soliferin alkuperäinen hihna on mitä lie kiinalais kamaa, ite laitoin tälläsen hihnan EU:ssa tehty, DAYCO VARISECT MXT 430728/2 laadullisesti parempi ja hinta n.20e
Solifer Speed -07 hihna
5
910
Vastaukset
Missä kyseistä hihnaa on myynnissä...
Saako netin kautta tilattua?- janopleon
Itse ostin sen, kotkasta koneliike Makkoselta /sutelasta (on kaupungin osa) sitä en tiedä saako netistä kait saa . . no kyseisestä paikasta voi varmasti tiedustella kyseisellä hihnan numero sarjalla ja nimellä ..
- Zero
Mun mielestä solifer speed kiihtyy vakiona ihan pirun hyvin, verattuna muihin baotian ja fude merkkisiin ym kinu pelit, mut nopeus on vakiona sen 45km/h joka on aika kehno :/
- J.k.p.
Minulla on puolitoistatuhatta ajettu Solifer. Nyt se on alkanut vaatia 6000 kierrosta tasaisellakin, alunperin se oli siinä 5000 ja se kuulosti paremmalta. Auttaisiko rullienvaihto, kuinka iso avain tarvitaan etuvariaattorin avaamiseen noin käsipelissä.
- janopleon
moposportista 5.1g rullat ne ois hyvät , lakkaa huutamasta ja kiihtyy hyvin ja malossi multivarin violetti kisajousi takavariaattoriin on 82% jäykempi kuin alkuperäinen, mutta takavarin sisempi mutteri oli ainakin mun speedissä tosi tiukka . .ja kytkin palat kuluneet epätasaisesti tilasin espanjalaisen kytkinkellon kokonaan uuden parempi ku kinuski . kaikki löytyy moposportista puh. 09 8545110 helpommalla pääse ku soittaa suoraan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445805
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903231- 313126
- 592874
- 572730
- 532380
- 381834