Vartioitu pysäköinti Tallinnassa

Parkimismaja

Autolla Tallinnaan menossa, tällä kertaa olisi tarkoitus yöpyä Tallink City -hotellissa. Ongelma on nyt, että jos hotellin pysäköintialueella ei ole tilaa, minne voisi jättää auton suht lähimaastossa turvallisesti, mutta kuitenkin suht edullisesti? Olen ottanut selvää esim. Virukeskuksen pysäköinnistä, mutta se on kovasti hintava.
Te jotka tosiaan tiedätte, apua!!

17

10791

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järki hoi,,,,,,,,,,

ei ole kallis kun autosi on sisätiloissa vartioidussa parkissa,,, et jätä helsingissäkään vuorokaudeksi autoasi vartioituun parkkiin sisätiloihin tuolla hinnalla,, kai virolaisten pitäisi maksaa, että saatte romunne jättää jonnekin,,,,,,,,,,,

• Junamies

Mul onki juna

• MafianPesä

Tallinnassa autosi varastetaan ensinmäisenä yönä, ellet jää itse vartioimaan luotilivit päällä vartioimaan autoasi!

• OlisikoNoin
        MafianPesä kirjoitti:

Tallinnassa autosi varastetaan ensinmäisenä yönä, ellet jää itse vartioimaan luotilivit päällä vartioimaan autoasi!

Virossa onkin opittu ampumaan päähän kun kaikilla on luotiliivit...

• MafiaJyllää
      • LogiikkaJyrää

Suomessa on kadonnut paljon enemmän suomalaisia kuin Virossa. Suomi on siis vielä vaarallisempi maa!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      59
      1230
    2. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1158
    3. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      133
      1122
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1000
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      97
      961
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      5
      805
    7. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      46
      771
    8. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      27
      751
    9. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      192
      696
    10. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      71
      669
    Aihe