Onko kenelläkään kokemusta menneiltä vuosilta, että onko lokakuun lopulla - marraskuussa tarjolla äkkilähtöjä Agadiriin, vai menevätkö matkat kuin "kuumille kiville"? Sitä vain, että varaanko ajoissa vai pystynkö odottelemaan.
Vastaukset 3
Kyllä niitä aikaisempina vuosina on ollut. Marokon kiinnostus on viime vuosina vähäsen hiipunut ja aivan syyttä.Muistan aikoja,jolloin lentoja oli 2 per viikko ja kone DC10 tai MD11.Tällä hetkellä vain yksi lento viikossa. kalevi
- kyllä on
Kysyntää kyllä on. Tällä hetkellä Agadiriin lennetään yhdellä koneella per viikko ja siihen on myyty kahden matkatoimiston matkat. En itse esim. saanut matkaa 11.10. täyttä. Käsittääkseni Aurinkomatka alkaa myydä matkoja Agadiriin vasta marraskuussa.
Yleensä kauden ensimmäiset lennot täyttyvät heti. Aurinkomatkat on myynyt matkoja heti kun myynti aloitetaan. Agadirin koneessa on Aurinkomatkojen ja Finnmatkojen sekä Tjäreborgin asiakkaita.Kalevi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.511313Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt171021- 93977
- 77673
- 37668
- 26456
- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53440Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15439Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423