??? =)
Mielipiteitä nimestä Nuppu
21
4068
Vastaukset
Tokaksi nimeksi voisi mennäkin. Itse en siitä kyllä tykkää...
- mielipiteeni:
Nimi sopii parhainten vauvalle, mutta vauvana ei montaa vuotta elellä. Nyt kun painiskelen vaihdevuosiongelmieni kanssa, voin nähdä jotain hyvääkin: onneksi en ole menopaussinen Nuppu :))
- Anonyymi
Silloin kun ensimmäinen lapseni oli vauva niin sanottiin sitä nupuksi, mutta se lempinimi oli vaan vauvana . Kasteessa sai ihan tavallisen tytön nimen.
Mutta voin ymmärtää jos joku haluaa laittaa sen oikein viralliseksikin nimeksi
- Hanna
...tykkään kyllä. Söpö nimi.
- ....
Kissalle, koiralle, lehmälle, hamsterille... mille vain eläimelle ihan ok. Ihmiselle ei miksikään nimeksi. Ei voi ottaa vakavasti ihmistä jonka nimi on Nuppu. Yritysjohtaja Nuppu Helminen, ylilääkäri Nuppu Vanhanen, presidentti Nuppu Lahti. Ei saasta... Mitä jos lapsesta ei tulekaan mikään äitin pikku kullannuppu?
- justjoo
sä olet pelle
t. vakavasti otettu Nuppu. ;). - Anonyymi
justjoo kirjoitti:
sä olet pelle
t. vakavasti otettu Nuppu. ;).Mäki oon Nuppu
- tsirputin
Menettelee keskimmäisenä nimenä. Menopaussinen Tuuli Nuppu Julia vielä menisi :)
- Treenu
on, että Nuppu on vähän semmoinen hellittely-/lempinimi, mutta ei mikään "oikea" ihmisen nimi. Tai siis onhan se, kun lapsia on sen nimisiksi kastettukin, mutta omasta mielestäni ei mitenkään erityisen luova tai kauaskantoinen valinta. Kyllä minäkin voisin lapselleni höpötellä, että "mitäs äidin oma pieni nuppu", mutta vähän hassua olisi jos tuttavani esittelisi vaimonsa tyyliin "tässä on vaimoni Nuppu". :)) Vähän samaa sarjaa Nupun kanssa on hiekkalaatikolla kuulemani Vilkku - ei ensi kuulemalta meinaa uskoa kuulemaansa, eikä toisaalta kehtaa myöskään tiedustella, että "onko tuo OIKEASTI poikanne nimi??". :))
- äitimammeli
noita Vilkkuja on kastettu 10. Toivottavasti sukunimi ei ole Valo.
- Treenu
äitimammeli kirjoitti:
noita Vilkkuja on kastettu 10. Toivottavasti sukunimi ei ole Valo.
:))
- -Flasher-
Varmaan olisi mahtavaa olla Vilkku, jos sukunimenä olisi Rele.....
- Anonyymi
Isäs oli kamala lapsi kun sua teki
- Marips
mutta eiköhän tuo menis toisena nimenä...
- Hanna
...tuota omaa "söpö"-kommenttiani... Että kyseessä on kaunis nimi, joka sopii minusta kaiken ikäisille naisille. :)
- Elämän kevät ja kukk
Voi apua mitä ihmisiä. Ei oo todellista??
- Fnaf_fani
Oma nimi on Nuppu ja vähän ärsyttää kun jotkut haukkuu tai vähättelee Nuppu nimeä se on myös ärsyttävää kun "kuulostaa hellittely nimeltä" tai "sopii vauvalle" en ole itse rakas mutta rakastan sitä nimeä ja vihaan niitä jotka ei hyväksy nimiä koskien myös muita hieman erilaisempi nimiä :(
- Anonyymi
Ihan niin ole ylpeä nimestäsi, se on annettu sinulle siksi että vanhempasi tiesivät että juuri sinä olet Nuppu.
Nimimuotivirtauksia on ollut niin kauan kun ihmisiä on ollut olemassa .
Ja nykyisin kun kuulee jonkun nimen niin tietää heti mihin ikäluokkaan kukakin kuuluu.
Joten ei nimi miestä/ naista pahehenna jos ei itse pahenna nimeään - Anonyymi
Kiitos että olet samaa mieltä
- Anonyymi
Öö mitä
t:Todellakin omasta nimestäni ylpeä Nuppu. :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1657365Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142698Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk502013Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141491Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901395Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.611224Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271169- 711157
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631133- 1141071