Meninpä ostamaan käytetyn nokia n95 puhelimen jossa elisan kytkyliittymä. Tulipa mieleen onko elisan kytkyluureissa sim-lukitus. Puhelin ei ole vielä tullut, joten kyselisin toimiiko se ollenkaan kolumbuksen liittymällä, joka minulla itselläni on?
jotkut sanovat että elisan kytky toimii myös saunalahdella ja kolumbuksella , mutta taas olen kuullut myöskin että elisan kytkyt sim-lukittuja? antakaa joku selvä vastaus.
elisan kytky
2
1188
Vastaukset
- Varma Tieto
Kyllä Elisan 3G-puhelimet kytkypaketeissa on sim-lukittuja. Tosin ne toimivat myös Kolumbuksen ja Saunalahden sim-korteilla. Sim-lukko on maksutta purettavissa 24 kk:n sopimuskauden jälkeen, tai maksua vastaan sopimuskauden aikana mikäli asiakas tekee samalla uuden sopimuksen uudesta pakettipuhelimesta. Kannattaa selvittää käytettyä laitetta hankkiessaan, onko puhelimen aikaisempi omistaja tehnyt uuden sopparin uudesta laitteesta, näin olisi mahdollista päästä tuosta sim-lukosta eroon samantien. Virallisesti ottaen kesken sopimuskauden puhelinta ei edes saa sopimusehtojen mukaan myydä eteenpäin, ellei ole tuota uutta sopimusta tehnyt.
- tiedoksi vaan
Itse kun kuukausi sitten kyselin nokia E90 elisan pisteestä myyjät sanoivat että nämä nyt heille seuraavaksi tulevat puhelimet eivät ole sim lukittuja, eli jos olisin silloin ottanut puhelimen se ei olisi ollut sim lukittu. Otin kuitenkin puhelimen soneralta kun elisalla oli silloin puh.toimitusaika 2viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576394
- 501826
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381514- 521097
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241039Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48961Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75885