löytyykö ktm 250GS:n kunnossa olevia virta vehkeitä tai onko kellään muuta vinkkiä kipinän saantiin.
löytyykö ktm 250GS -86
7
1846
Vastaukset
- korjaan pystyy
uk-motoplat espanjassa korjaa ja toimittaa uusia osia. Alakerran korjaus noin 100e
- satunnainen huomauttelija
Muistaakseni tuon ikäisessä kotarissa,nimenomaan enduromallissa,on SEM virtalaitteet,tuolta saat uuden sellaisen joka kestää varmasti alkuperäistä paremmin:http://www.motomaster.fi/kauppa//product_details.php?p=766,alkuperäinenhän on vähän eri näköinen(umpikuori,musta tai sininen),itse ostin tuosta firmasta käytetyn virtapään vuosi takaperin.
- Sakke111
Joo eli mulla ois sem sähköt jotka on ollu 250mx:ssä vm 88 ja nyt mulla ne on 350gs:ssä vm1990 kiinni,mutta se leikkas kiinni ni en tarvii niitä.valotkin toimii.eli ne on semosesta pyörästä missä on magneetto oikealla puolen ja käynnistin poljin vasemmalla.
- hepe2000
terve sopiiko ne ilmajäähdytteiseen koneeseen 125 ja mikä on hinta
- Make
Mitä maksaa kyseiset osat?
- sakke111
hepe2000 kirjoitti:
terve sopiiko ne ilmajäähdytteiseen koneeseen 125 ja mikä on hinta
menivät jo:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465437Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5662008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781135Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50833Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758