Uskoni ihmisyyteen palasi

Hopeatassuinen Kissa

Olen näissä keskustelupalstoilla seilaillut ja nyt tuon maagisen iän saavuttanut 50 !
Aivan ällistynyt teidän jutuista ja mielipiteistä, koska niitä on.
Oikeita mielipiteitä, sieluista tullut kirjaimiksi.
Yhteenaikaan mylläsin tuolla muilla palstoilla ja oli meno niin kamalaa ja kielenkäyttö karmeaa.

Eräs kertoi tuolla aikaisemmin sukulaisensa sairastumisesta, voi miten kauniisti te häntä kannustite, en voinut edes lukea viestiketjua loppuun kun kyyneleet tulvivat.

Tiedän nyt jos on onnen tai murheen asiaa niin tänne voi purkautua.
Olette ihania.

10

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuntui aidolta, kiitos

Täytyy vaan uskaltaa kirjoittaa. Tuskaisaa on tajuta että elämä on tosiaan lyhyt. Tervetuloa iloinesi ja suruinesi ja vaikka ei tuntuis miltään, silloinkin tää on hyvä keino tulla jotenkin ymmärretyksi.

• kiihkon kuriiri.

-uskoani ihmiseen,tai ihmisyyteen ei voi viedä/palauttaa textit,eihän aikuinen sillä tavalla ajattele.Aikuinen,järkevä,kokenut ja perspektiivin tajuava ei mistään pikkuasioista häily..vaan ajattelee itse.. :)

• Hopeatassuinen Kissa

Epäiletkö etten olisi aikuinen tai ajattelisi kuin aikuinen?
        Olen elämässä niin kuonooni saanut jotta asioita ymmärtävien kirjoitukset tuovat lohtua hyiseen arkeen.
        Älä litistä jo litistettyä, jos olet vahva ja omaan voimakkaan oman ajatuksesi tunteen, miksi alentaa toista?

• kiihkon kuriiri.
        Hopeatassuinen Kissa kirjoitti:

Epäiletkö etten olisi aikuinen tai ajattelisi kuin aikuinen?
        Olen elämässä niin kuonooni saanut jotta asioita ymmärtävien kirjoitukset tuovat lohtua hyiseen arkeen.
        Älä litistä jo litistettyä, jos olet vahva ja omaan voimakkaan oman ajatuksesi tunteen, miksi alentaa toista?

-textini ei missään tapauksessa alenna ketään,sanoin
        vain mielipiteeni.Miksi ihmeessä otat tuollaisenkin textin itsesi "litistämisenä"?..

• namisuku

olet IHANA=)

• paikka mielipiteiden vaihtoon. Typeryyksistä ei kannata välittää. Ei virtuaali-eikä todellisessa maailmassa. Luethaan vaan positiiviset kommentit

• Hopeatassuinen Kissa

toisillemme. Voiko olla liian ystävällinen ja myötätuntoinen, iloinen?
        Voi, jos se menee mielistelyn ja liehakoinnin puolelle.
        Viihdyn seurassanne, katsotaan mitä tapahtuu.

• kotikiusattu

kehun sieltä mistä saan,omasta ihanuurestani en tierä mutta joukkoon tummaan vaan.

• hildurvonhopsis

Kiva kun tulit tänne. Tervetuloa. Täällä on kivoja aikuisia ihmisiä.

♥:kin osaamme tehdä ja ♥♥:stä puhua ♥:mellisesti!

• Pellejoohan

Täällä käy välillä kova räksytys. Johtunee tästä metsästysajasta, kun pitää haukkua vesilinnut, metsälinnut sekä pienet ja suuret metsässä neljällä jalalla kulkevat. Jospa kiltti mirri selviäisi haukuitta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      32
      2881
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      172
      2255
    3. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      62
      2234
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1968
    5. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1326
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1323
    7. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      13
      1308
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10