homo-einari

siellä taas tyttöjen

kanssa jutskaa meikeistä ja pojista! että mua vihastuttaa kun on aina noita oltava messissä. vie tilaa kunnon heteromiehistä!! nythän sinne jää vain 5 heteroo, vai vieläkö niistäkin joku on gay???

16

1909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jano-72

v***n välii jos se vaix olis homo ja viel joku muukin talossa olija,eiköhän jokaisella ole yhtälainen oikeus kilpailla bb:een voitosta oli sit homo tai ei!!! Mun mielest Einari on joteski kauheen symppis:)

• vois tietty olla

ihan erikseen joku bb tyylinen ohjelma kaikille vähemmistöille!

• vähemmistöön
        vois tietty olla kirjoitti:

ihan erikseen joku bb tyylinen ohjelma kaikille vähemmistöille!

jossakin asiassa ja enemmistöön taas jossakin toisessa. Miksi pikkusielut haluavat aina diskriminoida seksuaalisia vähemmistöjä?

• mainitsi

Iltalehden haastattelussa olevansa homo, muttei tekevänsä siitä numeroa. Miksi sinun pitäisi tehdä, normaaleja ihmisiähän he kaikki ovat?

• homo ei ole

normaali ihminen, siksi kun se on homo. Hetero on normaali!

• Pozuli
        homo ei ole kirjoitti:

Olen homo ja olen täysin normaali. Maailmankuvasi on säälittävän suppea. kaipaat ehkä ammattiauttajaa?

• miksiköhän muuten
        Pozuli kirjoitti:

Olen homo ja olen täysin normaali. Maailmankuvasi on säälittävän suppea. kaipaat ehkä ammattiauttajaa?

koulun biologia tunneilla kerrotaan vain naisen ja miehen suhteesta? hedelmöittymisestä ym.
        Ai niin kun se on normaalia.
        mies-mies suhde ei ole kovin normaali. en sano että se enää luokiteltaisiin sairaudeksi niin kuin taannoin. mutta kyllä se on poikkeavaa käytöstä!

• liiba laaba
        homo ei ole kirjoitti:

Normaalia ei ole, koska kaikki ovat jollain lailla epänormaaleja. Et sinäkään ole kaikin puolin normaali vaikka olisitkin hetero

• eli seksuaalisella
        liiba laaba kirjoitti:

Normaalia ei ole, koska kaikki ovat jollain lailla epänormaaleja. Et sinäkään ole kaikin puolin normaali vaikka olisitkin hetero

suuntautumisella siis
        tässä tarkoitettiin normaalia!

mies ja nainen = normaalia

• normaalia
        eli seksuaalisella kirjoitti:

suuntautumisella siis
        tässä tarkoitettiin normaalia!

mies ja nainen = normaalia

on MIES MIES tai NAINEN NAINEN. Kullakin on ominaisuutensa, jolle ei itse voi mitään ja miksi pitäisikään.

• yritetään tehdä
        normaalia kirjoitti:

on MIES MIES tai NAINEN NAINEN. Kullakin on ominaisuutensa, jolle ei itse voi mitään ja miksi pitäisikään.

siitä normaalia, mitä se ei siis ole! kenties joskus tuhansien vuosien päästä se vaikka normaalia oiskin.

• futureisnow
        yritetään tehdä kirjoitti:

siitä normaalia, mitä se ei siis ole! kenties joskus tuhansien vuosien päästä se vaikka normaalia oiskin.

Tulevaisuus on tässä ja nyt. Homoseksuaalisuutta on aina ollut ja tulee olemaan niin kauan kuin elämää maapallolla on.

BTW minusta on muuten aika epänormaalia että joku alkaa neuvomaan toisia kuinka olla normaali.

• kato kun joskus on määritelty
        futureisnow kirjoitti:

Tulevaisuus on tässä ja nyt. Homoseksuaalisuutta on aina ollut ja tulee olemaan niin kauan kuin elämää maapallolla on.

BTW minusta on muuten aika epänormaalia että joku alkaa neuvomaan toisia kuinka olla normaali.

tietty asia niin ei sitä ihan hevillä pysty muuttamaan!

• ne on kaikki

lustia tulee oleman!

• Hetero, mutta suvaisevainen

Vai kunnon heteromiehiltä.....kuten sinulta? Samapa tuo ketkä tuolla ketäkin himoitsee, ei kosketa minua. Enemmän ratkaisee se, millainen tyyppi on kyseessä.

• 50v ukko

Ihme juttu miten homot kiinnostaa eniten koko tässä jutussa...
      Onko niin että niin vastustajilla kuin puolestapuhujillakin onoma lehmä ojassa???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1719
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      232
      1453
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      88
      1331
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1005
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe