Mielipiteitä nimestä Nuppu

Keskimmäiseksi nimeksi

??? =)

22

3667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tokaksi nimeksi voisi mennäkin. Itse en siitä kyllä tykkää...

    • mielipiteeni:

      Nimi sopii parhainten vauvalle, mutta vauvana ei montaa vuotta elellä. Nyt kun painiskelen vaihdevuosiongelmieni kanssa, voin nähdä jotain hyvääkin: onneksi en ole menopaussinen Nuppu :))

      • Anonyymi

        Silloin kun ensimmäinen lapseni oli vauva niin sanottiin sitä nupuksi, mutta se lempinimi oli vaan vauvana . Kasteessa sai ihan tavallisen tytön nimen.
        Mutta voin ymmärtää jos joku haluaa laittaa sen oikein viralliseksikin nimeksi


    • Hanna

      ...tykkään kyllä. Söpö nimi.

    • ....

      Kissalle, koiralle, lehmälle, hamsterille... mille vain eläimelle ihan ok. Ihmiselle ei miksikään nimeksi. Ei voi ottaa vakavasti ihmistä jonka nimi on Nuppu. Yritysjohtaja Nuppu Helminen, ylilääkäri Nuppu Vanhanen, presidentti Nuppu Lahti. Ei saasta... Mitä jos lapsesta ei tulekaan mikään äitin pikku kullannuppu?

      • justjoo

        sä olet pelle
        t. vakavasti otettu Nuppu. ;).


      • Anonyymi
        justjoo kirjoitti:

        sä olet pelle
        t. vakavasti otettu Nuppu. ;).

        Mäki oon Nuppu


    • tsirputin

      Menettelee keskimmäisenä nimenä. Menopaussinen Tuuli Nuppu Julia vielä menisi :)

    • Treenu

      on, että Nuppu on vähän semmoinen hellittely-/lempinimi, mutta ei mikään "oikea" ihmisen nimi. Tai siis onhan se, kun lapsia on sen nimisiksi kastettukin, mutta omasta mielestäni ei mitenkään erityisen luova tai kauaskantoinen valinta. Kyllä minäkin voisin lapselleni höpötellä, että "mitäs äidin oma pieni nuppu", mutta vähän hassua olisi jos tuttavani esittelisi vaimonsa tyyliin "tässä on vaimoni Nuppu". :)) Vähän samaa sarjaa Nupun kanssa on hiekkalaatikolla kuulemani Vilkku - ei ensi kuulemalta meinaa uskoa kuulemaansa, eikä toisaalta kehtaa myöskään tiedustella, että "onko tuo OIKEASTI poikanne nimi??". :))

      • äitimammeli

        noita Vilkkuja on kastettu 10. Toivottavasti sukunimi ei ole Valo.


      • Treenu
        äitimammeli kirjoitti:

        noita Vilkkuja on kastettu 10. Toivottavasti sukunimi ei ole Valo.

        :))


      • -Flasher-

        Varmaan olisi mahtavaa olla Vilkku, jos sukunimenä olisi Rele.....


      • Anonyymi

        Isäs oli kamala lapsi kun sua teki


    • Marips

      mutta eiköhän tuo menis toisena nimenä...

    • Hanna

      ...tuota omaa "söpö"-kommenttiani... Että kyseessä on kaunis nimi, joka sopii minusta kaiken ikäisille naisille. :)

    • Poison.

      Voihan tuo kuulostaa söpöltä vauvalla, mutta yritäpäs olla vakavasti otettava business-nainen Nuppu Lahtinen. Oikeasti, miettikää nyt hieman, antakaa lapselle oikea kunnioitettava nimi, voitte kotona sitten käyttää mitä hellittelynimeä haluatte.

      • Anonyymi

        Toisaalta kun nimeen tottuu niin sitä ei pidä mitenkään vääränä .itse huomasin sen kun lapsenlapsi kasteltiin nimellä mikä ei oikein minun pääkoppani sopinut, mutta siihen tottui pian, ja sitten näki myöhemmin että siitä tuli nimi joka oli monella pojalla


    • Elämän kevät ja kukk

      Voi apua mitä ihmisiä. Ei oo todellista??

    • Fnaf_fani

      Oma nimi on Nuppu ja vähän ärsyttää kun jotkut haukkuu tai vähättelee Nuppu nimeä se on myös ärsyttävää kun "kuulostaa hellittely nimeltä" tai "sopii vauvalle" en ole itse rakas mutta rakastan sitä nimeä ja vihaan niitä jotka ei hyväksy nimiä koskien myös muita hieman erilaisempi nimiä :(

      • Anonyymi

        Ihan niin ole ylpeä nimestäsi, se on annettu sinulle siksi että vanhempasi tiesivät että juuri sinä olet Nuppu.
        Nimimuotivirtauksia on ollut niin kauan kun ihmisiä on ollut olemassa .
        Ja nykyisin kun kuulee jonkun nimen niin tietää heti mihin ikäluokkaan kukakin kuuluu.
        Joten ei nimi miestä/ naista pahehenna jos ei itse pahenna nimeään


      • Anonyymi

        Kiitos että olet samaa mieltä


    • Anonyymi

      Öö mitä
      t:Todellakin omasta nimestäni ylpeä Nuppu. :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1860
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      102
      846
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      45
      689
    Aihe