mitä syötätte koiralle, jos sillä vatsa kovalla? pellavansiemenet ei tunnu riittävän :(
vatsa kovalla
6
485
Vastaukset
- vaan mieleen
että auttaisiko öljyn lisääminen ruokaan?
Jos ongelma on pitkäaikainen/ jatkuva itse vaihtaisin ruokamerkkiä. Mitä koirasi syö? - treenarirenne
Ruokintavirhe tai sopimaton ruoka. Et kerro sitä, miten ruokit ja minkälaisella ruoalla. Esim. jos annat kuivamuonaa vaikka 200 g, pane siihen vettä 2 - 3 dl ja muutama rl rypsiöljyä. Ruoan sekaan voi panna palan näkkileipää. Yleensä ruoan kosteudella ja laadulla voi säädellä ulosteen kiinteyttä. Liikuntakin auttaa.
- joita sitten
ostan marketista, ja lisäksi joinain päivinä lisään ihmisiltä jääneitä kotiruan loppuja. (en mausteisia).
tietääkö kukaan mitä ei missään nimessä kannattaisi antaa - mikä aiheuttaisi ummetusta/vatsan kovuutta? tai onko netissä jotain tietoa, en löydä itse
täytyy tuota ruokaöljyä testata kuitenkin nyt alkuun pari lusikallista/ruoka - papumerkkiä
yleensä jäniskoirat hyvin kestävät? onko jokin merkki todettu laadukkaammaksi?
- kovettu
joita sitten kirjoitti:
ostan marketista, ja lisäksi joinain päivinä lisään ihmisiltä jääneitä kotiruan loppuja. (en mausteisia).
tietääkö kukaan mitä ei missään nimessä kannattaisi antaa - mikä aiheuttaisi ummetusta/vatsan kovuutta? tai onko netissä jotain tietoa, en löydä itse
täytyy tuota ruokaöljyä testata kuitenkin nyt alkuun pari lusikallista/ruokaRiisi ja juusto ainakin kovettaa mahan.
- niitä
kovettu kirjoitti:
Riisi ja juusto ainakin kovettaa mahan.
en ole koiralle antanutkaan, mutta kiitos tiedosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477