Olemme jo vähän iäkkäämpi pariskunta ja olemme ajatelleet Panaman matkaa,Costa Blancaa.
Esitteessä on Royal Decameron Beach Resort&Villas,suuret rakennukset.Onko alueella tai lähistöllä mitään kauppakeskuksia tai toreja tai muuta mielenkiintoista katsottavaa ?
Vai onko paikka vain ihan hotellialuetta?
Vaikka eläkeikäisiä ollaankin ,niin ei me mitään keinutuolimatkaa kuitenkaan ajatella.
onko sinulla kokemuksia
1
993
Vastaukset
- &&¤#
Decameronin alue tosiaankin on vain hotellialuetta! Vieressä ei ole minkään sortin kauppakeskusta tms. Toki voi pyytää hotellia tilaamaan taksin ja hurauttaa n.30 km päässä olevaan kaupunkiin (en enää muista nimeä)jossa paljon liikkeitä ja meillä ainakin kuski odotteli aina jos pysähdyimme johonkin ja sovimme tietyn ajan ja paikan kun lähdimme takaisin hotellille. Hyvää palvelua! :)
Itse emme olisi kahta viikkoa viihtyneet pelkästään Costa Blancassa & Decameronissa, siksi valitsimmekin yhdistelmamatkan Panamá City-Gamboa-Costa Blanca, jota ehdottomasti suosittelen teillekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049