Mistä päin Kanta-Hämettä löytyy parhaat puolukkametsät?
Löytyykö puolukkaa?
11
2754
Vastaukset
- mätäspää
No mee mättäälle kontilleen niin mä tuun kertoon takaapäin puolukkaperse!
- Ylämummo
Kas kun et vielä pyydä jotain poimiin niitä marjoja sulle ...
- Pyydän
Voisiko tulla poimimaan mulle mulle puolukoita?
- voisin kertoa,
että harvinaisen asiattomia vastauksia tuli sinänsä asialliseen kysymykseen. Vaikka paras puolukkakausi on jo takanapäin, voin kertoa, että metsistä niitä löytyi ainakin Lopen suunnalla. Yhden santakuopan reunoilta sain puolitoista ämpäriä parissa tunnissa.
- vietnamilaiset
poimineet jo parhaat apajat. Marjoja on myyty esim. Lopen keskustan markettien ovenpielissä.
- paikallista vaihtelua
vietnamilaiset kirjoitti:
poimineet jo parhaat apajat. Marjoja on myyty esim. Lopen keskustan markettien ovenpielissä.
Hattulan ja Kalvolan metsissä oli puolukkaa todella heikosti tänä vuonna. Janakkalan suunnalla on ollut normaali marjavuosi. Että pienelläkin alueella ollut paljon paikallisia vaihteluita. Mahtoiko toukokuulla olla hallaa paikotellen vai mikä syynä eroihin?
- mustikkasatoa
paikallista vaihtelua kirjoitti:
Hattulan ja Kalvolan metsissä oli puolukkaa todella heikosti tänä vuonna. Janakkalan suunnalla on ollut normaali marjavuosi. Että pienelläkin alueella ollut paljon paikallisia vaihteluita. Mahtoiko toukokuulla olla hallaa paikotellen vai mikä syynä eroihin?
halla pääsi rokottamaan ankarastikin, mutta puolukan kukintakausi oli varmaan myöhempinä aikoina.
- oli kukintoja
mustikkasatoa kirjoitti:
halla pääsi rokottamaan ankarastikin, mutta puolukan kukintakausi oli varmaan myöhempinä aikoina.
paikoin runsaasti vielä syyskuun lopulla. Ehkä toinenkin sato on odotettavissa?
- helpompi
oli kukintoja kirjoitti:
paikoin runsaasti vielä syyskuun lopulla. Ehkä toinenkin sato on odotettavissa?
käyttää aterioihinsa, kun jauhaa marjat tehosekoittimella tai yleiskoneella aivan hienoksi, jolloin ei kuoria näy enää missään. Siihen vähän sokeria sekaan ja pakastimeen.
- Anonyymi
Olivatko jo kypsiä. Ihmeellistä, että poimijat eivät tunnu tietävän, etttä puolukka on tummanpunainen marja, vaan lähes kaikki myyvät puoliraakoina, vaaleanpunaisia on ainakin puolet. Siitä en maksaisi mitään.
- Anonyymi
Pekolan Ilamossa oli hyvin puolukkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984