Olen näissä keskustelupalstoilla seilaillut ja nyt tuon maagisen iän saavuttanut 50 !
Aivan ällistynyt teidän jutuista ja mielipiteistä, koska niitä on.
Oikeita mielipiteitä, sieluista tullut kirjaimiksi.
Yhteenaikaan mylläsin tuolla muilla palstoilla ja oli meno niin kamalaa ja kielenkäyttö karmeaa.
Eräs kertoi tuolla aikaisemmin sukulaisensa sairastumisesta, voi miten kauniisti te häntä kannustite, en voinut edes lukea viestiketjua loppuun kun kyyneleet tulvivat.
Tiedän nyt jos on onnen tai murheen asiaa niin tänne voi purkautua.
Olette ihania.
Uskoni ihmisyyteen palasi
10
624
Vastaukset
- tuntui aidolta, kiitos
Täytyy vaan uskaltaa kirjoittaa. Tuskaisaa on tajuta että elämä on tosiaan lyhyt. Tervetuloa iloinesi ja suruinesi ja vaikka ei tuntuis miltään, silloinkin tää on hyvä keino tulla jotenkin ymmärretyksi.
- kiihkon kuriiri.
-uskoani ihmiseen,tai ihmisyyteen ei voi viedä/palauttaa textit,eihän aikuinen sillä tavalla ajattele.Aikuinen,järkevä,kokenut ja perspektiivin tajuava ei mistään pikkuasioista häily..vaan ajattelee itse.. :)
- Hopeatassuinen Kissa
Epäiletkö etten olisi aikuinen tai ajattelisi kuin aikuinen?
Olen elämässä niin kuonooni saanut jotta asioita ymmärtävien kirjoitukset tuovat lohtua hyiseen arkeen.
Älä litistä jo litistettyä, jos olet vahva ja omaan voimakkaan oman ajatuksesi tunteen, miksi alentaa toista? - kiihkon kuriiri.
Hopeatassuinen Kissa kirjoitti:
Epäiletkö etten olisi aikuinen tai ajattelisi kuin aikuinen?
Olen elämässä niin kuonooni saanut jotta asioita ymmärtävien kirjoitukset tuovat lohtua hyiseen arkeen.
Älä litistä jo litistettyä, jos olet vahva ja omaan voimakkaan oman ajatuksesi tunteen, miksi alentaa toista?-textini ei missään tapauksessa alenna ketään,sanoin
vain mielipiteeni.Miksi ihmeessä otat tuollaisenkin textin itsesi "litistämisenä"?..
- namisuku
olet IHANA=)
paikka mielipiteiden vaihtoon. Typeryyksistä ei kannata välittää. Ei virtuaali-eikä todellisessa maailmassa. Luethaan vaan positiiviset kommentit
- Hopeatassuinen Kissa
toisillemme. Voiko olla liian ystävällinen ja myötätuntoinen, iloinen?
Voi, jos se menee mielistelyn ja liehakoinnin puolelle.
Viihdyn seurassanne, katsotaan mitä tapahtuu.
- kotikiusattu
kehun sieltä mistä saan,omasta ihanuurestani en tierä mutta joukkoon tummaan vaan.
- hildurvonhopsis
Kiva kun tulit tänne. Tervetuloa. Täällä on kivoja aikuisia ihmisiä.
♥:kin osaamme tehdä ja ♥♥:stä puhua ♥:mellisesti! - Pellejoohan
Täällä käy välillä kova räksytys. Johtunee tästä metsästysajasta, kun pitää haukkua vesilinnut, metsälinnut sekä pienet ja suuret metsässä neljällä jalalla kulkevat. Jospa kiltti mirri selviäisi haukuitta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683