Timo-fanit (BB 2005)

teppo.moi

Tarkoitus ois taas syyskuun tokana viikonloppuna tavata samalla porukalla. Eli Big Brotherin 2005-vuoden Timo-fanit jokavuotinen tapaaminen tällä kertaa Loviisassa matkustajakoti Helgasissa lauantaina 08.09.2007. Tapaaminen alkaa kello 14.00 ja päättyy klo 18.00. Timoa kovasti odotellaan paikalle, kun hän ei viime vuonna paikalla päässyt.

Tän vuoden teemana on katsella tietenkin Timon parhaat palat 2005 Big Brotherista sekä pohtia sitä teoriaa, että äänestystuloksia ois näprätty ja manipuloitu. Timo-paitoja ollaan painettu jonkin verran ja muutakin fanikamaa on.

Yhteyttä ja sitovia ilmoittautumisia niiltä jotka eivät oo vielä ilmouttautuneet tähän sähköpostiosotteeseen

[email protected]

15

1312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljonkin

populaa?

• Nimetön

Voi jeesus!

• hyvä.

JUTTU

• säälittävää..

Teppo taitaa olla ruskean reiän ritari, kun Timo niin kiinnostaa??!

Voiko olla säälittävämpää tapahtumaa..? Ei!

Timokin oli ihan perus amis tyyliltään.

• ilmottaudun

Hei,

Tätä onkin jo odotettu kuin kuuta nousevaa! Vuoden odottelun jälkeen on kiva tavata muitakin faneja, ja pikkulinnut ovat laulaneet itse TIMON saapuvan paikalle =).

Kaikki joukolla ilmottautumaan ja fiilistelemään menneitä!!!

• kiva........

kivaaa....tavata Timo.

• minä ja

mun 37 parasta kaveria ilmoittautua haluvat sitovasti Timoon kiitos.

Onko paita vielä jäljellä?

• VITSI??

Voi jeesus! Voiko ihminen enää alemmas vajota? Timo! Timooooooooooooooooooooooooo..! Kaikki rakastaa sua! Timo presidentiksi!!

• ??????

No ei todellakaan! Minua ainakin harmittaisi todella paljon jos tämä vitsi olisi, koska olen jo ilmoittautunut. Odotan innolla jos Timo tällä kertaa kerkeisi pyörähtämään paikan päällä...

• heippa vaan

Heips,

Viestissä olit kirjoittanut, että tavataan samalla porukalla. Miten on, ovatko "uudet kasvotkin" tervdetulleita? Toivottavasti, koska olen Timo-fani ja viime vuonna estyin tulemasta sairauden vuoksi..:(

• on Tepi,

onko se mun viime vuoden porttikielto vielä voimassa? Oon se joka vahingossa kusi ja oksensi siihen sun laukkuun.

• Timo!

Timo on ihan paras oikeesti. Kyl se BB 2005 oli ihan omaa luokkaansa, 2006 ihan hyvä kanssa. Tää 2007 on jo vähän..

• teini-ikäisiä?

Ei kai ketkään muut kuin teinit ja pissikset voi olla noin innostuneita jostain jonnin joutavasta turhasta "julkkiksesta".

Teppo taas on kiinnostunut niistä pissiksistä, jotka tulevat Timoa katsomaan..

• seppo

Koskas nää nyt olikaan?

• Anonyymi

Onko tulossa vielä 2020? Meikä mukana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      39
      4316
    2. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      252
      3495
    3. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      262
      3290
    4. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      273
      2542
    5. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      28
      1991
    6. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      137
      1766
    7. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
      Maailman menoa
      250
      1594
    8. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      20
      1353
    9. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      120
      1135
    10. viikonloppu lähestyy

ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu
      Ikävä
      20
      1129
    Aihe