Älä kerro rehtorille...

Ellina

Maanantai- iltapäivä ja matematiikan tunti. Anna Avenia pidetään rentona mutta jämäkkänä opettajana. Hän on nuori, ehkä kahdenkymmenenviiden ja todella kaunis. Katselen häntä hänen puhuessaan, kuinka siroin elein hän piirtää taululle kaavioita, numeroita, kuinka hän sitten istuu pöydälle ja ristii jalkansa sääri toisen päälle ja pyörittelee nilkkojaan puhuessaan yhtälöiden hienouksista. Hiukset ovat tummat, ja ne on sidottu löysälle poninhännälle niskaan. Hänellä on seksikkäät mustat korkokengät ja juuri polven yläpuolelle loppuva hame joka paljastaa somasti päivettynyttä reittä...
- Krista! hän huutaa äkkiä.
- Opettaja... niin opettaja? säikähdän.
- Kysyin vastausta kysymykseen kahdeksan, kahdesti..? Oletko keskuudessamme? Hän puhuu pehmeällä ja katsoo minua tummilla silmillään vähän toruen.
Anteeksi, olin ajatuksissani, mutisen ja alan selata vihkoani. Löydän tehtävät ja kerron oikean vastauksen. Opettaja hymyilee minulle hyväksyvästi ja jatkaa opetusta. Voi Luoja hän on kaunis, ajattelen ja alan kirjoittaa eroottista runoa hänestä vihkoni takakanteen.

Kello soi. Oppilaat ovat jo sännänneet ulos kun saan laukkuni pakattua. Opettaja istuu tuolillaan, hän kohottaa katseensa ja nousee seisomaan.
-Krista, jäisitkö hetkeksi? hän kysyy ja pyyhkäisee tumman hiuskiharan poskeltaan.
Mitä olen tehnyt? mietin hermostuneena mutta suostun jäämään. Anna kävelee ovelle ja laittaa sen kiinni. Kuulen lukon napsahtavan.
Onko sinulla huolia, Anna kysyy hajamielisesti samalla kun kävelee ikkunalle.
Ei mitään... mutisen ja tunnen punastuvani. Anna säätää sälekaihtimet tiukasti kiinni.
Olet ollut niin poissaoleva... hän kääntyy katsomaan minua.
Ajatukset vain harhailevat joskus... vastaan ja Anna hymähtää.
Niin taitavat. Tarkistin edellisen vihkosi tehtävät.
Ja..? nielaisen hermostuneena.
Kaikki olivat oikein, tosin viimeinen sivu... Anna alkaa selata vihkoani.

Voi helvetti, muistin äkkiä että olin tuhertanut viimeisen sivun täyteen runoja sekä piirtämiäni kuvia Annasta. Sivulla oli myös erivärisiä sydämiä joiden keskelle olin kirjoittanut omani, sekä Annan nimen. Enkö minä idiootti ollut repinyt sivua pois?
Nämä runot ovat todella kauniita, tämä varsinkin. Anna näytti sormella eroottista runoa jossa kuvailin kiihkeää seksiä hänen kanssaan. Tunsin punan syvenevän kasvoillani enkä saanut sanaa suustani.
Krista, Anna nostaa kädellään leukaani ja katsoi suoraan silmiini. -Sinulla ei ole mitään hävettävää tai pelättävää.
Ne on vaan töherryksiä, anteeksi, selitin jo kyyneleet silmissäni. Anna siirtää hiukset kasvoiltani ja painaa sormensa huulilleni. - Shh... ei ole mitään hätää, hän hyssyttelee. Anna tulee lähemmäksi, tunnen hänen lämpimän hengityksensä kasvoillani ennenkuin hän suutelee minua varovasti. Hätkähdän taaksepäin ja Anna hymyilee vienosti.
Mitä sinä teet? kuiskaan hämilläni.
En mitään mitä et halua, tietenkään.
Etkö sä voi menettää työpaikkasi tai jotain?
Anna ottaa kasvoni käsiinsä. Hänen kätensä ovat pehmeät.
-Ei puhuta siitä nyt... olet kaunis tyttö Krista, todella kaunis.
-Niin olet sinäkin kaunis, henkäisen uskomatta todeksi Annan äsken sanomia sanoja.
Anna kurottuu taas suutelemaan minua ja tällä kertaa vastaan suudelmaan. Suudellessamme tunnen Annan käsien vaeltavan selkääni pitkin pakaroilleni asti. Kosketan Annan täyteläisiä rintoja ja hän kääntää päätään taaksepäin voihkaisten hiljaa. Avaan varovasti hänen paitansa nappeja ja tunnen kostuvani nähdessäni mustan pitsin verhoamat pulleat rinnat. Riisun hänen paitansa ja ihailen näkyä hetken kun Anna asettaa käteni rinnoilleen ja suutelee minua kaulalle. Hän riisuu paitani ja tunnen näppärien sormien avaavan rintaliivieni hakaset. Otan hänen rintansa esiin liiveistä riisumatta kuitenkaan hänen rintaliivejään ja suutelen nännejä hellästi. Anna työntää minut tuolille ja istuu hajareisin syliini. Hän suutelee ja näykkii rintojani, välillä suutelemme intohimoisesti. Annan rinnat ovat todella kauniit ja kiinteät. Hän keinuttaa itseään minua vasten ja alan sivellä hänen reisiään. Annalla ei ole pikkuhousuja hameensa alla. Kiihotun ajatuksesta, että hän on koko tunnin keikistellyt pienessä hameessa luokan edessä ilman pikkuhousuja ja opettanut meille yhtälöitä pimpsa paljaana. Alan varovasti hyväillä kosteaa vakoa. Anna voihkii sylissäni ja suutelee kaulaani ja rintojani entistä kiihkeämmin. Hän on todella märkä ja työnnän hitaasti kaksi sormeani sisälle tiukkaan pilluun. Anna alkaa keinutella lanteitaan ja runkkaan häntä kovempaa puristaen samalla toisella kädelläni hänen kiinteitä pakaroitaan. Anna nykäisee hiuksista päätäni taaksepäin ja imee rintaani avaten samalla toisella kädellään farkkujeni ylimmän napin. Anna hyppää pois sylistäni ja nostaa minut seisomaan. Hän riisuu rintaliivinsä kokonaan ja vetää minut lähemmäs itsään, suutelen hänen rintojaan ja Anna nuolee sormistani omia pillunesteitään. Hän riisuu housuni ja polvistuu eteeni hyväillen häpyäni pikkuhousujeni päältä. Pöksyni kostuvat, tunnen mehujeni valuvan jo kankaan läpi. Voihkaisen hiljaa. Anna nousee ja pyytää minua nojaamaan pöytäänsä perse häneen päin.

