mitä syötätte koiralle, jos sillä vatsa kovalla? pellavansiemenet ei tunnu riittävän :(
vatsa kovalla
6
444
Vastaukset
- vaan mieleen
että auttaisiko öljyn lisääminen ruokaan?
Jos ongelma on pitkäaikainen/ jatkuva itse vaihtaisin ruokamerkkiä. Mitä koirasi syö? - treenarirenne
Ruokintavirhe tai sopimaton ruoka. Et kerro sitä, miten ruokit ja minkälaisella ruoalla. Esim. jos annat kuivamuonaa vaikka 200 g, pane siihen vettä 2 - 3 dl ja muutama rl rypsiöljyä. Ruoan sekaan voi panna palan näkkileipää. Yleensä ruoan kosteudella ja laadulla voi säädellä ulosteen kiinteyttä. Liikuntakin auttaa.
- joita sitten
ostan marketista, ja lisäksi joinain päivinä lisään ihmisiltä jääneitä kotiruan loppuja. (en mausteisia).
tietääkö kukaan mitä ei missään nimessä kannattaisi antaa - mikä aiheuttaisi ummetusta/vatsan kovuutta? tai onko netissä jotain tietoa, en löydä itse
täytyy tuota ruokaöljyä testata kuitenkin nyt alkuun pari lusikallista/ruoka - papumerkkiä
yleensä jäniskoirat hyvin kestävät? onko jokin merkki todettu laadukkaammaksi?
- kovettu
joita sitten kirjoitti:
ostan marketista, ja lisäksi joinain päivinä lisään ihmisiltä jääneitä kotiruan loppuja. (en mausteisia).
tietääkö kukaan mitä ei missään nimessä kannattaisi antaa - mikä aiheuttaisi ummetusta/vatsan kovuutta? tai onko netissä jotain tietoa, en löydä itse
täytyy tuota ruokaöljyä testata kuitenkin nyt alkuun pari lusikallista/ruokaRiisi ja juusto ainakin kovettaa mahan.
- niitä
kovettu kirjoitti:
Riisi ja juusto ainakin kovettaa mahan.
en ole koiralle antanutkaan, mutta kiitos tiedosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017403
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784913- 794809
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83008- 522639
- 402541
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211820