Olisi jo pikku hiljaa hauska tietää mitä nämä meidän mainiot kunnan silmäätekevät puuhaavat. Jonkinlainen info olisi paikallaan toimista ja teoista, jos niitä nyt onkaan. Ei kai sitä nyt vaan istuta tattina ja odoteta mitä Helsinki, mitä valtiovalta ja mitä luopiovihreät määräävät.
Tehkää nyt jotain. Uudet kunnallisvaalitkin alkaa painaa päälle.
Kunnan pamput ohoi
vireillä
1
327
Vastaukset
- skeptikko
Aivan niin, hiukan tietoa kentälle. Oliko se niin, että maaliskuussa selviää liittämiset ja muut? Kävi miten kävi, kehitystä tarvitaan.
Onko Sipoo muuttunut vastaanottavaisemmaksi nyt tämän hiljaisuuden aikana? Olisi pitänyt. Kommunikoinnin laajentaminen hiekkalaatikon ulkopuolellekin olisi tehtävä ja erittäin suotavaa.
Miten on lentokenttäasian kanssa? Kuunnellaanko siinäkin vaan Rkp:n kahta dominoivaa äänitorvea, jotka pusaavat kirjoituksiaan duona lähiympäristön ja paikkakunnan lehtiin.
Sanoisin vaan, että lentokenttä Sipoolle olisi hyvä sijoitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797