Anna tulee taakseni ja riisuu pikkuhousuni kiduttavan hitaasti hyväillen samalla reisiäni ja sääriäni. Hän levittää jalkojani ja työntää selkääni niin että olen aivan pöydässä kiinni. Seison perse pystyssä jalat harallani Annan edessä kun hän alkaa hyväillä vakoani ja työntää sormensa sisääni. Tunnen räjähtäväni nautinnosta. Annan sormet pyörivät vaossani taitavasti ja tunnen hänen lämpimän hengityksensä takapuolellani kun hän kumartuu suutelemaan pehmeästi pilluani. Hän nuolee klitoristani pehmein mutta varmoin liikkein samalla runkaten pilluani yhä kovempaa, kunnes hänen sormensa jyskyvät sisälläni pohjia myöten villiin tahtiin. Alan vaikeroida nautinnosta Annan koventaessa tahtia. Työnnän kiimaisena persettäni Annaa kohti ja keinutan lanteitani Annan sormien ja kielen liikkeiden tahdissa. Tunnen hänen toisen kätensä sormet peräaukollani, Anna kostuttaa sormensa nopeasti liukkaassa vaossani ja työntää hitaasti sormen peräaukkooni yhä runkaten pilluani. Ynähdän kivusta, mutta huomaan kiihottuvani vain lisää kun Anna alkaa säälimättä runkata myös peräaukkoani työntäen sormensa koko pituudeltaan yhä syvemmälle. Runkatessaan hän imee ja nuolee klitoristani itsekin kiimasta sekapäisenä pienesti voihkien. Annan voihkinta kiihottaa minua entisestään ja hän runkkaa aukkoani entistä kovempaa tahtia kielen yhä lipoessa mehujani. Alan vapista hillittömästi ja tunnen voimakkaan orgasmin aallon koko kropassani Annan taitavien käsien ja kielen ansiosta. Valahdan velttona pöydälle yhä vapisten ja Anna lopettaa runkkaamisen ottamatta kuitenkaan sormiaan sisältäni. Hän suutelee pakaraani.
Piditkö..? hän kuiskaa.
Ihanaa... saan vaivoin huokaistua pilluni yhä supistellessa orgasmista. Anna vetää hitaasti sormensa pois pillustani ja peräaukostani ja suutelee niskaani.

