Uskoni ihmisyyteen palasi

Hopeatassuinen Kissa

Olen näissä keskustelupalstoilla seilaillut ja nyt tuon maagisen iän saavuttanut 50 !
Aivan ällistynyt teidän jutuista ja mielipiteistä, koska niitä on.
Oikeita mielipiteitä, sieluista tullut kirjaimiksi.
Yhteenaikaan mylläsin tuolla muilla palstoilla ja oli meno niin kamalaa ja kielenkäyttö karmeaa.

Eräs kertoi tuolla aikaisemmin sukulaisensa sairastumisesta, voi miten kauniisti te häntä kannustite, en voinut edes lukea viestiketjua loppuun kun kyyneleet tulvivat.

Tiedän nyt jos on onnen tai murheen asiaa niin tänne voi purkautua.
Olette ihania.

10

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuntui aidolta, kiitos

      Täytyy vaan uskaltaa kirjoittaa. Tuskaisaa on tajuta että elämä on tosiaan lyhyt. Tervetuloa iloinesi ja suruinesi ja vaikka ei tuntuis miltään, silloinkin tää on hyvä keino tulla jotenkin ymmärretyksi.

    • kiihkon kuriiri.

      -uskoani ihmiseen,tai ihmisyyteen ei voi viedä/palauttaa textit,eihän aikuinen sillä tavalla ajattele.Aikuinen,järkevä,kokenut ja perspektiivin tajuava ei mistään pikkuasioista häily..vaan ajattelee itse.. :)

      • Hopeatassuinen Kissa

        Epäiletkö etten olisi aikuinen tai ajattelisi kuin aikuinen?
        Olen elämässä niin kuonooni saanut jotta asioita ymmärtävien kirjoitukset tuovat lohtua hyiseen arkeen.
        Älä litistä jo litistettyä, jos olet vahva ja omaan voimakkaan oman ajatuksesi tunteen, miksi alentaa toista?


      • kiihkon kuriiri.
        Hopeatassuinen Kissa kirjoitti:

        Epäiletkö etten olisi aikuinen tai ajattelisi kuin aikuinen?
        Olen elämässä niin kuonooni saanut jotta asioita ymmärtävien kirjoitukset tuovat lohtua hyiseen arkeen.
        Älä litistä jo litistettyä, jos olet vahva ja omaan voimakkaan oman ajatuksesi tunteen, miksi alentaa toista?

        -textini ei missään tapauksessa alenna ketään,sanoin
        vain mielipiteeni.Miksi ihmeessä otat tuollaisenkin textin itsesi "litistämisenä"?..


    • namisuku

      olet IHANA=)

    • paikka mielipiteiden vaihtoon. Typeryyksistä ei kannata välittää. Ei virtuaali-eikä todellisessa maailmassa. Luethaan vaan positiiviset kommentit

      • Hopeatassuinen Kissa

        toisillemme. Voiko olla liian ystävällinen ja myötätuntoinen, iloinen?
        Voi, jos se menee mielistelyn ja liehakoinnin puolelle.
        Viihdyn seurassanne, katsotaan mitä tapahtuu.


    • kotikiusattu

      kehun sieltä mistä saan,omasta ihanuurestani en tierä mutta joukkoon tummaan vaan.

    • hildurvonhopsis

      Kiva kun tulit tänne. Tervetuloa. Täällä on kivoja aikuisia ihmisiä.

      ♥:kin osaamme tehdä ja ♥♥:stä puhua ♥:mellisesti!

    • Pellejoohan

      Täällä käy välillä kova räksytys. Johtunee tästä metsästysajasta, kun pitää haukkua vesilinnut, metsälinnut sekä pienet ja suuret metsässä neljällä jalalla kulkevat. Jospa kiltti mirri selviäisi haukuitta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe