Loin uuden sähköpostitilin ja poistin ilmeisesti jonkun microsoft exchange serverin. Uusi posti toimii hienosti, mutta vanhat sähköpostit katosivat. Tai niistä tuli tehtyä ilmeisesti jotain ost ja pst tiedostoja. Saakohan niitä jollain ohjelmalla auki tai saako ne jotenkin palautettua uuteen sähköpostilaatikkoon? Toivottavasti joku ymmärtää mitä yritin kertoa, olen aika vihreä näiden asioiden kanssa..
Office Outlook 2003
4
702
Vastaukset
- nuo ole
outlookin tiedostomuotoja ja luulis niiden aukeavan Outlookilla...
- kuinkahan
saan ne siirretyä takaisin outlookkiin. Nyt ne löytyy vaan ost ja pst tiedostoina. (c:\Documents and Settings\\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook)Ja niitä kun yrittää avata niin tulee ilmoitus ettei voida avata.
- kokeillut
kuinkahan kirjoitti:
saan ne siirretyä takaisin outlookkiin. Nyt ne löytyy vaan ost ja pst tiedostoina. (c:\Documents and Settings\\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook)Ja niitä kun yrittää avata niin tulee ilmoitus ettei voida avata.
mitä tapahtuu kun yrität avata Outlookin File->Open->Outlook Data File valinnan kautta...
- tälleen
kuinkahan kirjoitti:
saan ne siirretyä takaisin outlookkiin. Nyt ne löytyy vaan ost ja pst tiedostoina. (c:\Documents and Settings\\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook)Ja niitä kun yrittää avata niin tulee ilmoitus ettei voida avata.
Tiedosto valikko: tuo ja vie
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371812
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51463