miten sivusto,joka tuon tuostakin on joko nurin menossa,tai sitten ylösalaisin ja täysin toimimattomassa kunnossa ilman minkäänlaista järkevää selitystä toimimattomuuden syystä voi taata esim rekisteröityneiden käyttäjien tietoturvan?Kaatunut palvelin voi olla oire hyökkäyksestä,jonka seurauksena käyttäjien identiteetti on bitteinä taivaalla täysin hallitsemattoman osapuolen tiedossa.Asia on ollut ongelmana pitkään,mutta edelleenkään Håkan ja Börje eivät ole ryhtyneet edes tuumaan asian korjaamiseksi,vaan sama meno jatkuu edelleen.Touhu on kuin SonTelialla parhaimmillaan,kukaan ei voi olla varma siitä,kuka seuraa ja kyttää ketä ja kenen intiimeistä emaileista kirjoitetaan seurava kohukirja.Ei muuta kuin onnea Eniro,paremmin ei pysty kukaan ryssimään,etenkin kun toiminta on ollut kuralla jo vuosikaudet,mutta parannusta ei kuulu kuuna herran päivänä...ja wink,ette muuten ole ainoa servu,joka pyörittää samaa aktiviteettia..onnea vaan matkalla alas,ehkä teidän palvelut on kuuminta shittiä ausseille...:-D
Pistää miettimään
Jose Jimenez
2
785
Vastaukset
Todellaki onhan suomi24 suosittu joo, mut ei kauaa ku ei mitää tapahdu ku sivuille tullaan.
No ei ku 7h pyrkiny sisää ja chattiin vaan eiku ei, mut ei se elämä tähän kaadu, vaan rasittaa huono hoito sivuilla ja koko palvelussa.
OISKO JOTAIN TEHTÄVISSÄ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442594Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381829
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477