Voiko satelliitit liikkua suht nopeasti?? Itse olen ollut siinä ymmärräksessä että liikkuvat hitaasti. Näin tällä viikolla parvekkeelta yöllä n. 23 aikaan "tähden" joka liikkui reippaalla vauhdilla tähtien ohi. Siis kohde näytti tähdeltä
Havainto. Onko satelliitti?
4
694
Vastaukset
- olla.
Lisäinfoa: http://www.ursa.fi/ursa/jaostot/tekokuut/indexsat.html
- se sateliitti.
tai sitten avaruudessa menevä "alus" itse kutsun niitä tähti aluksiksi..
se että oliko se sateliitti, mistä me se tiedettäis? itse olen nähnyt sellaisen tähden liikkivan normaalisti, kun yht äkkiä se pysähtyy paikoilleen, ja jatkaa matkaa, ja sitten tulee toinen tähti nopasti vierelle ja ne jatkaa yhdessä matkaa, ja sitten nopeasti tulee vielä kolmas tähti siihen jatkeeksi, ja ne kiertävät kaikki toisensa, ja välähtävät vuoron perään eteen päin pois näkyvistä kovalla vauhdilla, ja häipyvät...!!
mut ihan miten sen itse tykkäät kokea,..- _^)(^_
"välähtävät" tarkoitako sellaista valkosta flässiä ennen ku se lähtee tiehensä.. huomannut juuri kyseisen tapahtuman kerran kiikaroidessa.. juu eli alku kiihdytys ja sitten sen jälkee poimuajolla
- aikoinaan
liikkui taivaankannen yli muistaakseni muutamassa kymmenessä sekunnissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413103- 823024
- 1932522
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362215- 271539
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411416Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231413- 101284
- 131279
- 221251