Mariskooli - niille joilla ei ole mitään makua.
Mariskooli on RUMA
9
2123
Vastaukset
- yks kans sama
Mariskoolit on muumimuki-tason designia, mutta eihän keräilijät o koskaan mitään laatua keränny.
- haisuli2
Muumimuki on edes hauska...
- kkkkkkkkkkkkkk
ja rumia on myös pienet Aalto -vaasit/kulhot.
Teema asitat, Unikko-kangas ja monet muut "koko kansa" desing-rojut joita saa muutamalla kympillä. - Zabadak
Ruma kuin faan.
So what? - design italia
kaikki suomalainen lasi ja posliini on todella rumaa.....
- *Guru
Pilkatkaa vaan mariskoolia ja suomalaista lasia, tulette haukkuneeksi siinä kylläkin 1800-luvulta peräisin olevan saksalaisen puristelasimallin, eikä suomalaista designia.
Niinhän se on, että tietyistä design-esineistä tulee koko kansan kaapinpäällisiä, eikä todellinen nirppanokkakeräilijä niitä enää sulata omassa kodissaan.
- makunsa kullakin
itse en hyllyyni välttämättä huolisi. Eniten mua tökkii (ulkoasun lisäksi) että ihan saman näkösiä vaaseja on ollu alusta lähtie kaikenmaailman tiimarit yms täynänsä. Ei siis edes omaperäistä, Muumikin on edes oma juttunsa. Olisi edes omaperäinen....
- Anonyymi
Eihän mariskooleja eli käyttöastioita hyllyssä pidetä. Normaalimpaa niitä on käyttää tarjoiluastioina.
- Anonyymi
Mariskoolit ovat halpislasia ja huonosti valmistettuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701479
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361096- 45914
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html173790- 39749
- 49700
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530585- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531