Professorini

Fuksipoika

Tuijotin professoria silmät levällään. Juuri laukusta käteen ottamani kirja putosi lattialle. Otin haparoivan askeleen taaksepäin, en paetakseni tilanteesta vaan saadakseni tasapainoni takaisin - ja alitajuisesti sulkeakseni oven takanani. Kuulin sen naksahtavan lukkoon. Välillämme pitkän aikaa vallinnut kierolla tavalla yhtä aikaa latentin ammattimainen ja sähköisen eroottinen viritys tuntui muuttuneen rätiseväksi salamoinniksi kaikkialla ympärilläni. Professorini oli miellyttäväkäytöksinen, minua hieman pidempi vanhempi mies, jonka harmaat hiukset olivat kaljuuntumassa otsalta alkaen. Hänellä oli selkeästi vatsaa, mutta ei juuri muuta ylimääräistä. Vatsan alapuolella hänen avoimesta sepaluksestaan työntyi vaikuttavan kokoinen, suonien muhkuroittama kyrpä. Sen kova, suurimmaksi osaksi esinahan peittämä pää kiilsi kiimalimasta. Minä olen juuri yliopisto-opintoni aloittanut, hoikka ja vaalea poika, kroppa yhä armeijan jäljiltä varsin timminä. Takapuoleni on aina ollut pehmeällä tavalla pyöreä ja monien mielestä kiihottava.

Oma kaluni oli hetkessä jäykkänä. Putosin polvilleni professorin eteen ja tartuin haltioituneena hänen kyrpäänsä, joka tuntui kädessäni yllättävän kuumalta. Se sykähteli voimakkaasti kun vedin esinahan taakse ja nostin kalua pystyyn niin että kirkasta limaa valui sormilleni. Professori katsoi minua silmät puoliummessa ja tarttui mitään puhumatta hiuksiini. Nuolaisin limaista terskaa ensin varovasti, ja sitten imaisin sen kokonaan suuhuni. Professori tarttui päähäni kaksin käsin ja alkoi naida minua suuhun. Kiimalimaa ja kuolaa valui leualleni ja hänen suurille, tiukoille posliinipusseilleen. Haparoin oman vyöni auki ja kiemurtelin suihinottoa keskeyttämättä ulos farkuistani. Tartuin professoria käsistä ja vedin hänet alas lattiaa peittävälle persialaismatolle. Työnsin hänet selälleen ja nousin hajareisin hänen reisiensä päälle. Runkkasin häntä muutaman ihailevan vedon ja nousin sitten polvilleni ja asetin kauttaaltaan kiimaliman liukastaman kyrvän aukkoani vasten. Purin huultani ja aloin laskeutua silmät suljettuina hitaasti alaspäin. Päästin tahattoman voihkaisun kun lihakseni päästi yllättäen periksi ja professorini miehuus humahti kerralla sisääni. Istuin hetken paikoillani, tuntien hänen sykkivän sisälläni.

Olin aikonut ratsastaa, mutta proffani oli ilmeisesti toista mieltä. Hän veti seinän viereltä korkean persialaistyylisen jalkatyynyn viereemme ja tarttui minua vyötäröltä. Silmät puoliummessa urahtaen hän nosti minut rahin päälle ja pyöräytti sitten ympäri, kaikki tämä hänen kyrpänsä sisälläni. Älähdin nautinnonsekaisesta kivusta. Professori painoi toisella kädellä pääni kohti lattiaa niin että perseeni nousi pystyyn. Tunsin hänen karvaisen vatsansa alaselkääni vasten. Sitten se alkoi. Professori upotti kyrpäänsä minuun lähes pystysuorassa kulmassa, kiimaliman ja kuolani kastelemana se litisi kosteasti hänen työntöjensä tahdissa. Raskaat kivekset löivät välilihaani ja aivan penikseni varteen kohonneita omia kiveksiäni vasten. Toinen koura painoi ristiselkääni notkolle ja toisella hän piti suutani suljettuna ettei voihkintani kuuluisi ulos huoneesta. Oman tukahdutetun huohotukseni läpi kuulin kuinka professorini alkoi päästä matalia urahduksia. Kosteiden maiskahdusten tahti kiihtyi kyrvän tunkeutuessa sisääni yhä kiivaammin, kunnes se tunkeutui voimakkaasti syvälle sisääni. Samalla kun proffan kivekset painuivat vasten limaiseksi muuttuneita pakaroitani hän laski sisääni kuumaa spermaa kyrpä sykkien. Nopeasti hän veti kalunsa ulos ja tunsin kuinka jotain kumista ja aavistuksen kyrpää suurempaa työntyi sisään spermaiseen reikääni. Reikäni venyi niin että olin purra professorin kämmentä, kunnes sulkijalihakseni yhtäkkiä imaisi ison plugin sisääni lukiten sen paikoilleen kapeasta kohdastaan. Sain kääntyä ympäri ja kämmen suultani poistui vain tehdäkseen tilaa yhä vavahtelevalle ja puolikovalle kyrvälle, jonka professorini tunki suuhuni. Muutaman työnnön jälkeen kyrpä oli kovettunut uudelleen, mutta hän veti sen ulos suustani puhdistuneena ja kuolaisena.

- Pue päällesi, lähdemme ekskursiolle.

Pukeuduin vapisten, valtava tappi sisälläni ja kyrpäni kivikovana ja kiimalimaa ympäriinsä valuen. Jalkani olivat antaa periksi kun kävelimme professorin autolle.

15

7694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hetero 56

      Hyi hitto !!!

      • Heh heh!!!

        Mitä "hetero" tekee tällä palstalla????


    • feefe

      Vihdoin jotain uutta luettavaa tälle palstalle.

    • Anonyymi

      Mä olin kans kauan kauan sitten yhe proffan kans ,oli vanhempi guppe ja pokas mut yhest gay mestast ,olin sillon 18 ja se proffa jotain 50 ,tuli jutteleen kaikenlaista ja siinä illan aikana yks mun puolituttu tuli sanoon vaivikhkasn että toi ukko kenen kans heität läppää on muuten aika korkeessa asemassa oleva professori ja et sekin on ollu sen kans muutaman kerran joskus ja käy aika usein täällä pokaamassa nuoria kundeja,no ullo vaikutti ihan symppis tyypiltä ja tarjos mulle muutaman drinksunkin ja sit alko ehdottrleen ett se asuu tos ihan parin korttellin päässä ett kiinnostaisko lähtee ,funtsin et ihan on ihan polla kunnossa oleva siisti guppe ett miksei ja voishan tosta olla jeesiä kun sattuu oleen välillä tilapäisiä finanssi kriisejä.Lähempänä jo sen asuntoo se sano mulle ett oot hyvän näkönen kundi ja ymmärrät varmaan et mitä mulla mieles ,sanoin ett tajuan kyllä ja mulle tää on ihan ok ,sit se sano ett oot niin nuoren näkönen ett oothan varmasti täysi ikänen ,sanoin ett täytin 3kk sitten 18 sit se kysy ett onks mulla paljon kokemusta asioista,sanoin eet oon duunailut parin kaverini kand 3vuotta aina sillon tällön mut ne on ollu suunnilleen mun ikäsiä jannuja.Oltiin hiljaa ja kun päästiin sen asuntoon nii kaikest näki ettei ole mikään duunarin kämppä ,oli matotkin lattialla varmaan jotain tonnin luokkaa kappale,eteisessä se otti mun rotsin pois ja potkin kengät jaloista js sit se otti mua vyötäröltä kii ja lähti viemään mua olohuoneeseen ja sano ett istu tuohon sohvalle ett se tekee meille viski paukut ,juteltiin iha kaikest ja maisteltiin hissukseen viskiä ja sit se sano ett ota ylä kroppa paljaaks ja kun paidat oli veks nii se kumartu imeen mun nännejä kumpaaki vuorotellen ja silitteli mun hiuksia ja sit se sano ett oot niin söpö kundi ett mä aion nauttia susta koko yön ,sanoinkin sille naurahtaen ett kestänköhä mä koko yötä se sano ett osaa olla hellä aikoo todellakkn nauttia nuoresta saaliistaan ja naurahti perään,vähän aikaa mun nännejä imettyääm ja mun kalua housujen päältä hiljalleen puristeltuaan san ett mennäänkö ja nyökkäs päällään ilmeisesti makuuhuoneen suuntaan ja otti mua vyötäroltä kiinni ja lähti työntään edellään ,makuuhuoneeseen kun päästiin rupes imeen mun kaulaa js sano ett mu täytyy merkata sut ett oon aatellu ett oot mun vakkari tästä lähtien js samalla riisu mun housuja veks , sit kun olin nakuna sen edes niin paino mua päästä alas ja oli jo kullinsa kaivanut esiin ja sano ett näytä mitä osaat ,otin proffan kullin huulien väliin samalla aloittaen imemisen samalla ottaen sitä syvemmällä suuhun ,ptoffa alko hiljaisen nainti liikkeen samalla kun piti mua päästä kaksin käsin kiinni ja hetken kun imin nii rupes huohottaan ja sit sano ett lopeta ,haluan laueta sun peppuun ,sit nosti mut ylös ja sano ett mee sängylle kontilles niin rasvaan sinut hyvin ,kaivoi yöpöydän laatikosta voude tuubin ja rupes levittään sitä mu reikään ,sanoin ett hei kortun kans sit ainoastaan johon sano ett ok vaikka hän o puhdas ja toivottavasti sinäkin ,sanoin ett oon koska mua ei oo ikinä pantu paljaalla.Pari kertaa vie voidetta levitettyään otti pöytälaatikosta kortsun ja rupes rullaan sitä kullinsa päälle ja sit rupes tuntuun reiällä ett kohta tulee kyrpää sisään ja hetken ponnisteltua sulkija rupes antaan periks ja sit proffa alko tasaseti mutta kiihtyvällä rytmillä pumppaamaan puhisten ja puuskuttaen ja samalla kuiskien mun korvaa ett jumalauta oot kiiimanen lutkapoika ja ett kunka se haluu nussia mua koko yön ,ei se kestänyt varmaa kun 5 min kun rupes ihan hirvittävä rynkytys jota kesti muutaman minuutin ja sit ukko sai orkun ja karjahduksesta päätellen teki hyvää ,läähättk hetken aikaa mun päällä ja sit veti kullinsa mu perseestä ulos ja vilkasin olan yli niin oli kortsu täynnä spremaa ,sanoikin ett ohhoh sultahan tuli paljon niin vastas ettei oo nainut 2viikkoon ketään ja eikä runkannutkaan viikkoon ,kysyin ett ketä sä sit nait sillon pati viikkoo sit nii vastas ett oli saanut sellasen varusmiehen kylään illaks ja oli sille antanut vöhän ylimääräistä päivä rahaa niin oli saanut tältä aika hyvän kyydin ja raurahti perään ,sano ett ei ollut runksnnut sen takia ku oli päättänyt että säästelee tätä yötä varten kun oli päättänyt että saa persettä .Proffa rupes hyväileen mun kalua ja hetken päästä se oli täydessä stondiksessa ja sit se imas sen suuhunsa ja ei kauaa lutkuttanu mun multa mälli lähti ja tuntu ett lähtee kaikki varpaan kynnetkin ,luoja miten teki hyvää ,nukahdin ja joskus aamuyöllä varmaan heräsin kun tunsin ett taas mua rasvataan ja samalla tunsin jo miehen painon päälläni ja ett kuinka kivikova kulli rupes huohotuksen säestämänä työntyyn muhun ,ai saakeli kun tuntu hyvältä ,sain venkoloitua siten että pääsin runkkaan omaa kaluani samalla kun proffa ähisi mun niskassa enkä kauaa ketänyt kun itse makasin mahallani omissa spermoissa,proffa jyskytti vielä hetken jo hieman araksi käynyttä pylkynreikäänikun alkoi karjahdellen pumppaamaan spermojaan kortsun kärkeen .

