Kiitos Ailalle ja Jopille, olette ruokkineet meidän perheen useasti. Ikävä tulee...
T: Vakkari
Rajapatsaan grilli
20
5845
Vastaukset
- Patsaalainen
Kiitos Ailalle maukkaista purtavista. Nyt loppui minun grilliruokailu.
Kaikkea hyvää Ailalle ja Jopille. - ei kai vaan?
Lopettaako rajapatsaan grilli toimintansa?
Lappeenrannasta asti ollaan käyty syömässä siellä.- Tellustelija
Ei hemmetti!
Missä noin on ilmoitettu? Milloin? Onko jo lopetettu vai tulevaisuudessa? Vieläkö ehtii viimeiset makkaraperunat käydä ostamassa? Pitää syödä hitaasti ja hartaudella!
Harmi, ensin meni Epo, sitten Taksigrilli, ja nyt tämä. Pitää kai tyytyä sitten roskaruokaan tästä eteenpäin...:(
Kiitokset kuitenkin näistä vuosista!
T:Tellustelija - on vissiin
Tellustelija kirjoitti:
Ei hemmetti!
Missä noin on ilmoitettu? Milloin? Onko jo lopetettu vai tulevaisuudessa? Vieläkö ehtii viimeiset makkaraperunat käydä ostamassa? Pitää syödä hitaasti ja hartaudella!
Harmi, ensin meni Epo, sitten Taksigrilli, ja nyt tämä. Pitää kai tyytyä sitten roskaruokaan tästä eteenpäin...:(
Kiitokset kuitenkin näistä vuosista!
T:Tellustelijauudet omistajat... ei suomalaisia..
- piluytus
Nyt grilli boikottiin kun meni vielä ulko
maalais omistukseen! Nyt loppu asiointi! Suosikaa kotipitsaa ja suomalaisia grillejä!- Sara Sandelin
Mikä Teillä mahtaa olla ulkomaalaisia vastaan? Viitsisittekö avata vähän maailmankuvaanne ja alkaa käyttäytymään niinkuin ihmiset käyttäytyy. Jos sieltä saa hyvää ruokaa tulevaisuudessa, niin kyllä siellä varmasti purtavaa kannattaa käydä hakemassa.
Ainiin ja kiitos tosiaan monista herkullisista aterioista Ailalle ja Jopille! - Tellustelija
Sara Sandelin kirjoitti:
Mikä Teillä mahtaa olla ulkomaalaisia vastaan? Viitsisittekö avata vähän maailmankuvaanne ja alkaa käyttäytymään niinkuin ihmiset käyttäytyy. Jos sieltä saa hyvää ruokaa tulevaisuudessa, niin kyllä siellä varmasti purtavaa kannattaa käydä hakemassa.
Ainiin ja kiitos tosiaan monista herkullisista aterioista Ailalle ja Jopille!Joo, ihan samaa mieltä kanssasi. Ei kannata tuomita, ennenkuin itse on kokeillut. Toisaalta olen kyllä tässä asiassa aika skeptinen.
Niin ja muuten siihen aiempaan kommenttiin, että Kotipizza boikottiin kanssa, sehän on rantaruåtsalaisen omistuksessa, fy fan!!!
T:Tellustelija - ....
Sara Sandelin kirjoitti:
Ainiin ja kiitos tosiaan monista herkullisista aterioista Ailalle ja Jopille!oli jo tiistaina uudet omistajat.Pienet annokset,ranskalaisia ei kunnolla paistettu.Ei hyvä.
- myyg
.... kirjoitti:
oli jo tiistaina uudet omistajat.Pienet annokset,ranskalaisia ei kunnolla paistettu.Ei hyvä.
Ja niskalla molemmat snagarit ilmeisesti toppahousujen pitämiä nykyisin.Rasva noin viikon vanhaa paskaa..
- vit...nut
Sara Sandelin kirjoitti:
Ainiin ja kiitos tosiaan monista herkullisista aterioista Ailalle ja Jopille!Kyllä asia on niin, että "Patsaan" grilli veti porukkaa jopa arki-iltoinakin hyvillä annoksilla.
Nyt jos siellä karvakädet tai piippalakit on "huseeraamassa" voipi käydä niin ettei jonoja paljon ole!
Hitto...kaikki hyvä näköjään sirtyy ruskeille tai karvakäsille? - hjuvaa
vit...nut kirjoitti:
Kyllä asia on niin, että "Patsaan" grilli veti porukkaa jopa arki-iltoinakin hyvillä annoksilla.
Nyt jos siellä karvakädet tai piippalakit on "huseeraamassa" voipi käydä niin ettei jonoja paljon ole!
Hitto...kaikki hyvä näköjään sirtyy ruskeille tai karvakäsille?Hjuvaa hapankaalia Rajapatsalta!
Tjule ostaman...halpa!
Hjerkkuva! - osaa,keittä,,
Sara Sandelin kirjoitti:
Ainiin ja kiitos tosiaan monista herkullisista aterioista Ailalle ja Jopille!,,etes teevesi..poltta aina pohja,vaimo kans poltta pohja makkaraperuna,, mut eihätä,,pane tulise mauste ja syö halvalla !
bo apetii;t: ahmet & sergei - uskossa
.... kirjoitti:
oli jo tiistaina uudet omistajat.Pienet annokset,ranskalaisia ei kunnolla paistettu.Ei hyvä.
Arvostelit tiistain ruokia ja silloin oli entinen yrittäjä siellä opettamassa. Ja tuotteet ja hinnat samat kun ennenkin, myös nopea ja ystävällinen palvelu.
- uskon
.... kirjoitti:
Arvostelit tiistain ruokia ja silloin oli entinen yrittäjä siellä opettamassa. Ja tuotteet ja hinnat samat kun ennenkin, myös nopea ja ystävällinen palvelu.
- ..........
uskon kirjoitti:
Kyllä,grillillä edelliset omistajat opastamassa.Mutta,annokset olivat valitettavasti pienempiä ja ranskalaiset eivät olleet kypsiä.Silti olen pahoillani että joku aivoton kääpiö on mennyt tekemään tuhotöitä koska olisin vielä myöhemmin halunnut kokeilla makkaraperunoita uudelleen uuden omistajan tekemänä.
- uskossa
.......... kirjoitti:
Kyllä,grillillä edelliset omistajat opastamassa.Mutta,annokset olivat valitettavasti pienempiä ja ranskalaiset eivät olleet kypsiä.Silti olen pahoillani että joku aivoton kääpiö on mennyt tekemään tuhotöitä koska olisin vielä myöhemmin halunnut kokeilla makkaraperunoita uudelleen uuden omistajan tekemänä.
Annoskoko oli pysynyt entisellään...
- prkl!
Loppu sit siinäkin grillissä käynti.
No, laihtuupahan:) - Jäsen kukko
Kävin testaamassa ruoan ja laatu oli yllättävän hyvää. Ei tietysti ailan tasoa, mutta sehän olisi liikaa pyydetty. Käyn jatkossakin samassa paikassa. kovasti ihmetytti että hinnat ja annoskoko oli pysynyt entisellään.
- KukQo
Kävin testaamassa ruoan ja laatu oli yllättävän hyvää. Ei tietysti ailan tasoa, mutta sehän olisi liikaa pyydetty. Käyn jatkossakin samassa paikassa. kovasti ihmetytti että hinnat ja annoskoko oli pysynyt entisellään.
- KukQo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760