HALUATKO ANSAITA RAHAA?

immu

Työtä "kotoa käsin"
Info www.hboi.com/irma

9

690

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irmalle

Irma, anna jo olla. Annat itsestäsi epätoivoisen kuvan näillä ilmoituksillasi. Itse olen myös Herba-myyjä ja näiden tuotteiden kaupittelu on muutenkin jo tarpeeksi vaikeaa.Tuollainen kirjoittelu vaan heikentää meidän asemaa ja pahentaa mainettamme.

• Immu

En ole epätoivoinen, päinvastoin.
        Tarjoan vain muillekkin mahdollisuutta ansaita, näillä palstoilla työn tarjoaminen, tuskin heikentää sinun mahdollisuuksiasi.
        Ja jos mielestäsi tuotteiden myyminen on vaikeaa,
        tee asialle jotain.

• Irmalle
        Immu kirjoitti:

En ole epätoivoinen, päinvastoin.
        Tarjoan vain muillekkin mahdollisuutta ansaita, näillä palstoilla työn tarjoaminen, tuskin heikentää sinun mahdollisuuksiasi.
        Ja jos mielestäsi tuotteiden myyminen on vaikeaa,
        tee asialle jotain.

Kyllä, mielestäni tuotteiden myyminen on vaikeaa.
        Näyttää se olevan vaikeaa sinullekin, kun pitää ilmoitella netissä tuotteistasi. Normaalisti, jos tuote on hyvä, se myy suusta-suuhun menetelmällä itsensä.
        Ja kyllä, teen asialle jotain. Mitäkö?
        1)Laitan netin keskusteluosioihin ilmoitukset? EN!
        2)Siirryn kuluttajaverkostoijaksi, esim.WGI tai NWI , joissa ei tarvitse myydä konkreettista tuotetta? KYLLÄ!

• fg1
        Irmalle kirjoitti:

Näyttää se olevan vaikeaa sinullekin, kun pitää ilmoitella netissä tuotteistasi. Normaalisti, jos tuote on hyvä, se myy suusta-suuhun menetelmällä itsensä.
        2)Siirryn kuluttajaverkostoijaksi, esim.WGI tai NWI , joissa ei tarvitse myydä konkreettista tuotetta? KYLLÄ!

Nyt olisi todella kovan luokan verkosto tarjolla. Kasvu on nopein tällä hetkellä maailmassa. Tulee olemaan suurin. Työ on yksinkertaista, ei myyntiä, riittää vain kun asiasta muille kertoo muille!

jos kiinnostaa lähetä sähköpostia [email protected]

• Immu
        Irmalle kirjoitti:

Oletpa katkeran oloinen.
        Ensinnäkin en ole täällä myymässä tuotteita, vaan tarjoamassa tätä mahdollisuutta muillekkin.
        Työn tarjoaminen on ihan sääntöjen mukaista näillä palstoilla. Lue ohjeet.
        Minua se ei haittaa mitä sinä aiot jatkossa tehdä. Jokainenhan tekee päätöksensä itse.

• Jali
        Immu kirjoitti:

Oletpa katkeran oloinen.
        Ensinnäkin en ole täällä myymässä tuotteita, vaan tarjoamassa tätä mahdollisuutta muillekkin.
        Työn tarjoaminen on ihan sääntöjen mukaista näillä palstoilla. Lue ohjeet.
        Minua se ei haittaa mitä sinä aiot jatkossa tehdä. Jokainenhan tekee päätöksensä itse.

Kannattaisi harkita tuota LDG:tä kun olet noin aktiivisen oloinen. Siitä saa hyvän palkkion työlleen. Jos yhtään kiinnostaa niin ota yhteyttä. [email protected]

• Immuuni
        Jali kirjoitti:

Kannattaisi harkita tuota LDG:tä kun olet noin aktiivisen oloinen. Siitä saa hyvän palkkion työlleen. Jos yhtään kiinnostaa niin ota yhteyttä. [email protected]

verkostofirmoille, Herba on hyvä aivopesemään, eikä Irma halua vaihtaa muuhun, ethän sinäkään halua NaturesOwn:siasi vaihtaa Herbalaiffiin, koska Natresouvni on sut hyväksi aivopessyt.

Se tässä hauskinta ja mukavinta on, että Irma pitää omaa edustamaansa puljua kaikkein parhaana ja Jali sinä omaasi!? ;)

• Sanna

Olen vasta 14w olisiko silti jotain mahdollisuuksia?

• Immu

Bisnekseen vaaditaan 18 v. ikä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4756
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3155
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2641
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2615
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2410
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2348
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1559
    Aihe