Kilpailun säännöissä lukee vain että kuvan tulee olla vähintään 6 megapikseliä, ei mitään mainintaa kameran tarkkuudesta jolla kuva on otettu. No problem, ota kuva vaikka 4 megapikselin kameralla ja sitten muuta millä tahansa kuvankäsittelyohjelmalla kuvan kokoa isommaksi, laita vaikka varmuuden vuoksi 10 megapikseliin ;-)
Aika jännä homma muuten, jos otan kuvan esim. Nikon D2Hs -kameralla, en saa osallistua kilpailuun. Em. ammattilaiskamerassa on neljän megapikselin kenno. Pelkkä runko maksaa esim. Verkkokaupassa 3205.90 EUR lasit päälle.
http://www.dpreview.com/articles/nikond2hs/
Lisää megapikseleitä helposti
kehiin
1
531
Vastaukset
- kilpailusta
on kyse?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1384754- 1773893
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1153586Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432901- 1381856
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401658Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?581308Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261289Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211251Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231203