Heippa vaan . Onko kenellekkään sattunut ,että saat skype chatti viestin vaikka et ole jakanut yhteystietojasi henkilön kanssa ? Miten on mahdollista ? Minulle tuli tänään viesti .
Skype chatti viesti
4
927
Vastaukset
- siten
Että etsit vain käyttäjiä ja kun löydät "sopivan" niin lähetät viestin.
- N. Ormaali
Sehän on täysin mahdollista, aivan sama kun soittaisit puhelimella/tai lähettäisit tekstiviestin, ei siinäkään tarvi kenellekään tietojaan etukäteen antaa.
- Asetukset
Muuta, työkalut, asetukset, yksityisyys, salli chatit vain kontaktiluetteloni henkilöiltä.
- :))
juuri noin tehty ja asetuksissa on, että salli vain kontaktiluetteloni henkilöiltä, niin silti on kolme viestiä tullut. Samalla kontaktiluettelooni on ilmestynyt kyseinen "lähettäjä". Tietenkin sen saa pois ja torjuttua, mutta silti ihmetyttää, kuin se on mahdollista? Osaiskohan kukaan kertoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423