Käännyn suutelemaan Annaa suoraan suulle. Pyörittelen kieltäni hänen suussaan ja istutan hänet vuorostaan pöydälle. Työnnän hänet selälleen ja alan nuolla hänen rintojaan. Rullaan Annan hameen ylös ja levitän hänen jalkansa haralleen. Ihailen hetken Annan posliinipillua ja hän työntää himokkaana lanteitaan kasvojani kohti. Istun jakkaralle ja vedän Annaa jaloista hieman itseeni päin. Hänen hunajainen vakonsa on suoraan kasvojeni korkeudella kuin tarjottimella. Maistan kielelläni Annaa ja hän alkaa huohottaa kiimaisena. Painan kaksi sormeani syvälle Annaan ja pyöritän kieltäni klitoriksella. -Just siitä... Anna kuiskaa hiljaa huohottaen yhä villisti.

Työntelen sormiani edestakaisin märässä pillussa ja nuolen samalla klitorista kiihkeästi. Huomaan pöydällä paksun tussin. Annan hieman kovakouraisesta käsittelystä rohkaistuneena sieppaan tussin toiseen käteeni ja edelleen pillua runkaten sivelen hellästi Annan peräaukkoa sormillani, kunnes lopulta survaisen rajusti tussin syvälle pieneen perseeseen. Anna kiljaisee tussin työntyessä sisälle, mutta voihkii entistä kiimaisemmin alkaessani työnnellä paksua tussia edestakaisin peräaukossa. Huomaan koventavani otteita Annan voihkinnan yltyessä ja kiihottuvani itse mitä rajummin nussin Annan pillua sormillani. Survon tussia peräaukkoon kovakouraisesti ja livon samalla klitorista nopein vedoin. Anna hieroo rintojaan ja kuiskailee vohkintansa välissä hiljaa nimeäni, mikä kiihottaa minua entisestään. Tunnen pilluliman valuvan reisiäni pitkin samalla kun tyydytän kiihkeästi seksikästä opettajaani työpöydällä.

Himoni yltyessä kohotan katseeni Annan rintohin joita hän hieroo pehmeillä käsillään. Kuuma vartalo vastaa hyväilyihini ja Anna katsoo minua nälkäisesti suoraan silmiin. Kiskon sormeni Annasta ja asetun pöydälle hänen päällensä siten että saan pilluni laskettua hänen kasvoilleen. Anna tarttuukin heti käsillään takapuoleeni ja vetää pilluni lähemmäs huuliaan. Hän nuolee pilluani halukkaasti ja työntää kieltään aukkooni hieroessaan sormellaan klitoristani. Kumarrun nuolemaan Annaa, samalla runkaten edelleen tussia hänen perseessään upottaen sen yhä syvemmälle aukkoon. Kiihdytämme kumpikin kieltemme ja sormiemme tahtia ja työntelemme lantioitamme himokkaina toistemme kasvoja vasten. Anna nuolee peräaukkoani yhä klitoristani hieroen. Hieron Annaa sormillani ja työnnän kolme sormeani hänen sisäänsä. Anna alkaa vapista ja tunnen hänen pillunsa supistelevan sormieni ympärillä koko kehon täristessä orgasmin kourissa, samassa tunnen myös oman orgasmini vavistuttavan kehoani. Vaikeroin nautinnosta ja lasken pääni Annan reidelle. Huohotamme molemmat uupuneina, Anna ynisee hiljaa. Anna vetää hellästi sormensa sisältäni ja suutelee reisiäni pitkään. Otan tussin Annan peräaukosta jolloin hän vavahtaa. Nousemme istumaan pöydän reunalle ja Anna sivelee sormillaan huuliani. Nuolen hänen sormensa puhtaiksi omista mehuistani ja suutelemme pitkään. Anna nousee ja oikoo hamettaan. Pyyhin kiimanesteitäni reisiltäni pikkuhousuihini jotka sullon laukkuuni. Pukeudumme hiljaisuuden vallitessa ja Anna avaa sälekaihtimet ja ikkunan. Hänen hiuksensa ovat hieman pörrössä ja posket punoittavat somasti. Luokkahuoneessa on todella hiostavaa ja ilmassa tuoksuu kiima. Katson tussia jota käytin Annan perseessä. Työnnän senkin laukkuuni.

- Toivottavasti huone tuulettuu huomiseksi, sanon ja nauramme molemmat.
- Kuule Krista, Anna hymyilee ja tulee viereeni. - Haluaisitko jäädä jonakin toisenakin päivänä... hmm... tukiopetukseen?
Todella mielelläni, opettaja, kuiskaan käheästi ja suutelen Annaa hellästi suulle.
Käykö huomenna..?

3

12186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teitä

      esim.Seuralainen,Daneon,D, novellien Dereka,Finex..kesäloma loppu,textiä kehiin!!!!

    • roz8669

      moi kiihotun itse aivan samasta asiasta! mistä tuleekin mieleen että mistä sinä keksit tuollaisen tarinan.

    • min'

      kiihotuin niin että tuli orgasmi. Todella hyvä tarina! Mutta vuorosanaviivoja olisi voinut käyttää...:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe