Timo-fanit (BB 2005)

teppo.moi

Tarkoitus ois taas syyskuun tokana viikonloppuna tavata samalla porukalla. Eli Big Brotherin 2005-vuoden Timo-fanit jokavuotinen tapaaminen tällä kertaa Loviisassa matkustajakoti Helgasissa lauantaina 08.09.2007. Tapaaminen alkaa kello 14.00 ja päättyy klo 18.00. Timoa kovasti odotellaan paikalle, kun hän ei viime vuonna paikalla päässyt.

Tän vuoden teemana on katsella tietenkin Timon parhaat palat 2005 Big Brotherista sekä pohtia sitä teoriaa, että äänestystuloksia ois näprätty ja manipuloitu. Timo-paitoja ollaan painettu jonkin verran ja muutakin fanikamaa on.

Yhteyttä ja sitovia ilmoittautumisia niiltä jotka eivät oo vielä ilmouttautuneet tähän sähköpostiosotteeseen

[email protected]

15

1208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljonkin

      populaa?

    • Nimetön

      Voi jeesus!

    • hyvä.

      JUTTU

    • säälittävää..

      Teppo taitaa olla ruskean reiän ritari, kun Timo niin kiinnostaa??!

      Voiko olla säälittävämpää tapahtumaa..? Ei!

      Timokin oli ihan perus amis tyyliltään.

    • ilmottaudun

      Hei,

      Tätä onkin jo odotettu kuin kuuta nousevaa! Vuoden odottelun jälkeen on kiva tavata muitakin faneja, ja pikkulinnut ovat laulaneet itse TIMON saapuvan paikalle =).

      Kaikki joukolla ilmottautumaan ja fiilistelemään menneitä!!!

      • kiva........

        kivaaa....tavata Timo.


    • minä ja

      mun 37 parasta kaveria ilmoittautua haluvat sitovasti Timoon kiitos.

      Onko paita vielä jäljellä?

    • VITSI??

      Voi jeesus! Voiko ihminen enää alemmas vajota? Timo! Timooooooooooooooooooooooooo..! Kaikki rakastaa sua! Timo presidentiksi!!

      • ??????

        No ei todellakaan! Minua ainakin harmittaisi todella paljon jos tämä vitsi olisi, koska olen jo ilmoittautunut. Odotan innolla jos Timo tällä kertaa kerkeisi pyörähtämään paikan päällä...


    • heippa vaan

      Heips,

      Viestissä olit kirjoittanut, että tavataan samalla porukalla. Miten on, ovatko "uudet kasvotkin" tervdetulleita? Toivottavasti, koska olen Timo-fani ja viime vuonna estyin tulemasta sairauden vuoksi..:(

    • on Tepi,

      onko se mun viime vuoden porttikielto vielä voimassa? Oon se joka vahingossa kusi ja oksensi siihen sun laukkuun.

      • Timo!

        Timo on ihan paras oikeesti. Kyl se BB 2005 oli ihan omaa luokkaansa, 2006 ihan hyvä kanssa. Tää 2007 on jo vähän..


    • teini-ikäisiä?

      Ei kai ketkään muut kuin teinit ja pissikset voi olla noin innostuneita jostain jonnin joutavasta turhasta "julkkiksesta".

      Teppo taas on kiinnostunut niistä pissiksistä, jotka tulevat Timoa katsomaan..

    • seppo

      Koskas nää nyt olikaan?

      • Anonyymi

        Onko tulossa vielä 2020? Meikä mukana


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe