162 cm reilu 60kg)ei. Piti istuinta kovana ja ikävän mallisen ajoviima tuli myöskin ikävästi rintakehään. Auttasko korkeampi pleksi,istuimen säädöt tai joku muu? Nykysessä pyörässä (CapoNord) on kuulemma paljon mukavampi istua.
Mikä avuksi?
Takapenkkiläisen mukavuus K1200GT
7
4596
Vastaukset
mut rt sopi vaimolle oikein hyvin.Siis toi vanhempi 2004-malli.Sellaisen toin ja itselle tilasin korkeamman pleksin kun tuuli tuntui pyörteilevän kypärän huipulla.Kuvista päätellen gt:n satula ei ole niin takanaolijaystävällinen kuin rt:n mut se vaan ehkä näyttää siltä..Vanha tunnettu h-d konstihan on tällätä emännän pepun alle kottikärryn sisukummi tappi alaspäin ettei ala ajossa karjumaan ..
- make
rt.n satula on vähän eri mallinen, ei tullu kokeiltua sitä. Satulaanhan pystyy tekeen muotoiluja joku hyvä verhoilija. Oiskohan ketään GT:n omistajaa jolla olisi vähän enemmänkin tietoa asiasta.
- zairri
make kirjoitti:
rt.n satula on vähän eri mallinen, ei tullu kokeiltua sitä. Satulaanhan pystyy tekeen muotoiluja joku hyvä verhoilija. Oiskohan ketään GT:n omistajaa jolla olisi vähän enemmänkin tietoa asiasta.
vaihdoin vuosi sitten v-stromin gt:hen, vaimo tykkää takapenkistä, eikä pitkälläkään matkalla mitään ongelmia,kuskilla joskus ollut, paranivat ajan ja penkin/ratin säätöjen myötä.Tuuliongelmia takana ei ollenkaan.vaimo 167 cm
- Hessu rt
zairri kirjoitti:
vaihdoin vuosi sitten v-stromin gt:hen, vaimo tykkää takapenkistä, eikä pitkälläkään matkalla mitään ongelmia,kuskilla joskus ollut, paranivat ajan ja penkin/ratin säätöjen myötä.Tuuliongelmia takana ei ollenkaan.vaimo 167 cm
Meillä on R1200RT ja vaimo istuis vaikka kuinka pitkän matkan siinä. Erityiskiitosta takapenkki saa omasta lämpösäädöstä. Penkki on kovantuntuinen, mutta mukava. Luulisi että GTseen sais vastaavan.
- make
Hessu rt kirjoitti:
Meillä on R1200RT ja vaimo istuis vaikka kuinka pitkän matkan siinä. Erityiskiitosta takapenkki saa omasta lämpösäädöstä. Penkki on kovantuntuinen, mutta mukava. Luulisi että GTseen sais vastaavan.
Kiitos kommenteista, sain juuri tarjouksen pyörästä, nyt jään miettimään hankintaa.
- Jusba
Vaimo ei tykännyt satulasta, enkä itekään kuskin satulasta, liian kova ja kapea. Päädyttiin sitten fjr:ään, eikä ole tarvinnut katua.
- -taas-
Meillä taas vaimo tykkäsi ja sanoi, että ihan yhtä hyvä kuin nykyinenkin penkki - jos ei jopa parempi..
Minä taas en tykännyt, sillä penkki on tosiaankin kapean oloinen, ihan kuin se loppuisi jotenkin kesken.
Päädyttiin pitämään vielä toistaiseksi nykyinen K 1200 RS. FJR:ääkin on tullut useampaan otteeseen kokeiltua, mutta enpä omaani moiseen vaihtaisi.
Ärsyttävänä ja outonakin piirteenä FJR:ssä mielestäni 6. vaihteen puute. Liekö noissa nykyään jo kahvalämppärit vakiona, ainakaan aiemmin ei ollut. Todellinen puute sekin, ainakin minulle.
Ja muutenkin (sorry nyt vaan) jotenkin enempi sellasen tusinatuotteen oloineen, ainakin kun Bemuun vertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 581351
- 931245
- 471129
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121128