Eikö kukaan lue ihanaakin ahanampaa Tex Willeriä???
Vastaukset 6
- texas ranger
Heippa!
Oon 11v ja tex willer on mun yks suosikki sarjakuvista.Mut ei se silti pärjää Aku Ankalle.
Aattelin että voitais perustaa oma tex willer sivu.voitais käyttää freewebsiä tai jos sulla on joku muu hyvä sivunteko ohjema tiedossa.Sano missä asut niin voitais nähdä jos asut oulun lähellä.Älä sit ihmettele jos en vastaa ihan heti kun en muista aina käyä kattomas sitä mailia.Kaikki tex willer fanit vois liitty johonkin tex willer fani clubiin joka me tehtäis.- Spedelius2
Olen saamaa mieltä eli kaikki Texin ystävät yhdistäytykää! Tiedän, että Texin ystäviä on "kaapit pullollaan". Itsekin harrastanut lajia jo 25v ja ihan julkisesti.
Ei muutakun aikuisten Willeri -clubi pystyyn!
- willer.
ite luen ainaki tex willeriä. Se on ihan helposti paras sarjakuva.
- heh
Tex willer on surkein sarjis jota ooon koskaa lukenu.
- ögg
ei oo, se on paras sarjakuva minkä oon koskaan nähnyt
- heh
tex on surkein. vaikka se on ihan hyvä mutta aku ankka jyllää Texin kättelyssä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591061
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan76849Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli68821- 62760
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52720- 67697
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk8672Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti315647Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33623Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16520