Mariskooli on RUMA

connoisseur

Mariskooli - niille joilla ei ole mitään makua.

9

2126

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks kans sama

Mariskoolit on muumimuki-tason designia, mutta eihän keräilijät o koskaan mitään laatua keränny.

• haisuli2

Muumimuki on edes hauska...

• kkkkkkkkkkkkkk

ja rumia on myös pienet Aalto -vaasit/kulhot.
      Teema asitat, Unikko-kangas ja monet muut "koko kansa" desing-rojut joita saa muutamalla kympillä.

• Zabadak

Ruma kuin faan.
      So what?

• design italia

kaikki suomalainen lasi ja posliini on todella rumaa.....

• *Guru

Pilkatkaa vaan mariskoolia ja suomalaista lasia, tulette haukkuneeksi siinä kylläkin 1800-luvulta peräisin olevan saksalaisen puristelasimallin, eikä suomalaista designia.

Niinhän se on, että tietyistä design-esineistä tulee koko kansan kaapinpäällisiä, eikä todellinen nirppanokkakeräilijä niitä enää sulata omassa kodissaan.

• makunsa kullakin

itse en hyllyyni välttämättä huolisi. Eniten mua tökkii (ulkoasun lisäksi) että ihan saman näkösiä vaaseja on ollu alusta lähtie kaikenmaailman tiimarit yms täynänsä. Ei siis edes omaperäistä, Muumikin on edes oma juttunsa. Olisi edes omaperäinen....

• Anonyymi

Eihän mariskooleja eli käyttöastioita hyllyssä pidetä. Normaalimpaa niitä on käyttää tarjoiluastioina.

• Anonyymi

Mariskoolit ovat halpislasia ja huonosti valmistettuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      3109
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      72
      993
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      42
      869
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      805
    5. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      637
    6. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      43
      583
    7. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      53
      575
    8. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      490
    9. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      43
      483
    10. Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri

Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
      Ikävä
      83
      480
    Aihe