Hei!
Olen menossa Jyväskylään avoimeen yliopistoon. En ole vielä käynyt info tilaisuudessa ym. mutta haluaisin kysyä teiltä kokeneilta tai muuten asiasta tietäviltä, että kuinka myöhään opinnot ovat iltaisin? Kello aikoja tietääkö joku? Ei ole pakko olla Jyväskylästä vaan mistä vaan ja mistä aineesta vaan. Tiedän että ne ajat vaihtelee noiden takia mutta haluankin näin yleisesti tietää asiasta :) Niin ja onko monella ollut lauantaisinkin koulua?
Suunnittelen vaan jo juna-aikatauluja, että monelta junat tulee takasin kotipaikkakunnalle.. Kun viimeset junat lähtee puoli 6 illalla, kerkeääkö siihen? Seuraava juna lähtee vasta joskus puoli 10 ja on aamulla vasta perillä :S
Kuinka myöhään opinnot..
4
1145
Vastaukset
- kokemuksia...
Avoimessa on nimenomaan paljon iltaopiskelua, koska on tarkoitettu esim. työssäkäyville "aikuis"opiskelijoille jne. Myöhäsimmillään luentoja oli muistaakseni (tästä on vuosia aikaa) jonnekin kahdeksaan saakka.
Ota kuitenkin huomioon, että avoimessa on erilaisia suoritusmuotoja, jos et ehdi luennoille voi olla että voit suorittaa esseenä tai kirjatenttinä. - on linkki
suoraan J-kylän avoimen sivuille, jossa asiasta kerrotaan: http://www.avoin.jyu.fi/opiskelu
- ---
Minulla avoimen opintoryhmä kokonontui yhtenä päivänä viikossa klo 18-20. Ei ollut pakko mennä, jos ei halunnut.
- wawe
Olen myös jykylän avoimessa ja luen kasvatustiedettä. Asun monen sadan kilometrin päässä jyväskyläsä, joten en ole suunnitellut osallistuvani luennoille ihan paikanpäällä. Omat opintoni suoritan tenttimällä,etä-ja verkkotehtävinä. Omalla paikkakunnallani kokoontuu myös tutor-ryhmä, jossa voi suorittaa ryhmätehtäviä ja keskustella tehtävistä ymym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418