Onko kenelläkään kokemusta menneiltä vuosilta, että onko lokakuun lopulla - marraskuussa tarjolla äkkilähtöjä Agadiriin, vai menevätkö matkat kuin "kuumille kiville"? Sitä vain, että varaanko ajoissa vai pystynkö odottelemaan.
Äkkilähtöjä loppusyksystä?
3
958
Vastaukset
Kyllä niitä aikaisempina vuosina on ollut. Marokon kiinnostus on viime vuosina vähäsen hiipunut ja aivan syyttä.Muistan aikoja,jolloin lentoja oli 2 per viikko ja kone DC10 tai MD11.Tällä hetkellä vain yksi lento viikossa. kalevi
- kyllä on
Kysyntää kyllä on. Tällä hetkellä Agadiriin lennetään yhdellä koneella per viikko ja siihen on myyty kahden matkatoimiston matkat. En itse esim. saanut matkaa 11.10. täyttä. Käsittääkseni Aurinkomatka alkaa myydä matkoja Agadiriin vasta marraskuussa.
Yleensä kauden ensimmäiset lennot täyttyvät heti. Aurinkomatkat on myynyt matkoja heti kun myynti aloitetaan. Agadirin koneessa on Aurinkomatkojen ja Finnmatkojen sekä Tjäreborgin asiakkaita.Kalevi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136