    • Anonyymi

      Itse olin jo niin uupunut että nukahdin proffan kainaloon maaten samalla omissa spermoissani ,heräsin aamulla 8:00 js huomasin proffan jo nousseen söngystä ja itsekin könysin jalkeille kullini sprmasta tahmaisena nii huomasi sängyn vierellä 2 kortsua spermaa täynnä,hiippailin keittiöön jossa proffa oli siististi pukeutuneena pukupäällä ja sanoi että sinun olisi syytä pukeutua ja varmaan lähteä koska hänen on myös lähdettävä luennolle,sanoi vielä kun olin pukeutunut että hänellä oli todella hauskaa ja eteisessä olecalla pöydällä on kirjekuori sinulle mutta älä avaa vasta kuin illalla ja toivon ja uskon että kuoren sisältö sinua mielyttää sillä haluan jatkossaki tavata sinua säännöllisesti .( jatka tästä jos joku niin hsluaa.)

      • Anonyymi

        Spedellä jutut paisuu ku pullataikina buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä jutut paisuu ku pullataikina buaahaa

        Juu kyllä sää osaat jo 6 sanan lauseen. Odotellaan niin nähdään miten pitkälle vielä pääset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu kyllä sää osaat jo 6 sanan lauseen. Odotellaan niin nähdään miten pitkälle vielä pääset.

        Katos sää mää ja bää taas nussimassa pilkkuja buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos sää mää ja bää taas nussimassa pilkkuja buaahaa

        Spede teki kepposen ja käy tam tam niuvanniemi se kutsuu sua taas,....buaahaa


    • Anonyymi

      Hyvä tarina. Kannattasko kuitenkin lukea itse ensin ja korjata kirjoitusvirheet

      • Anonyymi

        Kannattasko speden painua niuvanniemeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattasko speden painua niuvanniemeen

        Joo mut kun muut hullut eivät kestä sitä. Sen takia kuulemma on avohoidossa. Sähköhoito olis ainoo vaihto ehto, mut tulis yhteiskunnalle liian kalliiksi näillä hinnoilla.


    • Anonyymi

      Et­­si seks­­­ikump­pani! Määr­i­tä para­­­metrit ja kaup­­unki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/H4u3C6

    • Anonyymi

      Kirjoitettu 2007. Olisi hienoa lukea miten jatkui...

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe