Tervehdys! Itselläkin taasen "välivuosi" edessä vaikka toistavuotta jo AMK:ssa opiskelen. Pääsykokeet yliopistoon eivät sujuneet niinkuin piti ja nyt ahdistaa :o Tuntuu että olen niin väärässä paikassa kuin olla voi, mutta "pakko" käydä jotain. Opiskelen siis tekniikanpuolella, ja oikeustieteitä sydämeni halajaisi. Lukuinto minulla heräsi vasta noin vuosi sitten, ja ehkäpä olisi pitänyt lukio aikana jo panostaa enemmän jotta ei tarvitsisi ainaista koerumbaa keväisin tehdä mutta minkäs teit kun ei ollut tulevaisuudesta silloin mitään hajua. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eikö? Luovuttaa en meinaa ja ensi kevääksi uudet suunnitelmat ja entistä kovemmin päämäärää kohden! Toivottelen kaikille jaksamisia ja kyllä se unelmien opiskelupaikka vielä tulee eteen kaikille :)
Tavallaan välivuosi
herännyt
0
482
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun654673KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1653587- 1653037
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?653015Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492744- 241933
- 241841
- 301656
- 1741640
- 421352