Onko kenelläkään kokemusta menneiltä vuosilta, että onko lokakuun lopulla - marraskuussa tarjolla äkkilähtöjä Agadiriin, vai menevätkö matkat kuin "kuumille kiville"? Sitä vain, että varaanko ajoissa vai pystynkö odottelemaan.
Vastaukset 3
Kyllä niitä aikaisempina vuosina on ollut. Marokon kiinnostus on viime vuosina vähäsen hiipunut ja aivan syyttä.Muistan aikoja,jolloin lentoja oli 2 per viikko ja kone DC10 tai MD11.Tällä hetkellä vain yksi lento viikossa. kalevi
- kyllä on
Kysyntää kyllä on. Tällä hetkellä Agadiriin lennetään yhdellä koneella per viikko ja siihen on myyty kahden matkatoimiston matkat. En itse esim. saanut matkaa 11.10. täyttä. Käsittääkseni Aurinkomatka alkaa myydä matkoja Agadiriin vasta marraskuussa.
Yleensä kauden ensimmäiset lennot täyttyvät heti. Aurinkomatkat on myynyt matkoja heti kun myynti aloitetaan. Agadirin koneessa on Aurinkomatkojen ja Finnmatkojen sekä Tjäreborgin asiakkaita.Kalevi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112749
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19670Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 70504
- 63491