oon asunut hämeenlinnassa koko elämäni, ja tämä on todella surkea pieni paikka!! ei ole minkäänlaista elämää, ja näyttää siltä että pahempaan suuntaan on vaan tämä menossa...missään et tapaa ketään uusia kiinnostavia ihmisiä..kaikki on jo tuttuja tai sit jos et itse tunne sitä niin ainakin kaverisi tuntee...hämeenlinna sukkaa!!!
onnexi olen muuttamassa hämeenlinnasta pois heti kun vaan kämppä järjestyy...muutan paikkaan jossa elämä kukoistaa..TAMPERE..
adios hämpton city....!!!!
hämpton sucks!!!!
11
1903
Vastaukset
- NiQo
No makunsa kullakin. Itse pidän hämeenlinnasta.
- Hämy
Vai niin..vai pitäisi sinun saada tutustua kiinnostaviin ihmisiin....hmm..ootko aatellut että itsekkään et niihin lukeudu, niin mitenkä sitten voisitkaan tutustua...ja mitenkä kuvittelet että se asia Tampereella mihinkään muuttuisi...
Omasta puolestani voin kyllä sanoa että päivittäin tutustun uusiin mielenkiintoisiin ihmisiin täällä meidän Hämeenlinnassa. - tyttö tummahiuksinen
kaikissa paikoissa tietysti on huonot puolensa. kuulostat jostain syystä 'katkeralta', oonko oikeessa? haukut kaiken ihan 'peeeks' vaikka ainoa minkä pystyit ilmasemaan on että siellä ei oo enää ketn uutta. tunnetkos tosiaan nekin ketkä on vaan 'kaverin kavereita'?
mutta kaikilla meillä on omat tarpeensa. toivottavasti viihdyt TRE:lla =]] ja löydät sieltä 'mielenkiintosia' ihmisiä.
kesää hyvää! - kyrpäotassa
JOOO-O ! vittu hämeenlinna on sisäsiittoinen fruittarikaupunki, ihmiset on ihan vitun sulkeutuneita ja rajoittuneita. haistakaa siis kaikki vitun snobit vittu, meitsiki lähtee takas tampereelle ! aika rumasti sanottu
- aidosti harkintakykyinen
Vittu toi hämeenlinna mikään kaupunki on. Yxinkertaisten tolvanoiden leiri. Paskahousut luulevat, että liitettäessä peltoja ja pimeitä metsiä omaan reviiriin, niin siitä syntyy kaupunki. Höpö höpö ! Fiksut maalaiset haluaisivat mielellään olla paskahousu jengistä erossa, mutta kun tätä sarvikuonojen johtamaa maata yhdistää virantoimittajien kaksinaamainen valvonta. Oikeesti uskon, että tämän maan äo Aussi proffan tekemän tutkimuksen mukaan on EU alueen surkein. Onneksi tänne tulee Somaleita ja muita kikkarapäitä nostamaan ÄO:ta.
- Blloom
Ootko miettiny et hämenlinnas voi olla iha kivoja ihmisiä MUT SÄ LUULET et kaikki siel asuvat ihmiset on perseestä ku et osaa tutustuu keheenkä kuka siel asuu!!!
- y
kyllä tää kylä on aivan aunuksenkarjalasta.. ja hämptonin naiset on kummaa sakkia, kyliltä kun pokaat jonkun niin se on muualta, nää kulkee nokka pystyssä en vaan ymmärrä että minkätakia. ei tarvi mennä kuin seuraavaksi lähimpään kaupunkiin yö elämään niin sielähän naiset tulee oikeen jutulle.. on se ihmeellistä!?
mut täähän on pohjoismaiden suurin valaistu hautausmaa!!
- p33p
Hämptonin ongelma onkin se, että kaikki olettaa tuntevansa toisensa niin vitun hyvin. Tämähän johtaa mukaviin ennakkoasenteisiin kaikkea ja kaikkia kohtaan. Kukaan ei tunne ketään, mutta kaikki tietää kaikista kaiken. VITTU
- HÄMPTÖNIINKÖ
OLISI NASTAA TAAS TULLA HÄMPTÖNIIN.OPISKELLA.ASUA SIELLÄ JA SITTEN TAVATA JOKU AIVAN PERSOONALLINEN HÄMEENLINNALAISTYTTÖ < MENNÄ KIHLOIHIN JA NAIMISIIINKIN JOPA JA SITTEN ENNEN KAIKKEA OLLA SELLAINEN JOSTA KAUPUNGIN TYTÖTKIN TYKKÄISIVÄT..
- vorsan miäs
Muut Forssaha, tääl kaikk o!
- Poikarakkaus-84
Hämptön on loistava paikka, varuskunta ja vankila ihan kulmilla, löytyypä tälläiselle miesten miehelle aina petipaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916